Re: Pronken met je Platinums

4369
NTGSruler wrote: 05 Oct 2022 16:29 Mooi. Deze gingen de servers ook binnenkort van sluiten zeker?

Heb je toch maar mooi gedaan weer.
Bedankt! :cool:

Ik heb nu de hele 'serie' trophies van de volle 2 games op 100% :lol:

Er is niks officieel aangekondigd over servers sluiten maar de game werd wel uit het EA Play aanbod gehaald. Dat zou op 3 oktober gebeuren. En die actie is vaak een voorbode dat een paar maanden later de sluiting van de servers wordt aangekondigd en daarna doorgevoerd.

Dat was dus voor mij wel een reden om te kijken of het lukte om die online trophies te halen en de serie te completen want heel veel mensen lukte het niet om te verbinden. De laatste jaren waren er enkel reacties te vinden van mensen die het met 2 consoles op hetzelfde netwerk wel gelukt was. Maar ook dat kan dus wel wat geluk vragen :)

Aankondiging van uit het aanbod halen:
https://www.ea.com/service-updates/i-q
Image

4371
Image

Platinum #332: Saints Row PS5

Ik dacht nog heel even dat ik op het einde een gamebreaking bug had en een heel deel opnieuw mocht doen... :O

Ik had voor de missie die een soort van endgame waarschuwing geeft 14 regio's op 100% gezet die nodig zijn voor trophy van 15 regio's 100%. Regio 15 kan pas na main story uit te spelen. Daarna doe ik het verhaal verder en na de eindbaas komt dan normaal een missie om die 14 regio's te completen voor je verder kan maar bij mij was die dan automatisch klaar maar toonde beetje raar in missions scherm (2/2 ipv completed).

Mijn volgende missie zegt 'build the saints tower' en dat wist ik dat je dat aan je empire table moest doen waar je een map ziet van al je businesses/ventures. Op die map kreeg ik dan een waarschuwing 'complete the best friends mission first to continue' alleen... dat is de missie die actief is en dus zegt om de toren te bouwen :L:

Tijdens wat opzoeken daarrond zei er iemand 'ik liet de empire table map een paar minuten open en dan werkte het' dus liet ik die maar open terwijl ik verder zocht. Dan was er iemand die zei 'zoek gewoon het vacant lot en klik daarop' dus doe ik dat en kan ik erop klikken en de toren bouwen. Maar eerlijk... ik heb er niet op gelet of die waarschuwing ondertussen al weg was of niet. Ik was al lang blij dat het werkte en dat ik de laatste verhaal trophies kreeg. Daarna nog in de nieuwe regio wat threats en discoveries opruimen en het was klaar :D
Image

4375
Image

Platinum #333: Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 PS4

Leek me wel een leuke voor nummer 333 dus even gewacht met script tot ik met Saints Row klaar was :D

Uiteindelijk heeft het script toch nog 8-10u ofzo nodig gehad om van level 78 naar 100 te gaan.
Die hard get there's waren gelukkig toch een heel stuk makkelijker dan ik had verwacht want dat leek me erg moeilijk :relief:
Image

4377
In vergelijking met het manueel grinden van levels was dit inderdaad snel! :silly:

Als ik het zelf had moeten doen had het waarschijnlijk eerder 20-30u geweest want ik kan het niet zo consistent goed doen en na een kwartier gaat in mijn pols (stukje richting duim) al wat pijn doen met zo'n intensieve combo's.

Dus die 2-3u prullen met dat script was wel een goede investering :saint:
Image

4380
Ja das een mooie Kolm! Nostalgisch en toch dik verdiend want het lijkt mij geen gemakkelijke game. Zelf heb ik de Tony Hawk games vroeger nooit gespeeld, dus bij mij speelt vooral de onzekerheid een rol als ik deze eens start of niet. Op zich lijkt het mij wel een fun en chille game waarbij je wat gekke combo's kan doen. Het serieuzere werk heb ik voor mezelf toch wat vraagtekens bij.
Image