Re: Wat speel je op dit moment?

2765
FGras wrote: 28 Jul 2022 20:29
Marty wrote: 28 Jul 2022 19:50 Mediamarkt Nederland is dat helaas €79,99. Dacht dat ze zelfde prijzen hanteren. Niet dus :|

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_c ... 30303.html
80 euro, en dat voor een 13 jaar oude game met opgepoetste graphics. Haha.
Het is geen remaster. Ze hebben de naamgeving erg verwarrend gemaakt van de modern warfare serie. In 2019 is er een reboot geweest van de modern warfare series waarbij de eerste nieuwe dan 'Call of Duty: Modern Warfare' is geworden en nu is het dan een sequel op die van 2019 met II ipv 2 in de naam.
Van de originele Modern Warfare 2 is al een remaster van de campaign uitgekomen een paar jaar geleden.
En de allereerste Modern warfare was eigenlijk 'Call of Duty 4: Modern Warfare'.
Er zitten dus wel minimale verschillen in de naamgeving van de originele en de reboot maar dan moet je dus al echt het lijstje erbij nemen :q:

Als je de hele modern warfare series (en andere) naamgeving nog is op een rijtje wil:
https://en.wikipedia.org/wiki/Call_of_D ... are_series
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2767
Kolm wrote: 28 Jul 2022 20:49
FGras wrote: 28 Jul 2022 20:29
Marty wrote: 28 Jul 2022 19:50 Mediamarkt Nederland is dat helaas €79,99. Dacht dat ze zelfde prijzen hanteren. Niet dus :|

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_c ... 30303.html
80 euro, en dat voor een 13 jaar oude game met opgepoetste graphics. Haha.
Het is geen remaster. Ze hebben de naamgeving erg verwarrend gemaakt van de modern warfare serie. In 2019 is er een reboot geweest van de modern warfare series waarbij de eerste nieuwe dan 'Call of Duty: Modern Warfare' is geworden en nu is het dan een sequel op die van 2019 met II ipv 2 in de naam.
Van de originele Modern Warfare 2 is al een remaster van de campaign uitgekomen een paar jaar geleden.
En de allereerste Modern warfare was eigenlijk 'Call of Duty 4: Modern Warfare'.
Er zitten dus wel minimale verschillen in de naamgeving van de originele en de reboot maar dan moet je dus al echt het lijstje erbij nemen :q:

Als je de hele modern warfare series (en andere) naamgeving nog is op een rijtje wil:
https://en.wikipedia.org/wiki/Call_of_D ... are_series

NTGSruler wrote: 28 Jul 2022 21:20 Waarom lach je FGras? Er zijn er die 70 euro gaan betalen voor een 3e keer The Last of Us. :lol:

Is inderdaad voor het vervolg op MW2019. Ze hadden de game beter Modern Warfare 2022 genoemd ipv Modern Warfare II.
Dus het is wel een compleet nieuw spel? Dan mag het van mij wel 70/80 euro zijn. :lol:

Ik dacht dat het precies dezelfde game als MWII uit 2019 was, maar dan een remake zoals Resident Evil 2 dat laatst deed.

Ik heb niks tegen remakes of remasters. Maar om de volle pond (wat nu dus 20 euro meer is dan toen) te vragen terwijl je geeneens na hebt hoeven denken over het verhaal en de levels voelt voor mij niet echt als een goede deal. Maar meer als uitmelken.

Voor Activision is het dan natuurlijk een gouden cashgrab gezien er een hele generatie is die dit nog niet gespeeld heeft en je inspeelt in op nostalgie van menig gamer.

Maar nu gaan mensen dus misschien deze game vanuit nostalgie kopen en dan krijgen ze een compleet ander verhaal en levels. Lekker bezig marketing afdeling!

Re: Wat speel je op dit moment?

2768
FGras wrote: 28 Jul 2022 23:46 Dus het is wel een compleet nieuw spel? Dan mag het van mij wel 70/80 euro zijn. :lol:

Ik dacht dat het precies dezelfde game als MWII uit 2019 was, maar dan een remake zoals Resident Evil 2 dat laatst deed.

Ik heb niks tegen remakes of remasters. Maar om de volle pond (wat nu dus 20 euro meer is dan toen) te vragen terwijl je geeneens na hebt hoeven denken over het verhaal en de levels voelt voor mij niet echt als een goede deal. Maar meer als uitmelken.

Voor Activision is het dan natuurlijk een gouden cashgrab gezien er een hele generatie is die dit nog niet gespeeld heeft en je inspeelt in op nostalgie van menig gamer.

Maar nu gaan mensen dus misschien deze game vanuit nostalgie kopen en dan krijgen ze een compleet ander verhaal en levels. Lekker bezig marketing afdeling!
Modern warfare 2 uit 2009 is 2 en niet II zoals de nieuwe die gaat komen :D

Marketing gaat er blijkbaar vanuit dat iedereen de historie van alle CoD games van buiten kent... maar het is net als de naamgeving van de xbox: niet te volgen... :L:

Tot nu toe hebben ze gelukkig wel altijd (voor zover ik kan zien) 'remastered' in de titel staan als het om een remaster gaat.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2769
Voor Activision is het dan natuurlijk een gouden cashgrab gezien er een hele generatie is die dit nog niet gespeeld heeft en je inspeelt in op nostalgie van menig gamer.

Alles is een cashgrab voor Activision.

Zéér véél hardcore CoD gamers zijn uiterst ontevreden met hoe het nu is. SBMM, geen deftige challenges meer, prestige systeem die niet meer gelijk vroeger is, enkel nog bundels aan véél te hoge prijzen...

MW II (de nieuwe game) zal erop moeten zijn. Voor het eerst in hun 20jarige bestaan is er besloten dat deze game een levenscyclus van 2 jaar moet hebben. Dit betekent dat er in 2023 geen nieuwe CoD uitkomt.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2770
Goodbye Deponia

Het derde deel in de Deponia trilogy, de vierde/laatste game staat eigenlijk los van de rest.
Blijkbaar is deze game ondertussen delisted van de PSN Store omdat Sony na een tijdje bedacht had dat er iets inzat wat ze toch niet kunnen vonden. Compleet toeval dat ik hem nog op tijd gekocht heb in een sale...

Vooral een lekker rustige en grappige game, even totaal wat anders dan Doom Eternal :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2773
Even de laatste dlc van Wonderlands doen en dan kan ie verwijderd worden.
Weer het zelfde, de missie 4x doen voor beide trophies.

Heel officeel kun je 1 niveau per week doen. Elke week opent een hoger niveau (1t/m4). Maar als je zonder internet verbinding speelt kan je ze gewoon achter elkaar spelen

Slechtste seasonpass ooit voor mij
Image