Foute Vrienden: de Film 8/10
Zeker bekijken als je fan bent van de serie op tv. Ik heb mezelf hierbij kapot gelachen.
Re: Welke film heb je het laatst bekeken?
122Die Night Watch destijds in de cinema gaan zien. Ik vond hem ook wel goed. Van die Day Watch daarna wel niks meer gehoord (ook niet in de bioscoop verschenen denk ik).Ligeiro wrote:is dat die russische film? Nochnoy Dozor?dividedx11 wrote:Night Watch: 8/10 zalige film, echt wel m'n ding voor es naar te kijken
zéker het vervolg bekijken Day Watch heet die, of Dnevnoy Dozor in't Russisch
Zelf onlangs Fifty shades of Grey gezien, onder lichte dwang wel te verstaan .
Gezien de hele hype eronder vond ik hem wel stevig tegenvallen. Toegeven, ik heb al slechtere films gezien (Sound of Thunder anyone?) maar de grootste afknapper vind ik het vrouwelijke hoofdpersonage. Die Dakota Johnson is toch niet echt mijn smaak. Laat het ons zo stellen; je ziet dat het de dochter is van Melanie Griffith
Maar kijk, zolang een mens er achteraf zijn voordelen uit haalt is het goed
123Wild: 7/10
Een heel andere film dan gewoonlijk. Opzich zijn er geen spectaculaire scènes of actie, maar toch vond ik het wel interessant.
Een heel andere film dan gewoonlijk. Opzich zijn er geen spectaculaire scènes of actie, maar toch vond ik het wel interessant.
124Guardians of the Galaxy nog eens gezien via Netlix, blijft een zalige film
9/10
9/10
125This is the end 7,5/10
Veel humor, ik heb mij wel vermaakt.
En wat is dat toch met de backstreet boys, die hoorde ik ook al in de film "lets be cops"
Veel humor, ik heb mij wel vermaakt.
En wat is dat toch met de backstreet boys, die hoorde ik ook al in de film "lets be cops"
126Ben die vrijdag ook gaan zien. Goeie film!Mr.Wolf wrote:Foute Vrienden: de Film 8/10
Zeker bekijken als je fan bent van de serie op tv. Ik heb mezelf hierbij kapot gelachen.
128If I stay : 6.5/10
Mijn vriendin wou die heel graag zien. Niet echt mijn ding, maar ook niet heel slecht.
Mijn vriendin wou die heel graag zien. Niet echt mijn ding, maar ook niet heel slecht.
129heel middelmatig dusgamerke1992 wrote:If I stay : 6.5/10
130Interstellar: 9,5/10
Fantastische film, van begin tot einde.
131Die ga ik ook maar eens kijken danSanity penguin wrote:Interstellar: 9,5/10
132Zet je er wel gemakkelijk voor want het is geen film om even tussendoor te bekijkengamerke1992 wrote:Die ga ik ook maar eens kijken danSanity penguin wrote:Interstellar: 9,5/10
134Ik ben gisterenavond Avengers 1 en Avengers: Age of Ultron 3D bij kinepolis gaan kijken. I'm a total fanboy over these movies
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
135Was Age of Ultron goed? Want ik heb al veel negatieve kritiek gelezen.Grapjas wrote:Ik ben gisterenavond Avengers 1 en Avengers: Age of Ultron 3D bij kinepolis gaan kijken. I'm a total fanboy over these movies