Re: PlayStation Plus

2527
Kort maar leuk om te spelen. Zou de game denk ik niet zelf gekocht hebben maar met ps+ tier 2 en 3, vergeet altijd de naam, prima mee vermaakt.
Heb de game uitgespeeld met nog een paar trophies te gaan. Een speedrun completen binnen 2 uur en in het begin is er een sectie van een minuut waar je niet gepakt mag worden. Beestjes kunnen springen en is random. Heb al aardig wat pogingen gedaan
Image

Re: PlayStation Plus

2531
Marty wrote: 20 Jul 2022 19:10 6 a 7 uurtjes heb ik er overgedaan voor verhaal. En heeft soms ook nog gewoon aangestaan zonder dat ik speelde. Nu nog paar trophies voor platinum.

1 trophy is om 1 uur te slapen
Die trophy heb ik vandaag al maar eens behaald :p

Leuke game tot nu toe. Ik denk wel dat ik in de buurt van het einde kom.
Image

Re: PlayStation Plus

2534
PSPlus lek zegt dit voor augustus:

Tony Hawks Pro Skater 1 + 2 (PS5 | PS4) - 89 Metacritic Score | 8.7 User Score

Yakuza: Like A Dragon (PS5 | PS4) - 84 Metacritic Score | 8.1 User Score

Little Nightmares (PS4) - 78 Metacritic Score | 8.1 User Score

https://forum.psnprofiles.com/topic/129 ... eup-leaks/

THPS voor PS5 vind ik wel een goeie, ik weigerde 10 euro upgrade voor de PS5 versie te betalen. De digitale deluxe versie kreeg een gratis upgrade en de fysieke versie niet omdat de PS5 wel de content van de deluxe versie bevat. Tot daar vond ik het begrijpelijk. Maar als je de collector's edition hebt gekocht dan heb je daarin een code gekregen om de deluxe content te unlocken waardoor jouw fysieke versie inhoudelijk hetzelfde is als de digital deluxe versie. Toch moest ik nog steeds 10 euro betalen om te upgraden terwijl je dat wel gewoon in mijn transactie lijst kan zien. Ik weiger dubbel te betalen voor iets dat een ander maar 1 keer voor moet betalen. De grootste fans die dus de CE gekocht hadden werden hier dus 'ne kloot afgetrokken'.
Image
cron