Haha klopt 90 euro idd
En tis op zijn minst opvallend te noemen die prijzen die je aantoont. Nu ik kan het niet bevestigen, maar misschien dat de DLC van Hot Wheels inderdaad lange tijd in sale heeft gestaan. Alleen valt het misschien niet altijd op, of scrollen we erover omdat we de game niet hebben of geen interesse erin hebben.
Je kan de DLC in je wensenlijst zetten en in principe zou je dan een melding moeten krijgen bij het opstarten van je PS5. Het zou opvallend zijn moest die DLC nu maandenlang of nog langer niet in sale zijn.
Ik vermoed dat ik Injustice 2 ga laten voor wat het is. Een zet waarbij lootboxes 5x zoveel kosten om toch maar richting microtransactions te pushen verdient het niet om gespeeld te worden. Je zou dan ook nog een turbo controller ervoor kunnen aanschaffen (wat mss dan later wel nog eens van nut zal zijn, maar toch.) om de grind draaglijk te maken. En wil je de game op 100% kun je nog eens 39.99!! euro gaan ophoesten. No thanks.
Hot Wheels overweeg ik wel om te doen, en dan inderdaad hopen dat de DLC eens in sale komt.
En Superhot heb ik nu dus altijd nog niet bekeken wat het is