Re: Pronken met je Platinums
4427@Marty: Mooi!
Nog veel problemen gehad met XIII?
Platinum #340: Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow
Nog veel problemen gehad met XIII?
Platinum #340: Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow
4428Met XIII geen enkele crash gehad sinds de update. Wel soms dat de ai niet lekker werkt maar de game was voor de rest goed te spelen
4429
NFS Heat met dank aan Kolm en Marty voor de online uiteraard en Sanity voor tips en tricks!
Long jumps was ik blij dat ik ermee klaar was.
Crashes van de politie en escapes vielen uiteindelijk nog mee.
Heb van deze game alvast meer genoten dan van Payback. Heb er plezier mee gehad!
Las ik ergens dat jullie uren hadden gedeeld hoe lang jullie erover gedaan hebben deze game platinum te halen?
Bij mij staat het op 33 uren gespeeld (voor wat het waard is natuurlijk die telling op PS5).
Long jumps was ik blij dat ik ermee klaar was.
Crashes van de politie en escapes vielen uiteindelijk nog mee.
Heb van deze game alvast meer genoten dan van Payback. Heb er plezier mee gehad!
Las ik ergens dat jullie uren hadden gedeeld hoe lang jullie erover gedaan hebben deze game platinum te halen?
Bij mij staat het op 33 uren gespeeld (voor wat het waard is natuurlijk die telling op PS5).
4430Nice one. Voor al zijn fouten, heb ik er mij uiteindelijk ook wel goed mee geamuseerd. En al zeker meer dan met Payback (stom kaartsysteem )
443336 fragments of midnight.
Ratalaika games... Maar deze is nog net iets uitdagender dan 1000 keer op X bashen!
Is een platform game, weliswaar simpel, maar de levels zijn random generated en er is 1 trophy om alle fragments te behalen en terug te keren naar startplaats in minder dan 6 minuten. Doordat de levels lukraak zijn, is het vooral tellen hoeveel je naar beneden gaat en dan naar boven om dan terug te keren.
Volgens de guide kan dit in 1uur of minder. Ik heb er 3u over gedaan
Ratalaika games... Maar deze is nog net iets uitdagender dan 1000 keer op X bashen!
Is een platform game, weliswaar simpel, maar de levels zijn random generated en er is 1 trophy om alle fragments te behalen en terug te keren naar startplaats in minder dan 6 minuten. Doordat de levels lukraak zijn, is het vooral tellen hoeveel je naar beneden gaat en dan naar boven om dan terug te keren.
Volgens de guide kan dit in 1uur of minder. Ik heb er 3u over gedaan
4434De DLC eens gedaan van Maneater. Truth Quest.
Mannekes, begin er mij niet over... Het begon redelijk leuk vond ik, maar eens je de eerste zone heb uitgespeeld begint de miserie. Geen idee waarom je weer 20 keer 10 mensen moet eten, in elke zone dezelfde creatures opnieuw moet killen en zo verder... Soit heb het gedaan, blij dat het voorbij is.
Als beloning de PS5 versie 100% gezet door autopop te gebruiken. Eerste keer dat ik zo een platinum behaal.
Mannekes, begin er mij niet over... Het begon redelijk leuk vond ik, maar eens je de eerste zone heb uitgespeeld begint de miserie. Geen idee waarom je weer 20 keer 10 mensen moet eten, in elke zone dezelfde creatures opnieuw moet killen en zo verder... Soit heb het gedaan, blij dat het voorbij is.
Als beloning de PS5 versie 100% gezet door autopop te gebruiken. Eerste keer dat ik zo een platinum behaal.
4435Platinum #341 en 342: Garfield Lasagna Party PS5 en PS4.
Ik had me niet goed ingelezen blijkbaar want ik dacht dat het een 2D of 3D avontuur zou zijn zoals Marsupilami, Obelix of de Smurfen maar eigenlijk is het gewoon een hoop mini-games. Voor de platinum moet je elke mini-game 1 keer winnen en een gelijkspel voor de eerste plaats telt ook als winnen.
4437Tegen alle verwachting in wel
40 euro was dus ook veel te veel hiervoor, zelfs als je daarmee beide versies kreeg
40 euro was dus ook veel te veel hiervoor, zelfs als je daarmee beide versies kreeg
4438Oei ja dat zou ik er nu ook niet voor over hebben. Maar past in de huidige trend. Véél geld voor weinig content.
4439Mja, ik dacht dus dat het een heel andere game was en dan had het die prijs wel waard geweest waarschijnlijk... Had ik maar beter moeten opzoeken van tevoren
Ik denk dat dit uiteindelijk een soort Mario party tegenhanger moet zijn. Minigames die je in local co-op met 4 kan spelen.
Ik denk dat dit uiteindelijk een soort Mario party tegenhanger moet zijn. Minigames die je in local co-op met 4 kan spelen.
4440Ah niet elke gekochte game is een voltreffer. Heb je toch maar weer een platinum bij.