Re: PlayStation Plus

2596
met0t0 wrote: 02 Oct 2022 12:52 Hot Wheels lijkt mij zeker leuk om eens te spelen, maar wow, wat een DLC-prijzen :O
Gelukkig dat ik niet echt inzit met completition, anders heel vervelend uiteraard :goaway:
Voor mensen die completion zo hoog mogelijk willen is het inderdaad vervelend.

Echter gaat het om het principe dat ze die DLC zo duur maken voor een 1-2uur content.
Bijkomend geeft Sony deze games gratis met PS+ zonder de DLC. Is natuurlijk hun goed recht, maar ze kunnen ook eens een game geven die compleet is. Tegenwoordig is dit zowat hun strategie met die maandelijke Plus games. Herinner mij dat we paar maanden terug een Lego game kregen waar ik ook de DLC van heb gekocht (was gelukkig toen "toevallig?" in sale).
Image

Re: PlayStation Plus

2597
NTGSruler wrote: 02 Oct 2022 13:09 Echter gaat het om het principe dat ze die DLC zo duur maken voor een 1-2uur content.
Ja uiteraard, dat bedoel ik ook. Dat het schandalig is om zoveel te betalen voor DLC maar dat ze waarschijnlijk zullen hopen dat mensen het kopen om hun 100% te kunnen behouden.

Re: PlayStation Plus

2599
Voortgaande op wat we de laatste dagen hier gezegd hebben..

Ik heb daarnet nog eens snel de PS+ games gecheckt, met name GranBlue Fantasy Versus. Rap die guide eens bekeken en ook welke game dit precies is.

Om de platinum te behalen is het vereist om ALLE DLC te hebben, omdat je anders een bepaalde bronzen trophy niet kan behalen.
De theorie dat ze tegenwoordig PS+ games gratis geven met de achterliggende reden om mensen tot DLC/Microtransacties te pushen vind ik persoonlijk weer wat sterker worden...

Voor de geïnteresseerden:

https://psnprofiles.com/trophy/10334-gr ... now-it-all
Image

Re: PlayStation Plus

2602
Marty wrote: 04 Oct 2022 11:54 Games zijn te downloaden:

Over de expansions van Hot wheels:
Season passes: €17,99 per stuk (tot 2 november)
Losse expansions: €8,99 per stuk (tot 2 november)
Goty upgrade pack: €44,99
Toch wel een beetje gek eigenlijk...

Dit was deze week nog:

Season passes: €17,99 per stuk (tot 2 november) => 29.99
Losse expansions: €8,99 per stuk (tot 2 november) => 14.99

Mja misschien wel de moment dan. Wie weet wanneer ze achteraf nog eens in sale komen.
Image