Re: PlayStation 5

1652
Ik wou de eerste God of war platinum ook behalen, nadat ik dit voor ragnorak gedaan had. Volgens de ps5 bestaat er geen saved data van in mijn ps plus cloud. Daarom ben ik er in settings zelf naar gaan zoeken en kon ik de saved data gewoon naar de console downloaden. Toch werd dit niet herkend door de game.

Daarom dat ik dan maar mijn ps4 ben gaan opstarten en ook daar hetzelfde probleem. De god of war ik die gedownload heb is de ps plus versie. Vroeger heb ik de disk versie gespeeld. Zou dat de reden kunnen zijn?
Image

Re: PlayStation 5

1654
NTGSruler wrote: 03 Feb 2023 13:56 Ik kreeg net een mail van GM dat PS5's beschikbaar zijn. Voor diegene die willen, is het de moment denk ik.
Alleen maar digital en bundels waardoor je 650-660 euro kwijt bent.
Enige positieve is dat het bundels zijn met nuttige/officiële dingen ipv 3rd party crap (officiële controller, god of war, Samsung SSD).
Image

Re: PlayStation 5

1655
Kolm wrote: 03 Feb 2023 14:28
NTGSruler wrote: 03 Feb 2023 13:56 Ik kreeg net een mail van GM dat PS5's beschikbaar zijn. Voor diegene die willen, is het de moment denk ik.
Alleen maar digital en bundels waardoor je 650-660 euro kwijt bent.
Enige positieve is dat het bundels zijn met nuttige/officiële dingen ipv 3rd party crap (officiële controller, god of war, Samsung SSD).
Inderdaad. Was al wat sceptisch toen ik de titel van de mail las. En bleek weer waar te zijn. Op zich is die digital bundel met SSD en extra controller interessant, maar wil fysieke games vooral...
Image

Re: PlayStation 5

1658
Disc versies komen ook wel vaker beschikbaar overal ondertussen maar die zijn gewoon meteen uitverkocht omdat dat is wat mensen willen.
Tijdje geleden was de god of war ragnarok met disc ps5 bundel op bol toch meerdere uren beschikbaar om te kopen.
Via playstation direct naar het schijnt ook goed te koop maar niet gekeken of dat dat voor belgie/nederland ook zo is.
Image

Re: PlayStation 5

1659
Ja, ik heb de laatste weken redelijk wat disc versies beschikbaar gezien. Maar telkens in bundel...
Dingen die je niet nodig hebt verkopen voor de nieuwprijs is onmogelijk deze tijd, dus je bent altijd in´t zak gezet.

Ik kan er nu eindelijk ene kopen, maar vertik het op deze manier.
Image

Re: PlayStation 5

1660
Gewone retailers of kleinere online retails gaan er inderdaad allemaal rommel bundels van maken omdat ze weten dat er iemand het wel koopt :(

Bij bol was het toen een officiële bundel van Sony zelf waar god of war bij zat maar niks anders dat ze nog zelf hadden toegevoegd.

Kwestie van tijd voor ze daarmee stoppen want niet iedereen wil die zooi en als er genoeg is dan gaan ze gewoon op een ander waar ze wel enkel de console kunnen kopen.
Image

Re: PlayStation 5

1661
Ja jammer dat er meestal iets bij zit wat je dan niet wil. Maar het gaat toch om de console niet? Ik herinner mij enkele jaren terug dat ik een PS4 Pro kocht, maar los was die ook nergens beschikbaar. Er was toen een Fortnite bundel te koop bij GM. Die Fortnite currency (geen idee hoe het noemt) heb ik hier dan nog weg gegeven. Ging het toch niet gebruiken en ik maakte er iemand blij mee.
Image

Re: PlayStation 5

1663
Algemeen doet Sony bij bundels digitale codes en bij collector's edition ook steeds vaker. Horizon Forbidden West CE had ook enkel digitale code. Naar het schijnt waren er wel een paar die geluk hadden dat er ook een disc bij zat maar dat was eigenlijk niet de bedoeling.
Zit er een steel case bij en kan je daar enkel een papiertje in doen :q:
Image

Re: PlayStation 5

1664
zenmaster wrote: 04 Feb 2023 10:06 De God of War bundel is nog wel een optie, maar de laatste weken had je die dan weer alleen met een digitale game... 😬 Het is alsof Sony meeleest en zegt, "FU zenmaster, geen fysieke games voor jou."
Ik snap het volledig. Maar het is op zijn minst dan wel nog een game dat je zou willen spelen. En het is dan digitaal oké, maar je hebt wel een PS5 disc versie in huis dan.
Persoonlijk zou ik niet twijfelen, de PS5 wordt november 2023 alweer 3 jaar oud.
Image
cron