Re: PlayStation 5

1621
Uiteraard is de prijs inclusief controllers en zit deze erbij? Hoe kan je anders de console/apparaat gebruiken? Geef me een voorbeeld waar dit niet het geval is, onlogisch? En het gaat me ook niet om het geld dat voel ik ook niet, ik wil dat er gwn niet aan geven. Zelfs voor de helft koop ik het niet (wel voor scalpen hehe) want heb geen interesse in VR. Ooit bij een maat getest en ik bril al dus het voelt allemaal onhandig . En aangezien deze enkel werkt met PS5 moet je er al minimum €1050 voor dokken en heb je nog geen game of abo.

Sent from my EB2103 using Tapatalk



Image

Re: PlayStation 5

1622
RoyVdW wrote: 08 Dec 2022 14:21 Uiteraard is de prijs inclusief controllers en zit deze erbij? Hoe kan je anders de console/apparaat gebruiken? Geef me een voorbeeld waar dit niet het geval is, onlogisch? En het gaat me ook niet om het geld dat voel ik ook niet, ik wil dat er gwn niet aan geven. Zelfs voor de helft koop ik het niet (wel voor scalpen hehe) want heb geen interesse in VR. Ooit bij een maat getest en ik bril al dus het voelt allemaal onhandig
Image
. En aangezien deze enkel werkt met PS5 moet je er al minimum €1050 voor dokken en heb je nog geen game of abo.

Sent from my EB2103 using Tapatalk
Bij de PSVR1 zaten geen controllers omdat de move controllers die al sinds PS3 meegaan (her)gebruikt werden en veel mensen die al hadden. Maar er waren wel packs waar ze wel bij zaten of dan games in een pack met move controllers.
PSVR1 met 2 move controllers erbij was op release ongeveer de prijs nu voor de PSVR2 met 2 controllers erbij.

Los daarvan is PSVR2 spotgoedkoop voor VR zelfs als je een PS5 erbij telt. Probeer maar is een VR set te kopen voor PC en dan ook nog is een PC daarbij die krachtig genoeg is om alles te kunnen draaien... Je komt er met 1050 euro niet. Sommige VR sets alleen kosten al ruim 1000 euro (HTC Vive Pro 2 staat nu aan 1350 euro bij coolblue...).
Enkel Meta quest 2 is goedkoper (vanaf 400 euro voor versie met minste geheugen) en kan zonder PC maar dan moet de game wel op een processor voor mobiele apparaten draaien en heeft het dus helemaal de kracht niet van een PS5 of een PC. Hij kan wel op een PC aangesloten worden voor betere perfomance maar... die PC kost dan uiteraard ook wat geld.

Uiteindelijk komt het voor elk VR platform er toch op neer welke games erop beschikbaar zullen zijn/komen en hoe goed ze zijn.
Image

Re: PlayStation 5

1623
FGras wrote: 07 Dec 2022 22:27
Ik heb hetzelfde gevoel. De VR games zijn vrijwel allemaal tech demos. De enige vooruitgang die ik tot nu toe heb gezien is dat een VR bril in de toekomst wel eens je computer beeldscherm kan vervangen omdat je dan een oneindig grote desktop hebt.
Echt? Lijkt mij ideaal voor als ik op het werk een "grote" boodschap moet gaan doen. Kan ik gewoon verder werken! :nerd: :lol:

Laat ons toch gewoon eens mens zijn aub!
Image

Re: PlayStation 5

1624
NTGSruler wrote: 10 Dec 2022 10:38
FGras wrote: 07 Dec 2022 22:27
Ik heb hetzelfde gevoel. De VR games zijn vrijwel allemaal tech demos. De enige vooruitgang die ik tot nu toe heb gezien is dat een VR bril in de toekomst wel eens je computer beeldscherm kan vervangen omdat je dan een oneindig grote desktop hebt.
Echt? Lijkt mij ideaal voor als ik op het werk een "grote" boodschap moet gaan doen. Kan ik gewoon verder werken! :nerd: :lol:

Laat ons toch gewoon eens mens zijn aub!
Lol, ik denk dat we al lang voorbij het "gewoon eens mens zijn" zijn.
De meesten van ons zitten 10 uur per dag toch al naar een beeldscherm te kijken.

Als je mens wilt zijn raad ik je aan om in Afrika te gaan wonen, je eigen voedsel te verbouwen en op wilde dieren te gaan jagen voor vlees. Of wat we ook als "mens zijn" kunnen beschouwen.

Re: PlayStation 5

1625
FGras wrote: 12 Dec 2022 01:41
NTGSruler wrote: 10 Dec 2022 10:38
FGras wrote: 07 Dec 2022 22:27
Ik heb hetzelfde gevoel. De VR games zijn vrijwel allemaal tech demos. De enige vooruitgang die ik tot nu toe heb gezien is dat een VR bril in de toekomst wel eens je computer beeldscherm kan vervangen omdat je dan een oneindig grote desktop hebt.
Echt? Lijkt mij ideaal voor als ik op het werk een "grote" boodschap moet gaan doen. Kan ik gewoon verder werken! :nerd: :lol:

Laat ons toch gewoon eens mens zijn aub!
Lol, ik denk dat we al lang voorbij het "gewoon eens mens zijn" zijn.
De meesten van ons zitten 10 uur per dag toch al naar een beeldscherm te kijken.

Als je mens wilt zijn raad ik je aan om in Afrika te gaan wonen, je eigen voedsel te verbouwen en op wilde dieren te gaan jagen voor vlees. Of wat we ook als "mens zijn" kunnen beschouwen.
Zoveel mens wil ik nu ook niet zijn :lol:
Image

Re: PlayStation 5

1626
Wrap up 2022:
PSBlog


Je krijgt ook een code voor een astrobot avatar. Die zijn te delen en er zijn meerdere varianten

Dit is mijn code voor de (helaas) standaard astrobot: XJAK-XHN5-J6NQ
Image

Re: PlayStation 5

1627
Dit zijn mogelijk de andere codes maar ik weet niet of ze voor alle regio's hetzelfde zijn.
Edit: Die codes zijn voor US.

Voor EU deze lijst:
XJAK-XHN5-J6NQ - General Avatar
MKQG-B9N7-H3KE - Racing avatar
G82P-9GN6-LX56 - GoW Avatar
E2EC-A4NE-NK8C - Shooter Avatar
4NAG-MQN6-B3FG - Sports Avatar
88QQ-GPN2-C4JB - Fight Avatar
Image
cron