Re: PlayStation 5

1608
Het zal eerder een slim worden. Een pro vraag ik me toch af wat ze kunnen verbeteren buiten 8K/60 of zelfs 120 of een HDD van 2TB. Hopelijk tegen dan het chiptekort opgelost.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

Re: PlayStation 5

1611
Vrij logisch, als je geen 4K HDR TV hebt komt die Pro niet tot zijn recht. Op YouTube zijn de vergelijking demo's toch wel duidelijk. Het voordeel is dan dubbel geheugen en snellere rekenkracht dus iets kortere laadtijden of wat meer FPS.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

Re: PlayStation 5

1612
De ps5 pro zal dan waarschijnlijk wel 4k 60fps en raytracing tegelijk kunnen. Dat is op de huidige ps5 niet te halen.
Of je krijgt upscaled of 1080p met 60fps en raytracing. En vaak heb je ook nog dynamic 4k.
Image

Re: PlayStation 5

1613
Mijn completion is nu 99.47% op PSNP :D

Er gaat duidelijk iets mis want alle trophies die niet van de PS5 zijn, zijn plots hidden. Goed voor 16100 trophies :O
Wist alleen nog niet dat dat een bekend probleem is... tot nu toe wist ik wel dat trophies die je op PS5 haalt soms een hoop tijd nodig hebben om op de PS4 of PSNP te verschijnen. Maar blijkbaar kan PSN af en toe ook besluiten om alleen PS5 trophies naar PSNP te sturen.
Al lijkt het op dit moment een groter probleem dan anders te zijn.

https://forum.psnprofiles.com/topic/136 ... psnp-only/

EnkelPS5.jpg
Image

Re: PlayStation 5

1616
Heb net weer een exclusieve uitnodiging gehad van Sony voor de PSVR2 te pre-orderen. En wat zie ik €599 of €649 met game. Zonder een PS5 werkt die niet. Gamen wordt een dure grap als je dat wil. Ik ga deze keer passen. Zou het enkel kopen om te scalpen als het al zou aanslaan. Er is opnieuw een limiet van 1 per account aan gekoppeld wegens de grote vraag, maar dat betwijfel ik.

Sent from my EB2103 using Tapatalk



Image

Re: PlayStation 5

1618
Ik blijf echt voor mij persoonlijk een totaal andere mening hebben. Ik heb geen seconde getwijfeld om te bestellen.

Ik kijk echt uit naar de grote sprong die deze technologie zal zijn ten opzichte van de huidige PSVR. En ik vind 600 euro echt niet veel voor deze specificaties (INCLUSIEF controllers).

Misschien heb ik wat te veel promotie gemaakt op het werk de laatste jaren, maar dat bedrag ga ik nu niet meteen voelen :p Dat is daar bovenop nog een technologie die mij weer jaren zoet zal houden.
Image

Re: PlayStation 5

1620
Sanity penguin wrote: 07 Dec 2022 13:33 Heb ook een uitnodiging gehad. Ga deze toch ook laten passeren. Dit ervaar ik nu ook niet bepaald als een gemis. VR blijft voor mij voorlopig niet meer dan een leuke gimmick.
Ik heb hetzelfde gevoel. De VR games zijn vrijwel allemaal tech demos. De enige vooruitgang die ik tot nu toe heb gezien is dat een VR bril in de toekomst wel eens je computer beeldscherm kan vervangen omdat je dan een oneindig grote desktop hebt.