Re: Gaming voornemens 2022

76
Ugh… Ik zou al geen zin meer hebben. 😅 Ging nog antwoorden op uw vorige bericht; echt erg dat Sony hier nog altijd niks aan heeft gedaan. Die minuut-platinums. 😒Komt er eigenlijk op neer dat degenen met het meeste vrije tijd (en geld) bovenaan staan.
Image

Re: Gaming voornemens 2022

77
zenmaster wrote: 30 Dec 2022 22:03 Ugh… Ik zou al geen zin meer hebben. 😅 Ging nog antwoorden op uw vorige bericht; echt erg dat Sony hier nog altijd niks aan heeft gedaan. Die minuut-platinums. 😒Komt er eigenlijk op neer dat degenen met het meeste vrije tijd (en geld) bovenaan staan.
Ik vraag mij soms af als die gasten eigenlijk nog voldoening halen uit platinums halen. Zou bij mij snel gaan vervelen. Nu is het leuk om een platinum te halen in een game waar je dat echt wil behalen.

Oh ja elk zijn goesting.
Image

Re: Gaming voornemens 2022

78
Tijd voor de laatste update van 2022! :saint:

- 92% completion halen => begonnen met 91.61% => 92.07% => 92.75% => 93.02% => 93.48%! :party:
- Minder dan 1300 unearned trophies => begonnen met 1509 => 1450 => 1382 => 1365 => 1325
- Meer dan 40 games uitspelen => 9 => 31 => 43 => 65 :party:

Alle begonnen PS4 games (minstens 1 trophy) die nu (=begin 2022) op mijn lijst staan uitspelen
- Trine 2 (65%) => 90%
- GTAV (98%)
- Ghost of Tsushima (78%) => 100%! :party:
- Doom Eternal (26%) => 100%!
- Horizon Zero Dawn (70%) => 100%!

Daarnaast heb ik ook elk jaar een paar oude begonnen games in de lijst staan waar ik er minstens 1 van wil completen.
Dit jaar ga ik voor deze lijst:
- Mirror's Edge (6%) => 32% => 51%: PS3 game waar het het langst geleden is dat ik een nieuwe trophy haalde (2009)
- Shinobido 2 (23%): PSVita game waar het het langst geleden is dat ik een nieuwe trophy haalde (2012)
- Bioshock 2 (30%): Afgelopen jaar eindelijk de eerste game uitgespeeld dus het vervolg uitspelen zou een mooie zijn voor dit jaar.
- Heavy Rain (20%) => 100%!


Het optionele doel van 93% completion is wel erg ruim gehaald uiteindelijk, dat had ik aan het begin van het jaar niet verwacht :P

Unearned trophies onder de 1300 is net niet gelukt maar eigenlijk is alle achterstand van de afgelopen jaren hier wel min of meer weggewerkt. Had ik Gravity Rush wel volledig kunnen uitspelen voor het einde van het jaar, had ik het wel gehaald :)

Uiteindelijk 65 games uitgespeeld, tegen alle verwachting in wel. Maar ik weet dat ik dit jaar door omstandigheden wat meer kortere games heb gespeeld en dat dat een vertekend beeld geeft.

Begonnen PS4 games uitspelen uiteindelijk toch 3 van de 5 uitgespeeld :)

Voor de oude games is er wel progress voor Mirror's Edge door het verhaal uit te spelen maar... de speedruns en time trials wordt toch een lastig verhaal.


Uiteindelijk 3 van de 5 doelen volledig gehaald en de 2 andere (unearned en PS4 games) is er wel heel veel vooruitgang geboekt maar net niet gelukt.

Op naar 2023! :party:
Image

Re: Gaming voornemens 2022

79
Ik zou zeggen dat je doelen toch ruimschoots behaald zijn, niet?

Goed gedaan.

Staan de doelen/games die je niet hebt kunnen doen in 2022 dan ook nog op de lijst voor 2023?

Of beschouw je ze als goed genoeg? Ik bedoel dan Mirror's Edge bijvoorbeeld of Shinobido 2 en Bioshock?
Image

Re: Gaming voornemens 2022

80
2 van de 5 doelen waren inderdaad heel erg ruimschoots gehaald! :lol:

En overall ben ik zeker heel tevreden. Aan het begin van het jaar had ik nooit verwacht zover te komen, zeker met completion en die unearned trophies.

Voor de rest, zie het 2023 topic! :)
Image

Re: Gaming voornemens 2022

81
FGras wrote: 04 Jan 2022 16:48 Gaming voornemens 2022.

1 Weer een console in huis halen.
2 PSNow of Gamepass eens een kans geven nu ik nog geen console heb.
3 Een wat sterkere laptop zodat ik met meer dan 30fps Minecraft kan spelen (plus het is ook wel handig voor videobellen en user interface designs maken op hetzelfde moment want mijn huidige laptop trekt dat niet altijd).
4 Misschien dat ik dit jaar wel een unieke game ervaring tegen kom?
1.Geen console. Maar dat werkt ook niet als ik aan het reizen ben. Mijn PS5 staat nog altijd bij mijn ouders.
2. PSNow of Gamepass geen kans gegeven. De internet snelheid is hier toch niet goed genoeg.
3. Ik heb een nieuwe laptop, extreem snel en extreem goed voor werk. Dus die is goed geslaagd.
4. Geen van de 20+ games die ik dit jaar gespeeld heb komt er uit als een unieke of wow ervaring. Er staan ook belachelijk veel games dit jaar in mijn trophy lijst die ik misschien 1 uur een kans heb gegeven voor ik m uitgezet heb.

Dusja, qua gamen viel 2022 voor mij heel erg tegen.
Last edited by FGras on 09 Jan 2023 23:27, edited 1 time in total.

Re: Gaming voornemens 2022

83
Mijn gaming voornemens voor 2022 zijn:
- Backlog < 35 games krijgen/houden, zonder nog games weg te strepen Compleet mislukt...! :lol: Juist een hoop bijgekomen helaas...
- Completion van 80,0% halen (77,89% per heden) Weinig verschil met begin dit jaar: 78,0%... Te weinig met games bezig geweest om daar boven te komen...
- PS3 backlog dan toch maar volledig wegwerken Dat is dan in ieder geval nog wel gelukt, haha! Er zijn nog wel wat games (vooral van Plus) die ik zou kunnen spelen, maar die staan bewust al niet meer in backlog
- Minimaal 2 >100u games wegwerken (AC Valhalla ben ik al behoorlijk ver mee, dus dan maar 2) AC Valhalla is dan wel gelukt, maar RDR2 niet. Zoek ook echt nog de motivatie om daar mee verder te gaan. De epilogue missies duren me wat te lang en zijn me niet boeiend genoeg eigenlijk
Image

Re: Gaming voornemens 2022

84
De PS3 backlog voel ik wat hetzelfde. Heb bewust 1 PS3 game platinum halen gezet bij mijn 'doelen' voor 2023. Maar ik denk dat dit jaar het jaar wordt waarin de PS3 langzaam op de achtergrond gaat komen.

Jammer te horen van RDR 2. Daarom dat ik die bewust ook uitstel om het verhaal te beginnen. De game is te lang om hier en daar eens wat verder te doen. Deze games zijn er om een hele tijd mee bezig te zijn zonder andere games tussendoor.
Image
cron