Re: PlayStation Plus

2537
Half jaar geleden, na lang wachten, Little Nightmares gekocht omdat ik dacht dat ze die toch niet meer zouden geven. En lap, daar zijn ze ermee :p Achja, heb wel eens zin om te skaten deze maand. Geen idee of de turnbased combat van de nieuwe yakuza me wel aanspreekt, maar kan het maar eens testen nu!
Image

Re: PlayStation Plus

2539
Kolm wrote: 27 Jul 2022 13:29 PSPlus lek zegt dit voor augustus:

Tony Hawks Pro Skater 1 + 2 (PS5 | PS4) - 89 Metacritic Score | 8.7 User Score

Yakuza: Like A Dragon (PS5 | PS4) - 84 Metacritic Score | 8.1 User Score

Little Nightmares (PS4) - 78 Metacritic Score | 8.1 User Score

https://forum.psnprofiles.com/topic/129 ... eup-leaks/

THPS voor PS5 vind ik wel een goeie, ik weigerde 10 euro upgrade voor de PS5 versie te betalen. De digitale deluxe versie kreeg een gratis upgrade en de fysieke versie niet omdat de PS5 wel de content van de deluxe versie bevat. Tot daar vond ik het begrijpelijk. Maar als je de collector's edition hebt gekocht dan heb je daarin een code gekregen om de deluxe content te unlocken waardoor jouw fysieke versie inhoudelijk hetzelfde is als de digital deluxe versie. Toch moest ik nog steeds 10 euro betalen om te upgraden terwijl je dat wel gewoon in mijn transactie lijst kan zien. Ik weiger dubbel te betalen voor iets dat een ander maar 1 keer voor moet betalen. De grootste fans die dus de CE gekocht hadden werden hier dus 'ne kloot afgetrokken'.
Ik veronderstel dat je de game op disc hebt en nog niet gestart bent? Anders zou je wel eens kunnen "gekloot" zijn dat PS plus weigert dat je de PS5 versie download?

@Sanity: Tony Hawk is geen makkelijke platinum!!

Ik heb hier en daar wel eens een Tony Hawk game gespeeld dacht ik, maar ik ben zeker geen expert of goed hierin! Toch zou ik het leuk vinden als we deze zouden krijgen. Al weet ik niet wanneer ik deze zou beginnen eerlijk gezegd :D
Image

Re: PlayStation Plus

2540
Ik heb de game op disc en dat is de reden waarom ik de gratis upgrade naar de PS5 versie niet kon doen terwijl ik inhoudelijk toch de deluxe edition had via een code in de collector's edition.

Tegenwoordig werkt het wel al beter met PSPlus versie en gewone digitale versie gelukkig.
Image

Re: PlayStation Plus

2548
En deze maand geen enkele game voor premium members, alleen een trial voor Rollerdrome

Geen ps1/ps2 classics. Helemaal niets, of ze moeten nog iets aan gaan kondigen maar de games gaan de 16de live:

- Yakuza 0
- Yakuza Kiwami
- Yakuza Kiwami 2
- Dead by Daylight
- Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands
- Bugsnax
- Metro Exodus
- Trials of Mana
- UNO
- Monopoly Madness
- Monopoly Plus
Image
cron