Re: Wat speel je op dit moment?

2986
Nog 4 challenges voor de platinum in Gravity Rush :q:

De volgende in de lijst zou wel de moeilijkste van de main game zijn, ben dus benieuwd!
Toen ik de challenge unlockte (moet je gems voor betalen) kreeg ik de trophy voor maximum reputation en eerder had ik al is die van 40k gems gekregen dus het is echt enkel nog de 3 challenge trophies voor de platinum.

De DLC challenges probeer ik nog even niet aan te denken :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2987
Uiteindelijk die zogenaamd moeilijkste challenge van de main game in 6-7 keer gehaald wat een min of meer normaal aantal is. Eerst paar keer voor de route min of meer te hebben en dan nog klein beetje geluk hebben dat hij de checkpoints voor het grootste gedeelte goed afvinkt.

Platinum is bij deze binnen (na 10 jaar en 6 maanden :lol: ) en nu op naar de DLC... Benieuwd of die ene challenge mij ondertussen beter af gaat want daar zat ik toch nog 22 seconden ofzo boven de tijd met een naar mijn gevoel zeer goede run :O
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2990
Ben al een paar dagen bezig met Crisis Core. Ik heb de originele nooit gespeeld dus wist niet wat te verwachten. Ik moet er wel wat aan wennen om eerlijk te zijn. 🙂 Het gevechtsysteem is anders dan Final Fantasy 7 Remake, en de dialogen dikwijls wat kinderlijk (?). Toch Zack zijn gedrag/voice acting en sommige andere SOLDIER’s. Het verhaal komt nu wel wat op gang (Chapter 2), dus ben benieuwd.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2991
Ondertussen Marrakesh ook klaar in Hitman 1. Nog 3 locaties te gaan voor 100%.

Vandaag ook begonnen met Hot Wheels Unleashed en eigenlijk 3u30 met iemand dezelfde korte dragrace van 21 seconden gedaan om coins te verzamelen. Toch al 67500 coins gehaald en ook de 100 podiums in quick races.
Ik moet nu nog even kijken of er nog iets is wat gears geeft behalve het scrappen van auto's. Ook geen idee hoeveel coins ik kan krijgen uit singleplayer/DLC.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2994
gamerke1992 wrote: 22 Jan 2023 20:56 Nu God of war achter de rug is ben ik gestart met dying light 2. De volgende zal hogwarts legacy worden. En dan eindelijk PSVR2 :D
Dying Light 2 vorig jaar beginnen spelen, maar door de vele bugs uiteindelijk moeten stoppen. Deuren die niet wilden openen, enemies die plots verdwenen, aankomen op de plek waar je moest zijn voor een missie, maar dan was er plots niets meer te doen... Hopelijk zijn die bugs er nu wel al uit
Hogwarts kijk ik ook enorm naar uit, maar heb nog niet durven pre-orderen... Nog even afwachten wat de reviews zeggen en als deze wat oké zijn koop ik die ook direct haha
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2995
Mr.Wolf wrote: 23 Jan 2023 09:03
gamerke1992 wrote: 22 Jan 2023 20:56 Nu God of war achter de rug is ben ik gestart met dying light 2. De volgende zal hogwarts legacy worden. En dan eindelijk PSVR2 :D
Dying Light 2 vorig jaar beginnen spelen, maar door de vele bugs uiteindelijk moeten stoppen. Deuren die niet wilden openen, enemies die plots verdwenen, aankomen op de plek waar je moest zijn voor een missie, maar dan was er plots niets meer te doen... Hopelijk zijn die bugs er nu wel al uit
Hogwarts kijk ik ook enorm naar uit, maar heb nog niet durven pre-orderen... Nog even afwachten wat de reviews zeggen en als deze wat oké zijn koop ik die ook direct haha
Dat was de reden dat ik gewacht had om dying light te kopen, want ik had inderdaad gehoord dat er veel bugs in zaten. Later door die negatieve commentaren is de prijs zwaar gezakt en heb ik het eens voor 20 euro (nieuw) kunnen kopen. Dus ik hoop dat die bugs nu gefixt zijn en heb nog eens veel bespaart ook :)

