Re: Pronken met je Platinums

4385
Thanks allemaal! :saint:

@zenmaster: Je zou ook remote play op PC kunnen gebruiken in combinatie met PS4Macro. Dat is wat ze op PSNP beschrijven maar heeft als nadeel dat input lag van het netwerk/PC het mogelijk kan verstoren waardoor je het ofwel moet herstarten of dat er wat halve pogingen tussen komen.

Dat was voor mij ook de reden om het met Cronus Max te doen, dat heeft geen last van input lag en ik kan mijn PC normaal blijven gebruiken zonder dat het mogelijk iets verstoord.

Als je toch zonder remote play doet dan zou ik zeggen: Doe de solo tour 100% voor alle skaters, alle skater challenges en zoveel mogelijk van de andere die binnen je bereik liggen. Dan blijf je het zo lang mogelijk leuk houden en kan je misschien tot aan 80-85 geraken. Van level 99 naar 100 heb je ongeveer 30.000xp nodig en elk level daaronder 600-700 minder voor een level-up. Even afgerond rekenen krijg je dat level 90 naar 100 ongeveer 300.000xp is.

Dat dingetje met de cronus max geeft 302xp dus je zou ongeveer 1.000 keer een combo van 1+ miljoen moeten halen en dan end run + restart doen... Door de mods van no bail, perfect manual en double points ofzo komt dat neer op 5 keer een 900 special trick en 5 keer een misty flip special gewoon op flatground (door no bail) met tussendoor manuals. Doe je het goed, heb je daar ongeveer 30 seconden voor nodig inclusief laadtijden. Ruim 8 uur dus voor die laatste 10 levels alleen al...

@paveman: Ik doe nooit scripts weg. Bijna elk nieuw script begint met het kopiëren van een oud script dat zoveel mogelijk lijkt op waar ik naartoe wil met het nieuwe script :lol:
Zou het nog wel moeten opruimen want staan nog heel veel dingen in commentaar die uiteindelijk niet nodig waren :q:
Image

4389
NTGSruler wrote: 19 Oct 2022 22:38 Congratz! Nog redelijk snel gehaald eigenlijk!
Thanks! En eigenlijk wel ja, want is goed een week geleden dat ik aan singleplayer begon en toen moest ik toch nog de helft ofzo van de xp grind doen :)

En nu zit ik weer op het punt: Wat nu te spelen :lol:
Was singleplayer van Tomb Raider toch maar begonnen omdat ik niet wist wat spelen maar dat was dus alleen maar uitstel van het probleem :?
Image

4390
Snel door je lijst gegaan en enkel het eerste gedeelte bekeken=> wat ik zou kiezen => verder gaan met NFS Heat, of Far Cry 6 op 100% zetten door je eerste DLC pack te doen, ofwel Spyro 2 en 3 platinum halen => zijn chille games, leuk om te doen en niet moeillijk en dan haal je die lelijke 0% van 2 games weg in je completion.
Image

4392
NTGSruler wrote: Snel door je lijst gegaan en enkel het eerste gedeelte bekeken=> wat ik zou kiezen => verder gaan met NFS Heat, of Far Cry 6 op 100% zetten door je eerste DLC pack te doen, ofwel Spyro 2 en 3 platinum halen => zijn chille games, leuk om te doen en niet moeillijk en dan haal je die lelijke 0% van 2 games weg in je completion.
Die 0% games tellen niet mee in mijn completion op PSNP, die starten zou dat dus in eerste instantie laten instorten ipv verbeteren :lol:
Ik overweeg een beetje NFS tot het weekend en dan eindelijk Babylon's Fall maar is starten tijdens het weekend zodat ik er meteen wat tijd voor heb om erin te komen.
Far Cry 6 hoop ik wel dit jaar nog is te doen, maar ondertussen zolang niet gespeeld dat ik er helemaal uit ben :(
zenmaster wrote:
Kolm wrote: En nu zit ik weer op het punt: Wat nu te spelen :lol:
Ik zoek nog altijd een slachtoffer, moest je het écht nimeer weten. :saint:
Misschien dat morgen/vrijdagavond even kan? Klein beetje afhankelijk van hoe ik me voel na een dag op het werk ipv thuiswerken...
Image

4393
Kolm wrote: 20 Oct 2022 18:16
zenmaster wrote:
Kolm wrote: En nu zit ik weer op het punt: Wat nu te spelen :lol:
Ik zoek nog altijd een slachtoffer, moest je het écht nimeer weten. :saint:
Misschien dat morgen/vrijdagavond even kan? Klein beetje afhankelijk van hoe ik me voel na een dag op het werk ipv thuiswerken...
Zo snel hoeft niet hoor, zeker als je zwaar werk hebt. :) Zaterdag tussen 13u en 15u30 bijvoorbeeld kan ook. Of volgend weekend. Wat jou past. ;)
Image

4395
Ik vond het eigenlijk wel een interessante game. Wat betreft langdradig hier en daar, dat klopt zeker!
Maar heb hem uiteindelijk 2 keer gespeeld en eigenlijk viel het verhaal pas helemaal in elkaar toen ik het een tweede keer speelde. Vielen er allerlei rare dingen op die ik de eerste niet had gezien omdat ik niet wist waar het verhaal naartoe ging.

Het is eigenlijk meer film dan game :)
Image