Re: PlayStation Plus

2551
In principe betaal je een maandelijks bedrag. Essentials en Extra hebben nu steeds games gehad. Maar premium deze maand dus niets. Dus je betaald nu geld en krijgt er deze maand niets voor terug.
Ja een trial voor Rollerdrome maar volgens zit dat ook bij extra.

Gelukkig dat ik premium heb toen ik vorig jaar goedkoop psnow had gekocht.

Mijn abo loopt tot december en als premium niet beter wordt dan ga ik over op extra
Image

Re: PlayStation Plus

2552
Ik vind het een gemiste kans van Sony dat ze niet toestaan dat je 1 maand premium kan nemen als je al essentials hebt. Dat ze dan gewoon alle 3 de datums met 1 maand verlengen ofzo maar nee, je kan eigenlijk maar 1 soort abo hebben.

Nu moet je je abo eigenlijk laten aflopen voor je weer kan downgraden naar essentials en dat is toch wel tricky als je psplus op ps3 hebt. Er zijn de afgelopen jaren heel wat mensen geweest die problemen hadden met hun ps3 psplus games als ze heel even geen psplus hadden en dan weer verlengden.
Image

Re: PlayStation Plus

2553
Ik ben tevreden met de extra die ik genomen heb maar uit die premium zou ik het toch niet halen denk ik. Misschien goed voor de die hard nostalgie fans die wat ps3 games kunnen spelen.

Enige eventuele voordeel is voor mensen die via pc willen gamen. Dat kan nu immerd enkel via premium dacht ik.
Image

Re: PlayStation Plus

2555
Hier ben ik weer. :hi5: Het ganse 3 tier systeem voelt weeral als een poging van Sony om via nostalgische gevoelens geld los te weken bij de gamers, om dan vervolgens (voorlopig) niet te leveren wat ze beloofden.

Ik las deze week een artikel waarin duidelijk werd dat Sony dus betaald om bepaalde games niet of later te laten uitkomen bij de concurrentie (namelijk Xbox Microsoft). Dit werd duidelijk doordat Activision nu in handen is van Microsoft, met bijgevolg de Call of Duty franchise. Microsoft heeft al gezegd dat het niet van plan is om CoD "exclusief" voor Xbox te maken, omdat het dan teveel geld zou verliezen. Maar Sony was hier enorm bang voor dat dit zou gebeuren.
Gamepass staat gewoon mijlenver voor op PS+ van Sony.

Het ganse verdienmodel in de game-industrie doet mij de laatste tijd echt gewoon :ziek: Enkel de games dat echt wil en die mij interesseren koop ik eventueel nog op release en wil ik nog voor betalen (alsook betalende content = live subscription fee).
Image

Re: PlayStation Plus

2557
Sanity penguin wrote: 14 Aug 2022 18:59 Ik kan mij eigenlijk niet meer herinneren wanneer ik de laatste maal echt een game kocht. Ik vermoed dat de nieuwe god of war er eentje wordt op release of toch kort erna. Overige zaken boeien mij niet (meer) zoals vroeger.
Ik heb ook die mening. Ik denk dat ik eerder games ga spelen uit de ps plus catalogus. Tot en met extra is er echt voldoende aanbod.

Verder wil ik wel eens dying light 2 en de nieuws horizon spelen. Maar niet dat ik ze perse wil kopen.

De enige game waar ik blijf op wachten is een nieuwe elder scrolls. De vorige game waar ik mij echt weer als kind voelde die op de launch wachtte was elden ring.
Image

Re: PlayStation Plus

2559
Ben ik dan toch niet de enige :)

@Gamerke: daar heb je wel een punt. PS+ Extra is zeker de moeite waard. Alleen voor mij persoonlijk kan ik niet snel genoeg volgen met alle games!

Dit jaar heb ik enkel GT7 als 'grote' release game gekocht. Modern Warfare II wordt wss de 2e dit jaar. Voor de rest..
Image
cron