Re: PlayStation Plus

2627
Neen downgraden bedoelde ik niet. Ik zit oké met premium tot het einde van deze periode. Ik heb er niet zo veel voor betaald omdat ik dat trukje met ps now gedaan heb.

Maar dat betekent dus dat als ik nu plus extra koop, dat die na premium automatisch begint te lopen. Dat zou zijn wat ik wil.
Image

Re: PlayStation Plus

2628
gamerke1992 wrote: 15 Nov 2022 19:10 Neen downgraden bedoelde ik niet. Ik zit oké met premium tot het einde van deze periode. Ik heb er niet zo veel voor betaald omdat ik dat trukje met ps now gedaan heb.

Maar dat betekent dus dat als ik nu plus extra koop, dat die na premium automatisch begint te lopen. Dat zou zijn wat ik wil.
Is in mijn wereld downgraden :lol: Van premium naar extra dus.

En zoals je zegt, als je verlengt met extra wordt de betaling pas in rekening gebracht wanneer je premium afloopt. Dus je verlengt je abo, geniet van de voordelen nu, en eens dat afgelopen is krijg je verder PS extra min de voordelen van premium zonder onderbreking.
Image

Re: PlayStation Plus

2629
NTGSruler wrote: 15 Nov 2022 19:14
gamerke1992 wrote: 15 Nov 2022 19:10 Neen downgraden bedoelde ik niet. Ik zit oké met premium tot het einde van deze periode. Ik heb er niet zo veel voor betaald omdat ik dat trukje met ps now gedaan heb.

Maar dat betekent dus dat als ik nu plus extra koop, dat die na premium automatisch begint te lopen. Dat zou zijn wat ik wil.
Is in mijn wereld downgraden :lol: Van premium naar extra dus.

En zoals je zegt, als je verlengt met extra wordt de betaling pas in rekening gebracht wanneer je premium afloopt. Dus je verlengt je abo, geniet van de voordelen nu, en eens dat afgelopen is krijg je verder PS extra min de voordelen van premium zonder onderbreking.
Top, merci :D

En ja eigenlijk is het zo wel een downgrade. Een uitgestelde downgrade :p
Image

Re: PlayStation Plus

2633
Marty wrote: 20 Nov 2022 17:53 Mijne verloopt in december maar als ik naar extra wil kan ik geen gebruik maken van de aanbieding die er nu is. Dat is wel balen want premium is niet de moeite waard nu
Is idd een shitty systeem nu. Je bent al verplicht elders een psn kaart met korting aan te schaffen om dan te gebruiken op dag van verval.
Image

Re: PlayStation Plus

2634
Sanity penguin wrote: 20 Nov 2022 18:52
Marty wrote: 20 Nov 2022 17:53 Mijne verloopt in december maar als ik naar extra wil kan ik geen gebruik maken van de aanbieding die er nu is. Dat is wel balen want premium is niet de moeite waard nu
Is idd een shitty systeem nu. Je bent al verplicht elders een psn kaart met korting aan te schaffen om dan te gebruiken op dag van verval.
Geen idee waar je dat gaat vinden... Gamemania zegt op site wel PSPlus te verkopen maar als je goed leest dan krijg je gewoon het nodige bedrag in PSN tegoedkaarten. Ik betwijfel dat ze kunnen zeggen 'PSPlus voor 40 euro en hier is 60 euro aan PSN kaarten om het effectief te kopen'.
Image

Re: PlayStation Plus

2636
Of je kan zoals ik net heb gedaan: 45 euro tegoed kopen bij GM en 7.5 euro korting met mijn voucher. Kwam op 37.50 euro zoiets en daarmee Plus Essential verlengt. Goed tot 2024 nu.

Edit: je krijgt ook 450 punten met Playstation Stars voor een jaarabonnement Plus Essential. Ik heb nu 1250 punten en zou die kunnen inwisselen voor 5 euro PSN tegoed.
Image

Re: PlayStation Plus

2637
Ik ben bij PS Stars level 4 maar geen idee hoeveel punten en dus ook geen idee wat ik ermee kan want... ze hebben nog steeds geen normale website :q:

Maar de manier dat PSPlus nu werkt hebben ze alleszins de retail sales wel buiten spel gezet. We mogen al blij zijn als je sale krijgt terwijl je nog lid bent, dat was in het verleden ook niet altijd het geval!
Image

Re: PlayStation Plus

2639
Kolm wrote: 20 Nov 2022 20:44 Ik ben bij PS Stars level 4 maar geen idee hoeveel punten en dus ook geen idee wat ik ermee kan want... ze hebben nog steeds geen normale website :q:

Maar de manier dat PSPlus nu werkt hebben ze alleszins de retail sales wel buiten spel gezet. We mogen al blij zijn als je sale krijgt terwijl je nog lid bent, dat was in het verleden ook niet altijd het geval!
Moet je alleszins meer punten hebben dan mij, want ik ben net geen level 4. Ofwel heb je recent meer games gekocht dan mij, ofwel moeten rare trophies de doorslag geven waarom jij al level 4 bent.

Retail wordt inderdaad al moeilijk om sales te vinden. Maar aan de andere kant zijn er nog maar weinig jaren dat ik de volle pot heb betaald voor Plus. Volgens mijn abo ben ik lid geworden in 2011, das ondertussen al bijna 11-12 jaar. Ipv van 60 heb ik meestal iets van 45 betaald, net zoals nu. Vroeger idd nog met retail sales, maar elk jaar doet Sony wel een sale voor Plus. Zolang ze dat doen, vind ik het voorlopig goed.
Image