Re: PlayStation 5

1577
Grootste gedeelte met stofzuiger, niet op volle kracht natuurlijk, daarna met een doekje langs alle ventilator bladeren. Of hoe je dat ook noemt. En waar ik niet helemaal tussen kwam met een wattenstaafje.

Let wel op, om de ventilator er uit te krijgen heb je wel een t8 schroevendraaier nodig. Helaas zat bij mij 1 schroefje te vast en heb die dus kapot gedraaid maar geluk kon dat nog wel met een platte schroevendraaier los gemaakt worden
Image

Re: PlayStation 5

1578
Oeps, die 'stofgaten' lijken dan eigenlijk ook niet veel te helpen...

Verbreek je hiermee ook je garantie? :?
Bij PS3 moest je echt een garantie sticker weghalen om tot op dit punt te komen.
PS4 heb ik nog niet open gehad behalve die blinkende plaat bij base PS4 afhalen en HDD vervangen in beide modellen.
Image

Re: PlayStation 5

1579
Je verbreekt geen zegels ofzo maar als de schroefjes niet mee werken kunnen ze wel zien dat je de fan er uit hebt gehaald.

Je haalt de behuizing eraf en je kan zo bij de fan. Op 1 schroefje na. Daar moet je een zwarte rand los halen (klik systeem)
Image

Re: PlayStation 5

1587
Enige voordeel hiervan is dat je makkelijker de joystick modules kan vervangen als je last krijgt van stick drift.
Maar voor die prijs kan je al 3 controllers kopen en stickdrift op krijgen voor je iets van voordeel eruit kan halen :q:
Image