Re: Wat speel je op dit moment?

2897
Merci! Ja, heb deze keer ook weer iemand gevonden via de PSN Profiles sessions. 🙂 Egyptenaar die heel de raids vanbuiten kende, zelfs nog enkele glitches waardoor we tijd wonnen. En hij heeft dan nog twee mensen erbij gehaald. 1 goeie en nog een iets mindere… Maar wel gelukt in minder dan 2u. 👍🏻
De “leider” moet sowieso een mic hebben. Eigenlijk iedereen.
Ga het niet nog eens doen denk ik. 🤣 Tenzij om iemand te helpen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2898
zenmaster wrote: 30 Dec 2022 22:12 Daarnet eindelijk de laatste trophy in Ghost of Tsushima gehaald. Die raids zijn eigenlijk onmogelijk met “random” mensen te doen, of zonder mics… Je moet minstens 1 persoon hebben die er iets van kent, en dan ook nog allemaal niet sucken in het vechten. Maar ja. :q:

Kan nu eens verder met een nieuwe game. Zal Stray of Shadow of the Colossus worden denk ik.
Is dat de titel van 1 game? (Of 2 of 3) :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2899
Marty wrote: 30 Dec 2022 22:55
zenmaster wrote: 30 Dec 2022 22:12 Daarnet eindelijk de laatste trophy in Ghost of Tsushima gehaald. Die raids zijn eigenlijk onmogelijk met “random” mensen te doen, of zonder mics… Je moet minstens 1 persoon hebben die er iets van kent, en dan ook nog allemaal niet sucken in het vechten. Maar ja. :q:

Kan nu eens verder met een nieuwe game. Zal Stray of Shadow of the Colossus worden denk ik.
Is dat de titel van 1 game? (Of 2 of 3) :lol:
:lol: :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2900
Al 5 van 20 challenges (main game) gedaan in Gravity rush. Ben het wel op het gemakje aan het doen en niet de ene na de andere.

Tot nu toe zijn vooral de races lastig. Je moet dan je 2 duimen onderaan rechts en links op het scherm zetten voor een slide te starten. Dan moet je je vita draaien om te sturen wat al lastig is (ik zal wel niet doorhebben of ik hem nu wel/niet als stuur moet vasthouden) maar bij een scherpe bocht moet je toch je camera even draaien om te zien waar je heen gaat Dat is met de joystick en dus ook je duim, daardoor laat je los, stopt je slide (vaak verder dan je denkt voor je echt stil staat) en moet je weer nieuwe slide starten (vraagt een seconde).

Maar ergens omdat ik het draaien met de vita niet goed doorheb hoe ze dat willen, sta ik dus soms te vaak stil of tegen iets aan en verlies ik tijd. Ik moet ook altijd even uitzoeken wanneer ik de slide moet lossen bij een scherpe hoek dat ik niet de hoek te ver voorbij geschoten ben.

Uiteindelijk lukken die races wel maar ik word er niet vroijker van terwijl ik ermee bezig ben :P

Edit: Ik erger me bij die races eigenlijk nog het meeste aan het niet kunnen herstarten tijdens de race. Je moet ofwel tot het einde gaan en dan retry selecteren of de missie cancellen en opnieuw starten => redelijk wat laadtijden. Een herstart mogelijkheid zou eigenlijk gewoon verplicht moeten zijn bij races :q:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2901
Mijn te spelen games:
Nog 10 plats tot 449 en 257 trophies tot 25000 trophies

De games:
Chasm
Darksiders Genesis
Syphon Filter
Syphon Filter 2
God of War Ragnarok
Dysmantle
Last Stop
Midnight Suns
Rustler
Haven
Crisis Core

Totaal trophies 243.

En mocht 1 van de hoge niet lukken kan ik nog de ps4 varianten spelen van Syphon Filter 1 en 2
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2902
Momenteel God of War.

Maar tussendoor nog steeds Isaac Rebirth op PS Vita. Ik wil zoo graag de platinum behalen, maar met het personage the lost spelen is zooo uitdagend. Ik heb wel al bijna alle andere trophies, maar ik vrees dat het mij nooit zal lukken. Ik blijf wel proberen, want ik amuseer mij.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2908
Kolm wrote: 31 Dec 2022 14:13 Ik erger me bij die races eigenlijk nog het meeste aan het niet kunnen herstarten tijdens de race. Je moet ofwel tot het einde gaan en dan retry selecteren of de missie cancellen en opnieuw starten => redelijk wat laadtijden. Een herstart mogelijkheid zou eigenlijk gewoon verplicht moeten zijn bij races :q:
Vooral dat herinner ik mij ook nog als enige frustrerende, voor de rest vond ik de controls wel zeer vlot. Uiteraard wennen en af en toe wat gedesoriënteerd zijn, maar heel leuke game :) Heb Gravity Rush 2 nog liggen voor PS4, dat is vermoedelijk de volgende game die ik zou opstarten :smile:

Re: Wat speel je op dit moment?

2909
Mr.Wolf wrote: 02 Jan 2023 20:22 Geniet ervan, vond dat echt een zalig spel (vandaar mijn profielfoto haha)
Ik snap waarom. Ik heb hem vroeger nooit gespeeld, maar was wel altijd geïntrigeerd. En nu dat ik hem eindelijk heb gestart heb ik zeker geen spijt. Alleen de camera, daar erger ik mij soms aan. Weet niet of dat vroeger al zo was of iets van de remake… Maar de grafische stijl en het concept om alleen tegen die lelijke reuzen te vechten, geweldig. 👍🏻 Ben net voorbij de derde Colossus.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2910
Nu alleen nog de levels completen op apocalytic difficulty. Heb er nu 2 van de 16.
Dit was de arena trophy. Eerste paar waves staat er niet op ivm limiet wat je op kan nemen:

Ik had nog door kunnen gaan maar er is (was?) een bug dat de game kon crashen dus meteen maar gestopt bij de 70.000 punten.
Nu even verder met de hard playthrough van Chasm.
Image
cron