Re: PlayStation Plus

2659
Heel mooie games! Had voor PS3 de verzameling van Mass Effect games gekocht maar nooit aan toe gekomen. Daar zal ik nu best wel eens werk van maken dan :)
En Biomutant vond ik altijd al interessant, leuk dat ik hem nu zo ga kunnen proberen :cool:

Re: PlayStation Plus

2660
WWE 2K22 | PS4
Far Cry 5 | PS4
Far Cry: New Dawn | PS4
Far Cry Primal | PS4
Mortal Shell | PS4, PS5
Judgment | PS4, PS5
Yakuza: Like a Dragon | PS4, PS5
Yakuza 6: The Song of Life | PS4
Middle Earth: Shadow of Mordor | PS4
Middle-Earth: Shadow of War | PS4
The Pedestrian | PS4, PS5
Evil Genius 2 | PS4, PS5
Adventure Time Pirates of the Enchiridion | PS4
Ben 10: Power Trip | PS4, PS5
Gigantosaurus The Game | PS4
Pillars of Eternity II: Deadfire – Ultimate Edition | PS4
Worms W.M.D | PS4
The Escapists 2 | PS4

Lijst met ps plus extra games die vanaf volgende week beschikbaar zijn (behalve wwe, da's voor begin januari)
Image

Re: PlayStation Plus

2661
Mooi! Ik heb weer een (zogezegd) 'exclusieve' aanbieding gehad. Een jaar PS+ Essential voor €30. Aangezien mijn abo nu een maand is afgelopen en nog niet verlengd heb deze teruglok korting. Ik raad dus aan je abo nooit te verlengen aan normaal tarief. Ze sturen wslk toch die mail.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

Re: PlayStation Plus

2662
RoyVdW wrote: 15 Dec 2022 22:22 Mooi! Ik heb weer een (zogezegd) 'exclusieve' aanbieding gehad. Een jaar PS+ Essential voor €30. Aangezien mijn abo nu een maand is afgelopen en nog niet verlengd heb deze teruglok korting. Ik raad dus aan je abo nooit te verlengen aan normaal tarief. Ze sturen wslk toch die mail.

Sent from my EB2103 using Tapatalk
Goeie tip!

Re: PlayStation Plus

2664
Theoretisch zou je dan alles nog moeten hebben en zouden al je PSPlus Essential licenses die je ooit geclaimd hebt opnieuw geactiveerd moeten worden.

In de praktijk zijn daar wel is problemen mee geweest dat de PS3 en PSVita licenses niet hernieuwd werden.

Verder was het vroeger zo dat al je savefiles in de cloud na 6 maanden zonder PSPlus, worden verwijderd. Geen idee of dat deze tijd nog altijd zo lang is of dat dat anders is maar ik vermoed wel dat ze wel nog steeds na een bepaalde tijd worden verwijderd om ruimte te maken.
Image

Re: PlayStation Plus

2670
FGras wrote: 23 Dec 2022 16:51 Ik ken Axiom niet, maar starwars is niet mijn ding en fallout 76 was een monetisation cashgrab als ik het mij goed herinner.

Achja, deze maand loopt mijn abbo toch af.
Kan ook zijn dat je aan Fallout Shelter denkt. Die was gratis maar met microtransacties en een of ander wacht systeem dat je daarmee kan omzeilen. Denk aan: Je hebt 3 energy, dingen doen kost 1 energy en als het op is moet je 30 minuten wachten tot je 1 energy krijgt en je kan maar max 3 tegelijk hebben.

In 76 is er ook wel iets wat je kan kopen of abonnement dacht ik, maar dat is niet zo heel nuttig begreep ik.
Image