#61 Assassin's Creed: Revelations
En bij deze zijn alle Ezio games afgerond. De hatelijk 100% synch requirements zijn hier al een geluk al wat gebeterd. De toevoeging van de dlc, maakte de platinum toch wel aanzienlijk moeilijker dan de vorige 2. Maar al een geluk kon je daar wel een glitch gebruiken die het makkelijk maakte En nu even een Assassin's Creed pauze vooraleer ik AC3 ga proberen
Re: Pronken met je Platinums
4443Platinum #343: Babylon's Fall PS5
Nu nog snel kijken of ik genoeg dingen bij elkaar kan timmeren om nog is 3 dingen naar max level te enchanten als voorbereiding voor PS4 en voor de makkelijkste siege er zondagavond uit gaat. Siege heeft weekly rotation en 210 en in eerste gebied is laagst mogelijke level en beste plek omdat je anders nieuw toegevoegd verhaal ook moet doen en hoger level vraagt.
4444Platinum #344: Babylon's Fall PS4
Ik had geluk dat ik na 1 rondje non-stop sieges doen met een +25% item booster voor 1u' actief, ik al genoeg van alles had (of kon kopen) om het enchanten op PS4 voor te bereiden.
Ik had vooral geluk dat het duurste item om zelf te kopen, 2 keer dropte in dat uur en dat was precies de 2 keer dat ik het in totaal nodig had
Uiteindelijk in 1u14min de PS4 platinum, goed voor een 7de plek op PSNP!
4445Trophy #17.000 en Platinum #345: Mirror's Edge Catalyst
3 stars halen op al de dashes was hier heel goed te doen! Nu nog een keer de speedruns en de trials in de PS3 versie
4448Gelukkig dat deze zoveel makkelijker is, ik ben er ook zeer vlot door gegaanKolm wrote: 10 Dec 2022 15:11 Trophy #17.000 en Platinum #345: Mirror's Edge Catalyst
3 stars halen op al de dashes was hier heel goed te doen! Nu nog een keer de speedruns en de trials in de PS3 versie
Veel succes nog met de eerste game
4451Mooi
Waarschijnlijk ook weer niet echt moeilijk maar gewoon wel leuk om zoveel van de game te verkennen?
4452Ik heb geen enkele keer een guide moeten gebruiken. Gewoon de game spelen. Dat maakt het nog leuker. Ik heb er wel zeker meer dan 60 uur over gedaan, omdat ik ook alle gear volledig wou upgraden.met0t0 wrote: 02 Jan 2023 21:19Mooi
Waarschijnlijk ook weer niet echt moeilijk maar gewoon wel leuk om zoveel van de game te verkennen?
En in moet wel zeggen dat sommige gevechten pittig kunnen zijn, maar nooit onmogelijk.
4453#1 van 2023.
#170 Call of Duty Modern Warfare II
Dikke merci aan Marty voor de hulp met de co-op trophies.
4454Zalig! Goed gedaan.NTGSruler wrote: 04 Jan 2023 19:45 #1 van 2023.
4455Gamerke: bedankt!
Marty en ik staan trouwens nog altijd open moest je de co-op willen doen. Er gaan best wel wat uurtjes inzitten om alles te unlocken (trophies).
Marty en ik staan trouwens nog altijd open moest je de co-op willen doen. Er gaan best wel wat uurtjes inzitten om alles te unlocken (trophies).