Re: Wat speel je op dit moment?

2794
@paveman: Ik had er heel in het begin wel wat moeite mee om die manual en grind lang vol te houden wat evenwicht betreft.
Maar achteraf bekeken kwam dat vooral omdat ik met Tony was begonnen en Tony Hawk standaard slechte manual en rail stats heeft maar heel goeie air stats (logisch, hij skate doorgaans vert/halfpipe). Eens ik wat skillpoints gevonden had en die bij manual en rail ging zetten, ging het een heel stuk beter. Daarnaast merkte ik ook dat hij slechte switch stats heeft: een gap die makkelijk gaat gewoon, is switch echt totaal niet haalbaar. Zelfde voor een special flip trick tijdens een grind: In switch totaal onmogelijk in het begin... Dus daar moest ik ook weer even leren op letten.

Voor die 10 miljoen zijn er gelukkig een hoop custom maps met mini-rails in een cirkel/rechthoek die je vanzelf volgt als je driehoekje/grind ingedrukt houdt. Je moet er wel een paar special flips tussen doen en daarna nog wat gewone want... als je multiplier ergens rond de 1000 komt ga je automatisch vallen, game kan dat niet hebben blijkbaar. Normaal moet je het op een gewone map doen in 2 minuten, maar als je het in 1 combo doet op een custom map, telt het ook gelukkig.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2795
Kolm wrote: 13 Sep 2022 21:03 @paveman: Ik had er heel in het begin wel wat moeite mee om die manual en grind lang vol te houden wat evenwicht betreft.
Maar achteraf bekeken kwam dat vooral omdat ik met Tony was begonnen en Tony Hawk standaard slechte manual en rail stats heeft maar heel goeie air stats (logisch, hij skate doorgaans vert/halfpipe). Eens ik wat skillpoints gevonden had en die bij manual en rail ging zetten, ging het een heel stuk beter. Daarnaast merkte ik ook dat hij slechte switch stats heeft: een gap die makkelijk gaat gewoon, is switch echt totaal niet haalbaar. Zelfde voor een special flip trick tijdens een grind: In switch totaal onmogelijk in het begin... Dus daar moest ik ook weer even leren op letten.

Voor die 10 miljoen zijn er gelukkig een hoop custom maps met mini-rails in een cirkel/rechthoek die je vanzelf volgt als je driehoekje/grind ingedrukt houdt. Je moet er wel een paar special flips tussen doen en daarna nog wat gewone want... als je multiplier ergens rond de 1000 komt ga je automatisch vallen, game kan dat niet hebben blijkbaar. Normaal moet je het op een gewone map doen in 2 minuten, maar als je het in 1 combo doet op een custom map, telt het ook gelukkig.
Dat laatste is weer fantastisch dat mensen deze truc hebben gevonden :D
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2800
paveman wrote: 14 Sep 2022 08:39 Hmm. Misschien dan toch nog maar es een kans geven... Ik wacht nog wel heel even af hoe de rest van de game is richting platinum voor jou... ;)
Het gaat vooral een lange zit zijn... En dan heb ik het nog niet zozeer over level 100. Maar alle gaps doen, de hard get there's (filmpje bekeken en een paar zien er toch lastig uit). Minstens 2 of 3 keer het verhaal. Nog wat local multiplayer dingen.

Voorlopig heb ik op 3-4u (volgens save) de eerste 5 levels alle goals, stat points, alien plushie en op 1 na de viscarious logo's. Dat logo is niet nodig voor de trophies. En dan ook al die 10 million trophy en wat create a park trophies. Geen idee of die tijd van de 10 million ook al in die 3-4u zat overigens.
Sanity penguin wrote: Momenteel Ratchet and Clank: a Rift Apart (weer geinig zoals altijd).
Maar die THPS komt zeker nog aan bod hier. Benieuw of er bij mij nog restanten zijn overgebleven van die lang vervlogen tijden. Alweer 22 jaar geleden intussen!!! :O
22 jaar geleden sinds THPS1 en nooit daarna een andere gespeeld?

Bij mij was THPS1 HD versie 10 jaar geleden op PS3 en daarvoor vanaf THPS3 veel gespeeld tot ze met die rare losse decks begonnen.
zenmaster wrote: Ik ben em vergeten te downloaden, THPS… 😐 Heb hem vroeger al heel veel gespeeld en moet eerst nog andere games doen. Dan misschien.

Hier nog steeds met MGS5 bezig. Je ziet het niet aan mijn trophies, maar er is vooruitgang geboekt.
Aie, das jammer... Je hoeft ze ook niet perse te downloaden. Je kan ze via app of store op PC ook toevoegen aan je bibliotheek.
Ik probeer het altijd direct te doen als ik ergens lees dat ze beschikbaar zijn, anders durf ik het ook vergeten :(

Over MGS5: Er is inderdaad een periode dat je vanalles aan het doen bent maar je er geen enkele trophy voor krijgt :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2802
NTGSruler wrote: 14 Sep 2022 15:23 Gisteren die guide eens gelezen voor THPS => haha wat een guide zeg, geraak er niet aan uit.
Het is eigenlijk best een goeie guide. Je doet gewoon wat in de intro staat en als je iets niet kan vinden ga je naar de trophy en daar staat dan een video van de collectables/gaps/goals. Proberen de losse trophies altijd te begrijpen heeft niet zo heel veel zin tenzij je de structuur van de games nog kent van vroeger :)

Zelf had ik ook nog deze textguide gevonden voor collectibles en gaps (kwestie dat lezen sneller gaat dan video's kijken):
https://www.pushsquare.com/guides/tony- ... llectibles
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2804
Ondertussen voor THPS 1 alle goals, skill points, plushies en op 1 na de viscarious logo's gedaan. Ook gold medals op competition levels.

Blijkbaar is er ook nog een verschil tussen crew tour en solo tour. En ik heb tot in de helft een solo tour met Tony gedaan en dan zonder te weten omgeschakeld naar crew tour.
Crew tour toont eigenlijk alles wat je hebt over all skaters heen, die staat nu dus op 100% voor THPS1. Solo tour is dan verhaal progress specifiek voor 1 skater en die van Tony staat dus ongeveer op 50%.
Die solo tour is achteraf erbij gekomen als ik het goed begrijp en dat om op die manier voor alle skaters alle goals/skillpoints/medals te kunnen doen (zoals in origineel) en zo nog meer xp te kunnen krijgen.

Nu op naar THPS2! :D

@Sanity: Die get there's gaan inderdaad wat oefening vragen denk ik. Ik heb er nog geen geprobeerd, zolang ik niet max stats heb zijn de meeste toch niet te doen :q:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2805
Nog steeds THPS 1+2 :love:

Ondertussen THPS 1 en 2 allebei 1 keer uitgespeeld met all goals, stat points, aliens en viscarious logo's.
Ook alle multiplayer trophies zijn gedaan, deze konden gelukkig in local multiplayer :)

Nu is het nog 'maar':
- Unlock officer Dick => Alle challenges voor een created skater.
- Verteran en legend challenge collection => vanalles en nog wat voor nodig, onderandere nog alle challenges voor 2 pro's uitspelen.
- Alle hard get there's => Dit wordt een hel :lol:
- Level 100 => Nu 48 ofzo. Je hebt nu de mogelijkheid om met elke skater apart de career te doen en telkens opnieuw xp te krijgen voor alle goals en skater challenges. Maar zelfs als je ze allemaal doet zou je pas ergens in de 80 zijn.
- Alle gap collections => Dit is veel en ik weet dat er ook wat lastige gevallen tussen gaan zitten :?
Image