Re: Wat speel je op dit moment?

2881
Kolm wrote: 15 Dec 2022 17:55 @NTGSruler: Voor Just Cause is het juist goed dat je regelmatig wordt afgeleid om dingen te bevrijden enzo. Als je het allemaal op het einde gaat doen wordt het een beetje een sleur van een grind :dizzy:
Dat heb ik inderdaad al door ja :lol: Moet zowiezo op het einde al basissen gaan resetten, want trophies gemist voor basissen te vernietigen enkel met je hook en enkel in een wagen. Maar goed we zien wel.

@Zenmaster: eigenlijk stom dat we daarover twijfelen. Director's cut of niet. Gewoon starten die handel, niet?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2885
zenmaster wrote: 15 Dec 2022 20:22 Ja, heb nog keuze. En een PS5 kopen ja… :P Ben er eigenlijk wat afgestapt nu. Als de kans bestaat dat er in 2023 een slim komt, die dan in principe - hopelijk - wel beschikbaar zal zijn dan kan ik nog wel een jaarke wachten. 😓
Oh zeker dat je nog wat kan wachten. Gisteren weinig tijd gehad en dus geen JC3 gespeeld. Wel GT7 en wat MW II. Vandaag weer druk door de dag en nachtshift. Deze namiddag even hopelijk maar na deze nacht eens 3 dagjes thuis na 8 shiften op 11 dagen tijd.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2886
Ik had besloten om op onze vakantie enkel de PSVita mee te nemen voor de avonduurtjes en ben eindelijk na 10 jaar verder gegaan met Gravity Rush! :)

Tot nu toe 2 episodes gespeeld en... het is heel lastig om er terug in te komen wat de controls betreft. Het enige wat ik nu nog echt vervelend vind is dat je voor een evade op het touchscreen moet swipen terwijl je beide duimen eigenlijk heel druk nodig hebt om camera en Kat te besturen.
Bedenking: Misschien kan het ook via achterste touchscreen? :? Nog is proberen...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2887
Ondertussen het verhaal van Gravity Rush uitgespeeld en alle manholes gevonden.

Sommige gevechten blijft erg lastig omdat vijanden overal rond je kunnen zijn en als ze dan ook nog is allemaal rode bollen gaan schieten is het erg lastig om die nog te ontwijken. Je ziet het grootste deel van de tijd niet dat de bollen op je afkomen als er nog redelijk wat vijanden zijn. Pas als het uitgedund is en je ze allemaal voor je (in beeld) kan houden lukt dat.

Benieuwd wat die challenges gaan geven... :q:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2888
Crisis Core - Final Fantasy VII - Reunion
Nu zo goed als klaar, nog 1 trophy wat ik nu klaar heb staan om te halen. 1 missie completen (1000 shinra soldaten killen) en dan is de platinum binnen. Maar ik wil die voor platinum 450 of trophy 25.000. Of beide :lol: maar dan moet ik 14 plats halen in iets meer dan 300 trophies. Heb nu 435 plats en 24677 trophies

Platinum trophy naam is: My Living Legacy
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2889
@Kolm: kan me niks voorstellen bij de game, maar wat je zegt zou ik al redelijk irritant vinden. 😛 Succes toch!

@Marty: 😬 Ik zit al een week te twijfelen, maar hij staat nu weer voor €50 op Bol. Als er vandaag of morgen geen tweedehands exemplaar tevoorschijn komt ga ik toch toehappen denk ik.
En persoonlijk zou ik wachten tot 450. 😛 Ik dacht er nog aan toen ik een paar dagen geleden uw trophylijst zag.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2893
zenmaster wrote: 29 Dec 2022 18:23 @Kolm: kan me niks voorstellen bij de game, maar wat je zegt zou ik al redelijk irritant vinden. 😛 Succes toch!
Het zal vooral een kwestie zijn van de game niet weer 10 jaar te laten liggen :lol:
Marty wrote: 29 Dec 2022 18:26 Maar als ik allemaal mini prut games ga spelen met max 15 tot 20 trophies (inclusief platinums) dan kan het beide :lol:

Of... ik ga games spelen waar ik al tig trophies in heb :idea:
Lijkt me dat je genoeg games hebt waar je maar een paar trophies te gaan hebt. Wat niet wil zeggen dat je die trophies even in 5 minuten kan halen :shh:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2895
Daarnet eindelijk de laatste trophy in Ghost of Tsushima gehaald. Die raids zijn eigenlijk onmogelijk met “random” mensen te doen, of zonder mics… Je moet minstens 1 persoon hebben die er iets van kent, en dan ook nog allemaal niet sucken in het vechten. Maar ja. :q:

Kan nu eens verder met een nieuwe game. Zal Stray of Shadow of the Colossus worden denk ik.
Image
cron