Re: PlayStation 5

1636
Bij mij niet veel bijzonders. Voornamelijk veel tijd gestoken in Horizon en Ghost of Tsushima.
Wel leuk: Mijn eerste trophy was Fashionista in Little Big Planet (2008). :smug:
Attachments
Screenshot 2022-12-13 at 14.21.37.png
Screenshot 2022-12-13 at 14.21.37.png (444.62 KiB) Viewed 489 times
FGras.jpg.png
FGras.jpg.png (432.59 KiB) Viewed 489 times

Re: PlayStation 5

1640
gamerke1992 wrote: 13 Dec 2022 23:11
FGras wrote: 13 Dec 2022 21:22 Bij mij niet veel bijzonders. Voornamelijk veel tijd gestoken in Horizon en Ghost of Tsushima.
Wel leuk: Mijn eerste trophy was Fashionista in Little Big Planet (2008). :smug:
We hebben dezelfde eerste trofee :lol:
Zou het de eerste game met trophies zijn geweest? :think:
Of toevallig dat het spel tegelijk uitkwam met de release van trophies.

Re: PlayStation 5

1641
FGras wrote: 14 Dec 2022 01:21
gamerke1992 wrote: 13 Dec 2022 23:11
FGras wrote: 13 Dec 2022 21:22 Bij mij niet veel bijzonders. Voornamelijk veel tijd gestoken in Horizon en Ghost of Tsushima.
Wel leuk: Mijn eerste trophy was Fashionista in Little Big Planet (2008). :smug:
We hebben dezelfde eerste trofee :lol:
Zou het de eerste game met trophies zijn geweest? :think:
Of toevallig dat het spel tegelijk uitkwam met de release van trophies.
Ik heb mijne ook laten genereren en minstens 4 dingen waren niet correct.

Eerste trophy zou 'repair your car' in burnout paradise zijn maar... ik heb bijna heel Uncharted 1 daarvoor nog gespeeld, die uit Burnout was nummer 47.
Burnout paradise was wel mijn eerste platinum dus ik denk dat ze in hun database query iets hebben gezet van 'eerste trophy van de eerste game waar je een platinum haalde'.

Daarnaast zegt hij 16930 trophies ipv 17100, zelfs zonder vandaag hadden het er een stuk meer moeten zijn. Maar dat zou op zich nog te vergeven zijn behalve dat...

Ik dus 16930 trophies zou hebben maar mijn laatste trophy zou uit de Discovery tour van Valhalla zijn en die Valhalla trophies waren nummer 16972 tot en met 16995 :q:

Mijn gevoel zei ook dat 1687 trophies voor dit jaar wat weinig is en ook dat lijkt te kloppen.
Eerste trophy was nummer 15129 op 2 januari.
Zelfs al zou ik uitgaan van 16930 trophies dan kom ik nog op 1801 uit.
Met PSN Profiles kon ik een inschatting maken van het aantal PS3 trophies dit jaar en dat komt ergens tussen de 250 en 300 uit. Dus het is ook niet dat ze enkel PS3/PSVita niet geteld hebben wat trophies betreft.

Aantal gespeelde games van 43 is ook te weinig maar ik vermoed dat hij daar PS3 en PSVita ook niet meer zal tellen dus verklaarbaar.
Aantal uur op 953 lijkt me ook weinig maar PS5 tracking van de uren werkt niet altijd goed. En op PS4 stond de setting misschien niet goed, hoewel ik toch 600u+ op PS4 had.

Dat de tracking van aantal games en het uren niet klopt, dat kan ik begrijpen omdat de playstation daar data voor moet sturen en dat dat misschien niet goed werkt.
Maar alles van de trophies kunnen ze gewoon uit hun eigen database ophalen omdat ik het sync, geen andere info van mijn playstation voor nodig...

Beetje jammer maar hij kwam al verder met zijn wrap up dan de afgelopen jaren!
Maar toen stond de setting op mijn PS4 sowieso nog fout.
Image

Re: PlayStation 5

1643
Kolm wrote: 14 Dec 2022 01:45
FGras wrote: 14 Dec 2022 01:21
gamerke1992 wrote: 13 Dec 2022 23:11
FGras wrote: 13 Dec 2022 21:22 Bij mij niet veel bijzonders. Voornamelijk veel tijd gestoken in Horizon en Ghost of Tsushima.
Wel leuk: Mijn eerste trophy was Fashionista in Little Big Planet (2008). :smug:
We hebben dezelfde eerste trofee :lol:
Zou het de eerste game met trophies zijn geweest? :think:
Of toevallig dat het spel tegelijk uitkwam met de release van trophies.
Ik heb mijne ook laten genereren en minstens 4 dingen waren niet correct.

