Is denk ik gewoon emoji via tapatalk. Wel nice. Is dat dan met die GOW-controller ook?
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
2312Hopelijk is dit voldoende bewijs aub NTGS. Plaatjes zijn wel slechte kwaliteit want gedownsized via app even screenshot geüpload. En nee met gewone controller zo te zien.
Sent from my EB2103 using Tapatalk
Last edited by RoyVdW on 08 Nov 2022 15:23, edited 1 time in total.
2314Wel jammer dat ze dan niet de gow controller erbij hebben gedaan in een gow ps5 bundel
2315Vind ik ook, dat was nu toch wel het minste dat ze konden doen...Marty wrote: 08 Nov 2022 15:31 Wel jammer dat ze dan niet de gow controller erbij hebben gedaan in een gow ps5 bundel
2316Oh bewijs hoef ik niet Roy! Dacht dat je er plaatje had bij gezet! Ondertussen heb je al genoeg reserve kwa PS5 consoles!
2317Ik wil alle generaties van PlayStation in mijn mancave op een plank hebben staan.
Daarom net een PlayStation 2 gekocht
18 games, console en 2 controllers voor 25 euro. Geen idee waarom die niet meer vroeg.
Daarom net een PlayStation 2 gekocht
18 games, console en 2 controllers voor 25 euro. Geen idee waarom die niet meer vroeg.
2319Die heb ik al gevonden. Maar ik vertrek op business trip naar Spanje, dus het zal voor daarna zijn om op te halen.
2320Er ene vinden is makkelijk, maar in goede staat, en compleet is moeilijk voor een redelijke prijs. Ben zelf ook op zoek.
2322Ik heb gezocht op tweedehands sites. Andere goede gokken zijn lokale rommelmarkten.
De ps2 die ik heb is niet in perfecte staat. Er zijn krassen op, maar dat vind ik oké. Dus als je niet te kieskeurig bent kan je wel iets vinden.
2323Ook de PlayStation 1 staat nu mooi te pronken in mijn mancave
25 euro betaald voor een een PS1 in PERFECTE staat, 1 controller, memory card en 3 games. Die ziet er echt als nieuw uit, dus ik ben super blij. Nu heb ik weer elke generatie Playstations (zonder onderscheid te maken tussen slim of pro versies).
25 euro betaald voor een een PS1 in PERFECTE staat, 1 controller, memory card en 3 games. Die ziet er echt als nieuw uit, dus ik ben super blij. Nu heb ik weer elke generatie Playstations (zonder onderscheid te maken tussen slim of pro versies).
2325Mooi gamerke!
Ik kijk bijna dagelijks, maar wacht nog op een topper.
Wil ook nog terug een fat PS2.
Ik kijk bijna dagelijks, maar wacht nog op een topper.
Wil ook nog terug een fat PS2.