Gaming voornemens voor 2023: grappig eigenlijk, maar ik vind het persoonlijk wel één zéér leuk topic. Ik lees zéér graag de updates hier
Voor mij persoonlijk voor 2023:
Ik heb net 170 platinums behaald nu. Ik kom dus stilletjes aan in de buurt van 200. Dit zal dan ook het doel worden voor 2023. Het zijn er 31 (nu nog 30) te halen. Das toch (voor mij althans) een flink aantal om te behalen. Ik ga hier ook eerlijk zijn, het zullen meestal kortere en makkelijker games moeten worden om dit doel te halen denk ik. Ik ga niet beginnen met shovelware, wees gerust. Theoretisch gezien zou 31 games platinum halen mij moeten lukken, maar praktisch gezien is er het gezin, huishouden, sporten, ooh ja en werken ook
Deze zaken zullen altijd voorrang hebben.
Ondertussen speel ik ook nog altijd graag GT7 en MW II. Dus die games zullen er ook tussen vallen.
Verder zijn er toch een aantal games dat ik dit jaar zeker platinum wil halen.
Als ik aan nummertje 200 kom, weet ik nog niet direct welke game dit dan zal worden.
Main Quests:
* 200 platinums in totaal op het einde van 2023 =>
11/31.
* MGS V MOET dit jaar nu eens afgewerkt worden.
* Horizon Zero Dawn platinum.
* Last of Us Part II platinum.
* 1 PS3 game platinum.
* 1 PS Vita game platinum.
Side Quests:
* RDR2 voor platinum nummer 200? Ik sta altijd open voor suggesties, lijkt mij wel leuk. Al beslis ik op het einde natuurlijk zelf. Maar tis altijd plezant om het gedacht van iemand anders te horen
Mogelijke voorstellen noteer ik hier dan!
=> RDR 2? MGS V?
* Unearned trophies proberen onder de 1000 te houden. Dat betekent games die ik start met DLC, dat de DLC ook zal worden gedaan. Momenteel unearned trophies =>
938.
* Alle wagens in bezit hebben in GT7.
.../454. (Moet het precieze aantal dat ik voorlopig heb nog eens bekijken).
* Graag doe ik ook nog eens een paar games SAMEN met iemand van het forum hier! Altijd leuk!
Bedoeling van mezelf is om dit jaar toch in dit topic wat meer updates te voorzien en het wat méér levendig te houden hier
Update 1: RDR 2 en MGS V toegevoegd als kandidaten voor platinum nummer 200.
Update 2: Cod MW II + SpongeBob Squarepants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated => platinum. 2/31.
Update 3: Grim Fandango Remastered => platinum. 3/31.
Update 4: Ratchet & Clank => platinum. 4/31.
Update 5: Dirt 5 => platinum. 5/31 + DLC.
Update 6: Ratchet and Clank Rift Apart => platinum. 6/31
Update 7: Just Cause 3 => platinum. 7/31
Update 8: Goat Simulator => platinum 8/31
Update 9: Stranded Deep => platinum 9/31
Update 10: Hot Wheels Unleashed => platinum 10/31
Update 11: The Light of The Darkness => platinum 11/31