Re: Pronken met je Platinums

4351
FGras wrote: 10 Sep 2022 18:11
NTGSruler wrote: 09 Sep 2022 20:53 Jup, vond het fantastisch deze te spelen.
Het deed mij erg denken aan Sneaky Sasquach en Bugsnax. Mocht je die nog niet gespeeld hebben, zeker doen!
Er zat inderdaad wat Bugsnax gevoel in. Vond ik ook leuke game al moest je daar wat meer backtracken wat ik niet zo leuk vond.
Toem vond ik leuker al is het wel véél korter.
Image

4352
NTGSruler wrote: 12 Sep 2022 16:20
FGras wrote: 10 Sep 2022 18:11
NTGSruler wrote: 09 Sep 2022 20:53 Jup, vond het fantastisch deze te spelen.
Het deed mij erg denken aan Sneaky Sasquach en Bugsnax. Mocht je die nog niet gespeeld hebben, zeker doen!
Er zat inderdaad wat Bugsnax gevoel in. Vond ik ook leuke game al moest je daar wat meer backtracken wat ik niet zo leuk vond.
Toem vond ik leuker al is het wel véél korter.
Dan is dit nieuwtje speciaal voor jou jongen!
http://play.st/3QDPtrs

4354
NTGSruler wrote: 13 Sep 2022 12:29 @FGras: fantastisch! Kijk er wel naar uit!
Moet ik wel dan de game even gaan installeren terug want een datum wanneer dit komt is er nog niet. Was er ook trophy support of niet? Maar deze maakt niet uit, speel ik zowiezo eens.
Nog onbekend. Ik moet m dan ook weer installeren maar volgens mij was he complete spel binnen 2 minuten binnen de laatste keer.

4358
En we zijn bezig met de rest van alle AC games te platinummen (behalve black flag, want f*** die multiplayer)

#58 Assassin's Creed 2

Image

Blijf nog steeds mijn favor AC! Platinum is erg simpel, enkel had ik een glitch die nogal vaak voorkomt waarbij het spel op het einde van een cutscene ergens in sequentie 11 ofzo crasht. Uiteindelijk kunnen oplossen door een safefile te verplaatsen naar mijn online opslag, dan alle opgeslagen data te verwijderen en dan terug lokaal te kopiëren.

#59 Assassin's Creed Brotherhood

Image

Vanaf deze game kwam de hatelijk full synch op de proppen wat voor mij persoonlijk afdeed aan de ervaring! De vrijheid die je eerst had, wordt nu wat afgenomen doordat je missies op een bepaalde manier moet aanpakken om 100% te krijgen (dood je target met het hidden blade, kill geen enemies...). Als je dit niet doet, krijg je maar 50% en kan het zijn dat je bepaalde zijmissies niet kunt doen later.
Image