Re: PlayStation Plus

2571
paveman wrote: 01 Sep 2022 08:58 Precies wat je zegt FGras...!
Ze zullen die kloof wel langzaamaan vergroten. Dat hebben ze bij Xbox ook gedaan.

Ik moet wel zeggen dat als ze zo een topgames bij extra en premium gaan steken dat ik het de hogere prijs wel dik waard ga vinden. Voor mij zou dat betekenen dat ik bijna geen games meer ga kopen en puur alles van het abonnement ga spelen. Met hier en daar een uitzondering natuurlijk.
Image

Re: PlayStation Plus

2572
gamerke1992 wrote: 01 Sep 2022 17:22
paveman wrote: 01 Sep 2022 08:58 Precies wat je zegt FGras...!
Ze zullen die kloof wel langzaamaan vergroten. Dat hebben ze bij Xbox ook gedaan.

Ik moet wel zeggen dat als ze zo een topgames bij extra en premium gaan steken dat ik het de hogere prijs wel dik waard ga vinden. Voor mij zou dat betekenen dat ik bijna geen games meer ga kopen en puur alles van het abonnement ga spelen. Met hier en daar een uitzondering natuurlijk.
Staat er eigenlijk geen datum op die games tot wanneer ze beschikbaar zijn? Of zijn die voor altijd beschikbaar?
Image

Re: PlayStation Plus

2573
NTGSruler wrote: 01 Sep 2022 19:07
gamerke1992 wrote: 01 Sep 2022 17:22
paveman wrote: 01 Sep 2022 08:58 Precies wat je zegt FGras...!
Ze zullen die kloof wel langzaamaan vergroten. Dat hebben ze bij Xbox ook gedaan.

Ik moet wel zeggen dat als ze zo een topgames bij extra en premium gaan steken dat ik het de hogere prijs wel dik waard ga vinden. Voor mij zou dat betekenen dat ik bijna geen games meer ga kopen en puur alles van het abonnement ga spelen. Met hier en daar een uitzondering natuurlijk.
Staat er eigenlijk geen datum op die games tot wanneer ze beschikbaar zijn? Of zijn die voor altijd beschikbaar?
Ze kunnen er altijd weer uitgehaald worden net zoals voorheen bij PSNow. Op PSNP proberen ze dit wel bij te houden want er zou naar het schijnt wel een datum verschijnen op de pagina als dit gaat gebeuren. Maar ja... dan moet je dus net die pagina een keer open gedaan hebben :q:

Edit: Ik lees net op PSNP dat ze een 'leaving' sectie hebben toegevoegd in de store, daardoor is de thread op PSNP gesloten.

Main post:
https://forum.psnprofiles.com/topic/121 ... nt-2496434
Alles ofzo dat ooit verwijderd is:
https://forum.psnprofiles.com/topic/121 ... nt-2572956

Edit 2:
Dit is blijkbaar de nieuwe PSNP thread waar alles bijgehouden wordt en onderaan staat er ook een 'leaving' sectie:
https://forum.psnprofiles.com/topic/125 ... ames-list/

Wat binnenkort eruit gaat:
NBA 2K22 - August 31 2022
WRC 10 - August 31 2022
Red Dead Redemption 2 - September 20 2022
Red Dead Redemption - October 17 2022
Red Dead Redemption Unded Nightmare - October 17 2022


Xbox game pass doet dit overigens ook. Hades zat in de game pass sinds release ofzo en is er gisteren of vandaag uit gegaan.
Image

Re: PlayStation Plus

2574
Ik kan zelf die 'leaving' sectie niet vinden op PC en ook niet op de PS5 zelf maar dat is misschien omdat ik enkel essential heb.
Iemand met premium kan dit misschien even nakijken?


Daarnaast zag ik op PS5 dat ik de PS5 versie van 'What remains of Edith Finch' gratis kon toevoegen via PSPlus. De PS4 versie was ooit bij PSPlus en er werd gezegd dat de PS5 versie ook gratis zou worden voor mensen die de PSPlus versie al hadden.

Tot nu toe was me dat via PC nog niet gelukt en had ik hem maar in mijn wishlist gezet om af en toe te checken. Toen ik vandaag de PS5 aanzette kreeg ik een melding 'this item on your wishlist is now available through (iets van subscription ofzo)'. En toen ik naar de productpagina kon, had ik een dropdown met 2 keer 'game' in, als ik de andere selecteerde kon ik de PS5 versie inderdaad gratis toevoegen.

Er staat wel een PSPlus icoontje bij dus vermoedelijk enkel gratis zoals ik PSPlus heb => Ergens logisch aangezien dat voor de PS4 versie ook zo is.
Image

Re: PlayStation Plus

2576
Bedankt voor de toelichting alweer! Ik had ergens wel een vermoeden dat het grotendeels zoals PSNow zou werken. Das het gevaar vind ik net aan Extra, dat je een game kan starten, laten liggen en even later wordt hij uit de lijst gezet, waardoor je alsnog de game moet kopen als je verder wilt ermee. Als je natuurlijk games verslindt, is dit een zéér aantrekkelijk aanbod wel!
Image

Re: PlayStation Plus

2577
NTGSruler wrote: 01 Sep 2022 22:14 Bedankt voor de toelichting alweer! Ik had ergens wel een vermoeden dat het grotendeels zoals PSNow zou werken. Das het gevaar vind ik net aan Extra, dat je een game kan starten, laten liggen en even later wordt hij uit de lijst gezet, waardoor je alsnog de game moet kopen als je verder wilt ermee. Als je natuurlijk games verslindt, is dit een zéér aantrekkelijk aanbod wel!
Op dat vlak heb ik een vreemd trekje die van pas komt. Ik kan maar 1 game per keer spelen. Ik mix nooit verschillende games :lol:

Net zoals mijn vriendin het vreemd vind dat ik een boek, tijdschrift of krant van voor naar achter MOET lezen. Ik krijg er de kriebels van als ik haar in het midden zit lezen, dan naar voor gaan en dan weer naar achter bladeren.
Image

Re: PlayStation Plus

2580
gamerke1992 wrote: 01 Sep 2022 22:25
NTGSruler wrote: 01 Sep 2022 22:14 Bedankt voor de toelichting alweer! Ik had ergens wel een vermoeden dat het grotendeels zoals PSNow zou werken. Das het gevaar vind ik net aan Extra, dat je een game kan starten, laten liggen en even later wordt hij uit de lijst gezet, waardoor je alsnog de game moet kopen als je verder wilt ermee. Als je natuurlijk games verslindt, is dit een zéér aantrekkelijk aanbod wel!
Op dat vlak heb ik een vreemd trekje die van pas komt. Ik kan maar 1 game per keer spelen. Ik mix nooit verschillende games :lol:

Net zoals mijn vriendin het vreemd vind dat ik een boek, tijdschrift of krant van voor naar achter MOET lezen. Ik krijg er de kriebels van als ik haar in het midden zit lezen, dan naar voor gaan en dan weer naar achter bladeren.
Haha klinkt echt herkenbaar. Vooral dat lezen heb ik ook dat ik chronologisch wil doen.
Image
cron