Ik dacht eerst te wachten om hogwarts te bestellen, maar het was ergens te koop voor 50 euro. Dus heb ik het risico genomen. Het zou wel een eens hype kunnen zijn van een slechte game, want de ontwikkelaars zouden enkel ervaring hebben met mobiele games. We zien wel.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2997
Sanity penguin wrote: 23 Jan 2023 10:22 Laat zeker weten of die bugs opgelost zijn bij Dying Light 2! Ik vond de eerste zeer leuk maar ben toen afgehaakt voor de tweede na het lezen van enkele reviews.
Een slecht spel/verhaal tot daar aan toe, maar eentje gevuld met bugs waag ik mij liever niet aan :lol:
Je mag hier in een topic zeker mijn mening verwachten ;)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2998
gamerke1992 wrote: 23 Jan 2023 10:00
Mr.Wolf wrote: 23 Jan 2023 09:03
gamerke1992 wrote: 22 Jan 2023 20:56 Nu God of war achter de rug is ben ik gestart met dying light 2. De volgende zal hogwarts legacy worden. En dan eindelijk PSVR2 :D
Dying Light 2 vorig jaar beginnen spelen, maar door de vele bugs uiteindelijk moeten stoppen. Deuren die niet wilden openen, enemies die plots verdwenen, aankomen op de plek waar je moest zijn voor een missie, maar dan was er plots niets meer te doen... Hopelijk zijn die bugs er nu wel al uit
Hogwarts kijk ik ook enorm naar uit, maar heb nog niet durven pre-orderen... Nog even afwachten wat de reviews zeggen en als deze wat oké zijn koop ik die ook direct haha
Dat was de reden dat ik gewacht had om dying light te kopen, want ik had inderdaad gehoord dat er veel bugs in zaten. Later door die negatieve commentaren is de prijs zwaar gezakt en heb ik het eens voor 20 euro (nieuw) kunnen kopen. Dus ik hoop dat die bugs nu gefixt zijn en heb nog eens veel bespaart ook :)

Ik dacht eerst te wachten om hogwarts te bestellen, maar het was ergens te koop voor 50 euro. Dus heb ik het risico genomen. Het zou wel een eens hype kunnen zijn van een slechte game, want de ontwikkelaars zouden enkel ervaring hebben met mobiele games. We zien wel.
Mijn zus is nu dat mobiele spel aan het spelen en ja, het is zo'n typisch spel. Neem een quest aan (-1 energie), wandel naar recht (-1 energie), adem (-1 energie). En nu mag je 5 uur wachten tot je energie terug is aangevuld of je kan betalen :p
Maar de gameplay en het concept van een open wereld in het Harry Potter universum leken me tot nu toe al zo goed dat het me ergens wel zou verbazen als het slecht zou zijn.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2999
Ik ben met GoW Ragnarok bezig.

Kijk uit, er komen wat lichte spoilers:
Ik heb er al aardig wat uurtjes in zitten. En het voelt tot nu toe eigenlijk als een hele grote DLC.
Vooral omdat je de werelden en secties in de levels nog kent uit de vorige God of War, alleen hebben ze nu een klimaatcrisis ofzo dus er ligt of sneeuw of het is er juist erg warm. Verder moest ik ook wat fabrieken sluiten zodat het weer beter ging met de natuur.

Kratos begint wel een beetje woke te worden. :lol:

Verder wel heel vet hoe het er uit ziet op mijn 4K 55" tv. Het vorige deel had ik gespeeld op een 1080p lcd tv, maar nu kan ik ook echt de rimpels en poriën van Kratos zien. Het is echt een oude man geworden.

Re: Wat speel je op dit moment?

3000
FGras wrote: 23 Jan 2023 15:48 Ik ben met GoW Ragnarok bezig.

Kijk uit, er komen wat lichte spoilers:
Ik heb er al aardig wat uurtjes in zitten. En het voelt tot nu toe eigenlijk als een hele grote DLC.
Vooral omdat je de werelden en secties in de levels nog kent uit de vorige God of War, alleen hebben ze nu een klimaatcrisis ofzo dus er ligt of sneeuw of het is er juist erg warm. Verder moest ik ook wat fabrieken sluiten zodat het weer beter ging met de natuur.

Kratos begint wel een beetje woke te worden. :lol:

Verder wel heel vet hoe het er uit ziet op mijn 4K 55" tv. Het vorige deel had ik gespeeld op een 1080p lcd tv, maar nu kan ik ook echt de rimpels en poriën van Kratos zien. Het is echt een oude man geworden.
Ik snap wel wat je wil zeggen met grote DLC. Nu moet ik wel toegeven dat ze voor mij persoonlijk niets moesten veranderen zoals hoe het vorige spel was :p Vond de subtiele gekwelde vader/zoon relatie van het eerste spel top. Kratos die aarzelt om zijn arm rond Atreus te slaan, de angst als er iets was met Atreus... In dit spel lijkt elk gesprek enorm diep te moeten zijn tussen hen ofzo.
Ik heb ook artikels zien voorbij komen waarin werd gezegd dat de devs blijkbaar maanden voor release schrik hadden dat het allemaal niet goed was, dus daar stel ik mezelf ook wel wat vragen bij.
Image
cron