Re: Je nieuwste trophies

755
Net Forbidden West platinum gehaald. Ik ben wel blij dat je niet al die bordspelletjes hoeft te doen. Maar vanaf de andere kant bekeken zegt die platinum zegt nu ook niet zo veel meer, ik heb namelijk een redelijk groot deel van de map nog unexplored en een groot aantal side activities nog niet gedaan.

Mocht iemand m willen kopen, bied gerust!
Voor jullie wil ik m ook wel op de post doen.

https://link.marktplaats.nl/m1864494270 ... nt=app_ios

Re: Je nieuwste trophies

758
Image

Running Up the High Score
Complete Extra Life Mode with 10 Extra Lives in your Inventory

Uiteindelijk had ik 48 levens over. Tijdens de boss fights in de laatste 2 missies telkens 2 levens kwijt en ergens nog 1-2 levens in erg drukke gevechten. Stuk beter dan die 16-17 over in mijn eerste run :lol:
Image

Re: Je nieuwste trophies

759
Hunting Simulator Platinum

Nah, onzin. Maar wel alle dieren bestudeerd in RDR2! Dit is visueel eigenlijk nog altijd een veel mooiere game dan Horizon Forbidden West.

Die laatste kalkoen was nog wel even een zoektocht. Morgen verder met het skinnen van de laatste dieren.
Attachments
DBDACF6F-19CA-4592-AE56-F50F6FAAD514.png
DBDACF6F-19CA-4592-AE56-F50F6FAAD514.png (92.35 KiB) Viewed 545 times

Re: Je nieuwste trophies

764
paveman wrote: 09 Aug 2022 18:40
Image
En daarmee alle online trophies aan de kant...! :party:
Wow, hoe lang heb je daar over gedaan als ik vragen mag?
Kolm wrote: 09 Aug 2022 19:49 Proficiat! :cool:

Nu nog de grind voor 100% :lol:
Daar ben ik zelf ook nog niet aan begonnen hoor, eerst paar andere dingen want met RDR2 ben ik misschien 2-3 maanden bezig eens ik begin :shhhh:
De 100% vond ik nog wel leuk. Ik denk dat het meeste repetitieve werk in de 70 gouden medailles in singleplayer missies zit.