Bikkeltopic (00:00 - 06:00)
1Voor elk nachtwezen dat hier op het forum rondzwerft. Hier kun je alles kwijt van wat je in de nacht bezig houdt. Stuur je berichten rond de nacht of in de nacht.
Alleen moet je wel zorgen dat je hier enkel tussen de opgegeven uren post Dus bij deze laten we het topic best nog even rusten vandaagdividedx11 wrote:Handig topi voor als ik niet kan slapen
dat is op zen minst een berispingTjeefkeuh wrote:Allemaal te vroeg gereageerd
Tegenwoordig niet meer, maar ik herinner mij wel dat ik GTA V destijds eens een volledige dag en nacht heb doorgespeeld. Toen heb ik al die Under The Bridge challenges gedaan en die Knife Flights.billie91 wrote:Het bikkeltopic is nu echt open. Iemand die ook in de nachtelijke uurtjes af en toe wat muziek luistert van GTA VC en SA?
Hier is dat feestje ik vond dat spel erg leuk, het was gewoon zo meeslepend.gamerke1992 wrote:Waar is dat feestje? Het is 2 na 12 Tijd voor het bikkeltopic
Ik ga nu the last of us opstarten. Ik heb er zin in
Ik moet een dagje niet werken morgen Ik moet wel een presentatie gaan geven om 16 uur. Dan kan ik eindelijk nog eens goed gaan sporten in de voormiddag, want dat is 2 weken lang niet echt hoe het moest zijn.minermb wrote:Hier is dat feestje : ) ik vond dat spel erg leuk, het was gewoon zo meeslepend.gamerke1992 wrote:Waar is dat feestje? Het is 2 na 12 : D Tijd voor het bikkeltopic
Ik ga nu the last of us opstarten. Ik heb er zin in : )
Morgen hoef ik pas om 11:05 op school te zijn klas 6 heeft herkansingen ofzoiets en daardoor vallen aantal dingen uit
Lekker een luie dag zekergamerke1992 wrote:Ik moet een dagje niet werken morgen Ik moet wel een presentatie gaan geven om 16 uur. Dan kan ik eindelijk nog eens goed gaan sporten in de voormiddag, want dat is 2 weken lang niet echt hoe het moest zijn.minermb wrote:Hier is dat feestje : ) ik vond dat spel erg leuk, het was gewoon zo meeslepend.gamerke1992 wrote:Waar is dat feestje? Het is 2 na 12 : D Tijd voor het bikkeltopic
Ik ga nu the last of us opstarten. Ik heb er zin in : )
Morgen hoef ik pas om 11:05 op school te zijn klas 6 heeft herkansingen ofzoiets en daardoor vallen aantal dingen uit