Re: Wat speel je op dit moment?

3002
Marty wrote: 24 Jan 2023 14:47 Ook weer even wat GT7 spelen om meer auto's te unlocken om zo al wat meer content te hebben als de psvr2 update er is

@Ruler
De Tango kan ook gedaan worden als we tijd hebben. In het weekend ofzo.
Marty: euh ben bijna rond met Dirt 5. Voor nummer 175 had ik Ratchet & Clank gepland. Ofwel misschien als het lukt en anders zal het voor na de launch van PS VR2 zijn vermoed ik :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3005
Ik heb gister Hitman 1 en 2 even gestart en alle (gratis) aankopen nog gedaan... Ga er niet gelijk mee beginnen: heb nog teveel onderhanden...

Even pauze genomen van RDR2. Nog niet veel zin om goud op alle missies te halen. Ondertussen weer even verder met Shadow of the Tomb Raider... ik hou écht van dit type game, zeg! Op de Switch bezig met de nieuwe Mario + Rabbids: ook zalige game!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3006
paveman wrote: 25 Jan 2023 15:22 Ik heb gister Hitman 1 en 2 even gestart en alle (gratis) aankopen nog gedaan... Ga er niet gelijk mee beginnen: heb nog teveel onderhanden...

Even pauze genomen van RDR2. Nog niet veel zin om goud op alle missies te halen. Ondertussen weer even verder met Shadow of the Tomb Raider... ik hou écht van dit type game, zeg! Op de Switch bezig met de nieuwe Mario + Rabbids: ook zalige game!
Voor hitman 1 zou je dit dan in je downloadlijst moeten hebben:
Hitman 1
Paris
Sapienza
Marrakesh
Bangkok
Colorado
Hokkaido
Summer bonus episodes (Bevat landslide, the icon en Built on the sand)

Voor hitman 2:
Alles van hierboven
hitman 2
Hawke's bay
Miami
San Fortuna
Mumbai
Whittleton Creek
Isle of Sgail
Himmelstein
Singapore/Hantu Port
New York
Siberia
Haven Island

Voor hitman 2 kan je op je PS5 op download klikken en dan krijg je een overzicht van wat je er meteen bij wil downloaden. Daar kan je dan uitvinken terwijl je dit lijstje doorloopt. En als je klaar bent en op rondje duwt dan gaat hij niks downloaden.

Voor hitman 3 heb ik blijkbaar dit als ik op manage game content klik:
Hitman 3: Starter pack content (prologue, ICA facility)
Hitman 3 - Dubai
Hitman 3 - Dartmoor
Hitman 3 - Berlin
Htiman 3 - Chongqing
Hitman 3 - Mendoza
Hitman 3 - Carpathian mountains
Hitman 3 access pack: Hitman 1 GOTY upgrade
Hitman 3 access pack: Hitman 1 complete first season
Hitman 3 access pack: Hitman 2 expansion
Hitman 3 access pack: Hitman 2 standard

=> Dit laatste 4 access packs zouden gratis moeten zijn als je Hitman 1 hebt + Hitman 1 in hitman 2 geclaimed hebt en hitman 2 hebt.
In de nieuwe launcher zou alle hitman 1 en 2 content gratis worden, maar als de nieuwe launcher een nieuwe trophylilst krijgt (zoals bij Fall guys is gebeurd) dan moet je die access packs en hitman 3 (volledig, niet enkel starter pack) kopen wil je daar alle trophies nog kunnen halen.
We weten nog niet of het een nieuwe trophylijst wordt of niet.
Hitman 3: Hitman 1 GOTY A
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3008
Klopt... In het begin bij Hitman 1 moest je elke episode apart kopen als je de game had gekocht en dan zag je duidelijk wat je wel/niet had. Nu kan je het eigenlijk alleen zien op het moment dat je begint met downloaden :(

Ik ben ondertussen met de laatste locatie van Hitman 1 bezig :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3014
Ice age klaar en daarna nog wat Hot Wheels gedaan. Zou nu 25% van de campaign gedaan hebben maar geen idee of dat inclusief de DLC is.
Heb alle DLC trophies al en ook de misc trophies. Het is nu vooral nog campaign en gears grinden. Tot nu toe gaan de time trials vrij makkelijk maar even afwachten of dat zo blijft :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3015
Tomb Raider Anniversary op PS3. Gisteren de game op hard uitgespeeld maar de trophy niet gekregen.

Ik wist dat je geen time trials mocht doen tussendoor maar blijkbaar mag level select ook niet.
Ik had ergens halverwege een level select gedaan op easy en blijkbaar zet dat dus je difficulty van je main playthrough ook op easy. Toen ik het laatste level herspeelde op hard merkte ik dat ik plots veel minder damage deed dan tijdens mijn main playthrough.

Je kan nergens tijdens je playthrough de difficulty aanpassen of controleren waar die op staat dus het kan niet opvallen ook.

Blijkbaar hoef je enkel de levels die je na die time trial/level select hebt gespeeld opnieuw te doen via level select dus ik ben ze nu van achter naar voren aan het doen. 3 van de vermoedelijke 6 gedaan ondertussen. Jammer dat de tijden niet alvast tellen voor de time trials...
Image
cron