#127: TR underworld
Re: Pronken met je Platinums
4337Proficiat!
Na 13 jaar en 2 maanden de platinum, ik weet niet of er een game is waar ik zolang over gedaan heb!
Ruimt wel mooi op zo
4339Oh shit! Zalig, om na een periode van 13 jaar nog de platinum te halen. Goed gedaan.
4340Haha, I know
TR is doorgaans gereserveerd voor mijn vrouw. Nu op vakantie in huisje van de schoonouders waar onze oude ps3 staat. Dus ja, even gebruik van maken dan maar.
Ps3 moest wel een knoert van een update krijgen en ik heb heel wat hoepels met Qr-codes moeten door springen om ingelogd te raken...
TR is doorgaans gereserveerd voor mijn vrouw. Nu op vakantie in huisje van de schoonouders waar onze oude ps3 staat. Dus ja, even gebruik van maken dan maar.
Ps3 moest wel een knoert van een update krijgen en ik heb heel wat hoepels met Qr-codes moeten door springen om ingelogd te raken...
4341Platinum #330: The Smurfs: Mission Vileaf PS4
Ergens 4u kwijt geraakt omdat na uitspelen op hard en herstarten, de game crashte en savefile corrupt was
Alles wat ik die dag had gedaan kon ik dus opnieuw doen. Ik had de laatste 3 levels in 1 keer doorgespeeld en op 100% gezet maar moest dat dus allemaal opnieuw doen voor de 100% trophy.
4342Zeker niet van verveling, had gewoon zelf thuis geen PlayStation toen en tjah, door zo af en toe stukjes te spelen bij vrienden, voelt dat toch niet als de totale ervaringzenmaster wrote: 21 Aug 2022 20:25Van verveling, of..? In ZOE vond ik het hoofdpersonage en verhaal wat minder. ZOE2 is toch nog wat leuker en vanaf normale moeilijkheid toch wel een uitdaging. Heb hem nu op easy gespeeld, gewoon puur voor fun en nostalgie.
4344Platinum 425: WRC10
Platinum 426: Wild Arms
Platinum 427: Overlord: Fellowship of Evil
(met dank aan kolm )
Platinum 428: TOEM
Platinum 429: The Last of Us Part 1
Platinum 426: Wild Arms
Platinum 427: Overlord: Fellowship of Evil
(met dank aan kolm )
Platinum 428: TOEM
Platinum 429: The Last of Us Part 1
4345Ik heb m net ook gehaald. In 4 uur platinum. Was wel een relaxte game.
4347Het deed mij erg denken aan Sneaky Sasquach en Bugsnax. Mocht je die nog niet gespeeld hebben, zeker doen!
4348#128: Horizon forbidden west
Fantastisch op vlak van gameplay en visuals maar het verhaal ging aan mij verloren. Ik betrapte mezelf erop dat ik veel skipte van de gesprekken.
Fantastisch op vlak van gameplay en visuals maar het verhaal ging aan mij verloren. Ik betrapte mezelf erop dat ik veel skipte van de gesprekken.
4349Da's snel
Duidelijk geen online trophies meer zoals de originele game?
4350En ook geen difficulty trophies meer om op grounded en new game+ uit te spelenmet0t0 wrote: 11 Sep 2022 12:40 Da's snel
Duidelijk geen online trophies meer zoals de originele game?
Jaloers!Marty wrote: Platinum 427: Overlord: Fellowship of Evil
(met dank aan kolm )
Hopelijk lukt het vant weekend wel. Ga PS4 hier zo voorbereiden