Re: PlayStation Plus
2566In premium zit deathloop. Dat is een mooie voor wie het nog niet gespeeld heeft!
Moderator: Leaderboard Group
Nice, wil ik idd wel doengamerke1992 wrote: 31 Aug 2022 18:08 In premium zit deathloop. Dat is een mooie voor wie het nog niet gespeeld heeft!
Dus wat gare games naar essentials en goeie games naar extra. Oké duidelijk.Kolm wrote: 31 Aug 2022 17:40 Games zijn ondertussen bevestigd:
https://blog.playstation.com/2022/08/31 ... -revealed/
Ze zullen die kloof wel langzaamaan vergroten. Dat hebben ze bij Xbox ook gedaan.
Staat er eigenlijk geen datum op die games tot wanneer ze beschikbaar zijn? Of zijn die voor altijd beschikbaar?gamerke1992 wrote: 01 Sep 2022 17:22Ze zullen die kloof wel langzaamaan vergroten. Dat hebben ze bij Xbox ook gedaan.
Ik moet wel zeggen dat als ze zo een topgames bij extra en premium gaan steken dat ik het de hogere prijs wel dik waard ga vinden. Voor mij zou dat betekenen dat ik bijna geen games meer ga kopen en puur alles van het abonnement ga spelen. Met hier en daar een uitzondering natuurlijk.
Ze kunnen er altijd weer uitgehaald worden net zoals voorheen bij PSNow. Op PSNP proberen ze dit wel bij te houden want er zou naar het schijnt wel een datum verschijnen op de pagina als dit gaat gebeuren. Maar ja... dan moet je dus net die pagina een keer open gedaan hebbenNTGSruler wrote: 01 Sep 2022 19:07Staat er eigenlijk geen datum op die games tot wanneer ze beschikbaar zijn? Of zijn die voor altijd beschikbaar?gamerke1992 wrote: 01 Sep 2022 17:22Ze zullen die kloof wel langzaamaan vergroten. Dat hebben ze bij Xbox ook gedaan.
Ik moet wel zeggen dat als ze zo een topgames bij extra en premium gaan steken dat ik het de hogere prijs wel dik waard ga vinden. Voor mij zou dat betekenen dat ik bijna geen games meer ga kopen en puur alles van het abonnement ga spelen. Met hier en daar een uitzondering natuurlijk.
Op dat vlak heb ik een vreemd trekje die van pas komt. Ik kan maar 1 game per keer spelen. Ik mix nooit verschillende gamesNTGSruler wrote: 01 Sep 2022 22:14 Bedankt voor de toelichting alweer! Ik had ergens wel een vermoeden dat het grotendeels zoals PSNow zou werken. Das het gevaar vind ik net aan Extra, dat je een game kan starten, laten liggen en even later wordt hij uit de lijst gezet, waardoor je alsnog de game moet kopen als je verder wilt ermee. Als je natuurlijk games verslindt, is dit een zéér aantrekkelijk aanbod wel!
Dat is een ander verhaal inderdaad.Kolm wrote: 01 Sep 2022 22:38 Of je begint een lange game zoals RDR2 en een paar weken later gaat die eruit...
Haha klinkt echt herkenbaar. Vooral dat lezen heb ik ook dat ik chronologisch wil doen.gamerke1992 wrote: 01 Sep 2022 22:25Op dat vlak heb ik een vreemd trekje die van pas komt. Ik kan maar 1 game per keer spelen. Ik mix nooit verschillende gamesNTGSruler wrote: 01 Sep 2022 22:14 Bedankt voor de toelichting alweer! Ik had ergens wel een vermoeden dat het grotendeels zoals PSNow zou werken. Das het gevaar vind ik net aan Extra, dat je een game kan starten, laten liggen en even later wordt hij uit de lijst gezet, waardoor je alsnog de game moet kopen als je verder wilt ermee. Als je natuurlijk games verslindt, is dit een zéér aantrekkelijk aanbod wel!
Net zoals mijn vriendin het vreemd vind dat ik een boek, tijdschrift of krant van voor naar achter MOET lezen. Ik krijg er de kriebels van als ik haar in het midden zit lezen, dan naar voor gaan en dan weer naar achter bladeren.
Return to “PlayStation Network Gaming”