Eerste trophy zou 'repair your car' in burnout paradise zijn maar... ik heb bijna heel Uncharted 1 daarvoor nog gespeeld, die uit Burnout was nummer 47.
Burnout paradise was wel mijn eerste platinum dus ik denk dat ze in hun database query iets hebben gezet van 'eerste trophy van de eerste game waar je een platinum haalde'.

Daarnaast zegt hij 16930 trophies ipv 17100, zelfs zonder vandaag hadden het er een stuk meer moeten zijn. Maar dat zou op zich nog te vergeven zijn behalve dat...

Ik dus 16930 trophies zou hebben maar mijn laatste trophy zou uit de Discovery tour van Valhalla zijn en die Valhalla trophies waren nummer 16972 tot en met 16995 :q:

Mijn gevoel zei ook dat 1687 trophies voor dit jaar wat weinig is en ook dat lijkt te kloppen.
Eerste trophy was nummer 15129 op 2 januari.
Zelfs al zou ik uitgaan van 16930 trophies dan kom ik nog op 1801 uit.
Met PSN Profiles kon ik een inschatting maken van het aantal PS3 trophies dit jaar en dat komt ergens tussen de 250 en 300 uit. Dus het is ook niet dat ze enkel PS3/PSVita niet geteld hebben wat trophies betreft.

Aantal gespeelde games van 43 is ook te weinig maar ik vermoed dat hij daar PS3 en PSVita ook niet meer zal tellen dus verklaarbaar.
Aantal uur op 953 lijkt me ook weinig maar PS5 tracking van de uren werkt niet altijd goed. En op PS4 stond de setting misschien niet goed, hoewel ik toch 600u+ op PS4 had.

Dat de tracking van aantal games en het uren niet klopt, dat kan ik begrijpen omdat de playstation daar data voor moet sturen en dat dat misschien niet goed werkt.
Maar alles van de trophies kunnen ze gewoon uit hun eigen database ophalen omdat ik het sync, geen andere info van mijn playstation voor nodig...

Beetje jammer maar hij kwam al verder met zijn wrap up dan de afgelopen jaren!
Maar toen stond de setting op mijn PS4 sowieso nog fout.
Volledig mijn gevoel ook en voor 99% correct wat je hier vertelt.
De voorgaande jaren was ook niet altijd 100% correct.

Er staat wel dat je tot een bepaalde datum ergens begin januari 2023 opnieuw je stats kan genereren. Je zou eventueel zo het verschil kunnen spotten wat ze wel of niet meetellen.

Tis leuk dat er uren gespeeld geteld worden, jammer dat het niet accuraat is.

Trouwens: mijn eerste trophy ooit klopt wel! Corinth Ribbon in Killzone 2 op 03/09/2009.
Image

Re: PlayStation 5

1644
Hierbij de mijne. Duidelijk dat ik te veel Fifa speel...
Het mag duidelijk zijn dat ik de code voor sport avatar gekregen heb :lol:
Image


Maar er kloppen inderdaad bepaalde dingen niet aan.
Mijn eerste trophy zou er eentje van GTA zijn (off the boat) terwijl dit uncharted zou moeten zijn :)
Image

Re: PlayStation 5

1645
Image


Toch 2 games gespeeld en blijkbaar 87% meer uren dan het jaar ervoor. Zegt eigenlijk vooral dat ik in 2021 niet heb gegamed door onze verhuis en het dit jaar ietsje beter was, maar klopt wel dat het meestal tot een 2-3 tal uren in het weekend beperkt blijft :lol:

Re: PlayStation 5

1646
Voor mij dit jaar 248 uur (enorm veel minder dan andere jaren), waarvan 149 RDR2. Hij geeft aan dat ik 24 games gespeeld heb, wat ik veel vind, maar misschien dat een keer met n maat van me Towerfall of eFootball daar nog tussen zit? 192 trophies (waarvan 2 platinum) is ook extreem laag voor mijn doen.
Image

Re: PlayStation 5

1647
paveman wrote: 16 Dec 2022 08:59 Voor mij dit jaar 248 uur (enorm veel minder dan andere jaren), waarvan 149 RDR2. Hij geeft aan dat ik 24 games gespeeld heb, wat ik veel vind, maar misschien dat een keer met n maat van me Towerfall of eFootball daar nog tussen zit? 192 trophies (waarvan 2 platinum) is ook extreem laag voor mijn doen.
Het was dan ook geen normaal jaar voor je eigenlijk.

Momenteel ben ik van plan om RDR2 begin volgend jaar te doen. Maar honderden uren besteedt je makkelijk aan die game.
Image