Re: Pronken met je Platinums
4322Platinum #326: Last Stop PS5
De moeite om nog is een tweede keer te spelen, er vielen plots echt allerlei dingen op doordat ik nu al wist naar het naartoe ging.
Ook heb ik op het einde de tegenovergestelde keuzes gemaakt voor de andere eindes en gek genoeg was er eentje beter terwijl ik slechter had verwacht
4324Het zal nu wel weer wat minder zijn, vandaag opnieuw aan het werk want mijn vakantie is voorbij
4327#126: Tom raider Legend
Underworld nu nog wat doen maar ik las dat die bijzonder glitchy is. Not my cup of tea...
Underworld nu nog wat doen maar ik las dat die bijzonder glitchy is. Not my cup of tea...
4330#12 - Zone of the Enders 2: The 2nd Runner [Desperately Seeking Dingo]
De laatste trophy ging vlotter dan verwacht. Blij met deze. Was weer even geleden dat ik hem zo uitgebreid had gespeeld en is toch een leuke game. Veel mensen irriteren zich aan sommige boss fights, maar het is net leuk dat er wat strategie en timing bij komt kijken ipv alleen maar button bashen. Dus… Op naar MGS5 binnenkort, denk ik.
Proficiat ook nog, Kolm en Sanity!
De laatste trophy ging vlotter dan verwacht. Blij met deze. Was weer even geleden dat ik hem zo uitgebreid had gespeeld en is toch een leuke game. Veel mensen irriteren zich aan sommige boss fights, maar het is net leuk dat er wat strategie en timing bij komt kijken ipv alleen maar button bashen. Dus… Op naar MGS5 binnenkort, denk ik.
Proficiat ook nog, Kolm en Sanity!
4331Nice allemaal
@Kolm
Dacht dat je zei dat het nu minder snel zou gaan. Maar je haalt de ene na de andere platinum
@Kolm
Dacht dat je zei dat het nu minder snel zou gaan. Maar je haalt de ene na de andere platinum
4332Ik heb 1 dag pauze gehadMarty wrote: 17 Aug 2022 14:11 @Kolm
Maar The forgotten city was een heel stuk korter dan ik dacht
Het probleem is eerder dat ik na vakantie mijn PS4 Pro terug moet installeren voor ik aan Shadow of War kan beginnen (geen zin om op PS5 opnieuw te installeren als het al op PS4 Pro staat) maar voor ik dat doe, eerst weer is een grondige schoonmaak van heel die kast wil doen inclusief achter de tv waar ik normaal niet makkelijk bij kan. Alleen heb ik daar nog niet de fut voor gevonden
4333Mooi gedaan
Ik heb vroeger wel eens fragmenten van Zone of the Enders gespeeld en vond het toen leuk, maar ben er nooit aan toe gekomen om eens een game volledig uit te spelen
4335Thanks. Van verveling, of..? In ZOE vond ik het hoofdpersonage en verhaal wat minder. ZOE2 is toch nog wat leuker en vanaf normale moeilijkheid toch wel een uitdaging. Heb hem nu op easy gespeeld, gewoon puur voor fun en nostalgie.
Goed bezig, Kolm! 500 games