Re: PlayStation Plus

2641
NTGSruler wrote: 20 Nov 2022 21:34 Moet je alleszins meer punten hebben dan mij, want ik ben net geen level 4. Ofwel heb je recent meer games gekocht dan mij, ofwel moeten rare trophies de doorslag geven waarom jij al level 4 bent.

Retail wordt inderdaad al moeilijk om sales te vinden. Maar aan de andere kant zijn er nog maar weinig jaren dat ik de volle pot heb betaald voor Plus. Volgens mijn abo ben ik lid geworden in 2011, das ondertussen al bijna 11-12 jaar. Ipv van 60 heb ik meestal iets van 45 betaald, net zoals nu. Vroeger idd nog met retail sales, maar elk jaar doet Sony wel een sale voor Plus. Zolang ze dat doen, vind ik het voorlopig goed.
Ik heb recent in een sale wel een stuk of 10 digital only games gekocht voor zo'n 50-80% korting.
Als ik op PC in de PSN Store bovenaan op mijn avatar klik dan zie ik dat ik level 4 met 977 punten ben.

Waar ik met mijn opmerking ivm PSPlus korting vooral naar verwees is de periode dat de PS Plus korting in de PS Store enkel was voor mensen die nog geen PSPlus hadden. Mensen die op dat moment nog lid waren konden er dus niet van profiteren en dat was behoorlijk klant onvriendelijk vond ik. Gelukkig kon je dus toen nog wel kaartje kopen bij retailers die vaak dezelfde of zelfs nog meer korting gaven.
Maar dat laatste is nu dus niet meer mogelijk... Sony heeft dit nu volledig in eigen controle.
Marty wrote: Volgens mij telt elke gekochte digitale game mee voor levelen. Games van 50 cent dus ook. Ik zelf heb pas 1 game digitaal gekocht sinds launch van psstars
Daar lijkt het wel op en dat is vermoedelijk waar ik vooral die punten vandaan heb.

Maar... ik kan dus voorlopig helemaal niks met die punten :q:
Image

Re: PlayStation Plus

2646
Dit is een beetje de reden dat ik zelfs schrik heb om ooit premium te nemen...
https://forum.psnprofiles.com/topic/136 ... a-version/

Gaat over Greedfall dat onderdeel was van psplus essentials en later ook van psplus extra. Na een tijdje werd het uit psplus extra verwijderd en mensen die het uit/tijdens extra hebben gespeeld en via psplus essential ook hadden, zijn hun versie van psplus essential ook kwijt.
De licentie die ze hadden van psplus essential is eigenlijk overschreven door die van psplus extra en daarna is die licentie van psplus extra vervallen waardoor ze geen licentie meer hadden.

Ik wil niet weten wat er allemaal mis kan gaan met bv de ps3/psvita games als je naar extra/premium gaat en daarna weer terug. Er is al een periode geweest dat het mis ging als je je psplus verlengde, dat de licenties voor ps3/psvita niet werden verlengd...
Image

Re: PlayStation Plus

2648
Marty wrote: 29 Nov 2022 16:00 Gelekte ps+ games voor december:

- Mass Effect Legendary Edition (PS4)
- Biomutant (PS4/PS5)
- Divine Knockout (PS4/PS5)

Dat is dus Mass Effect 1, 2 en 3 + alle dlc
Biomutant mss wel. Al dacht ik dat Gamerke die toch niet zo positief (repetitief?) vond?
Image

Re: PlayStation Plus

2651
Sanity penguin wrote: 29 Nov 2022 16:13
Marty wrote: 29 Nov 2022 16:00 Gelekte ps+ games voor december:

- Mass Effect Legendary Edition (PS4)
- Biomutant (PS4/PS5)
- Divine Knockout (PS4/PS5)

Dat is dus Mass Effect 1, 2 en 3 + alle dlc
Biomutant mss wel. Al dacht ik dat Gamerke die toch niet zo positief (repetitief?) vond?
Vooral onafgewerkt. Heel volle losse elementen die geen geheel vormen.

Maar gratis kan je zeker eens de game uitproberen.
Image