Re: Pronken met je Platinums

4340
Haha, I know :D
TR is doorgaans gereserveerd voor mijn vrouw. Nu op vakantie in huisje van de schoonouders waar onze oude ps3 staat. Dus ja, even gebruik van maken dan maar.

Ps3 moest wel een knoert van een update krijgen en ik heb heel wat hoepels met Qr-codes moeten door springen om ingelogd te raken... :lol:
Image

4341
Image

Platinum #330: The Smurfs: Mission Vileaf PS4

Ergens 4u kwijt geraakt omdat na uitspelen op hard en herstarten, de game crashte en savefile corrupt was :cry:
Alles wat ik die dag had gedaan kon ik dus opnieuw doen. Ik had de laatste 3 levels in 1 keer doorgespeeld en op 100% gezet maar moest dat dus allemaal opnieuw doen voor de 100% trophy.
Image

4342
zenmaster wrote: 21 Aug 2022 20:25Van verveling, of..? 🤣 In ZOE vond ik het hoofdpersonage en verhaal wat minder. ZOE2 is toch nog wat leuker en vanaf normale moeilijkheid toch wel een uitdaging. Heb hem nu op easy gespeeld, gewoon puur voor fun en nostalgie.
Zeker niet van verveling, had gewoon zelf thuis geen PlayStation toen en tjah, door zo af en toe stukjes te spelen bij vrienden, voelt dat toch niet als de totale ervaring :lol:

4350
met0t0 wrote: 11 Sep 2022 12:40 Da's snel :cool:
Duidelijk geen online trophies meer zoals de originele game? :lol:
En ook geen difficulty trophies meer om op grounded en new game+ uit te spelen :)
Marty wrote: Platinum 427: Overlord: Fellowship of Evil
(met dank aan kolm :lol: )
Image
Jaloers! :angry:

Hopelijk lukt het vant weekend wel. Ga PS4 hier zo voorbereiden :)
Image