Re: PlayStation 5

1668
Schitterend! Kijk ik hoop dat je toch alvast zéér véél plezier zal beleven aan je nieuwe PS5! Enig idee wanneer die zal komen?

Moest je enigszins druk ervaren hebben om er ééntje aan te schaffen: dat was zeker niet mijn bedoeling!
Image

Re: PlayStation 5

1669
zenmaster wrote: 04 Feb 2023 15:03 Het pikt een beetje - €550 armer en had mezelf eerst overtuigd om te wachten op een Slim - maar heb er ene besteld bij PlayStation zelf. Enkel PS5 disk versie en 1 controller.
Jammer dat ie nu 50 euro duurder is, maar de beste deal die je vandaag de dag kan krijgen denk ik.

Re: PlayStation 5

1670
NTGSruler wrote: 04 Feb 2023 20:12 Schitterend! Kijk ik hoop dat je toch alvast zéér véél plezier zal beleven aan je nieuwe PS5! Enig idee wanneer die zal komen?

Moest je enigszins druk ervaren hebben om er ééntje aan te schaffen: dat was zeker niet mijn bedoeling!
Thanks! Nee hoor, zeker geen druk. :)
De afspraak hier was dat als mijn auto verkocht was, dat ik er ene mocht kopen.

Voor Plus abonnees gratis standaard verzending, dus heb die maar gekozen. 5 dagen normaal. Geen idee welke koerier, hopelijk iets degelijk.

@Fgras: denk het ook, daarom heb ik maar even getwijfeld.
Image

Re: PlayStation 5

1674
De discussie was hier al eens geweest. Maar zijn er mensen die van de platinum headset zijn overgestapt naar inzone H9?

Er is momenteel een actie van Sony dat je 50 euro psn tegoed krijgt als je deze koopt.

Ik heb nu iets meer dan 4 jaar de platinum headset, die ik toen voor maar 127 euro heb kunnen kopen als Amazon warehouse deal (geretourneerd ongeopend product).

Ik vind dat de platinum headset comfortabel zit. Toen ik het pas had gekocht vond ik de audio zeer goed, maar nu ik mijn Sony XM4 gewoon ben merk ik dat het nog veel beter kan. Alleen is het niet eenvoudig om deze te gebruiken met PlayStation.

Wat ik echt slecht vind is de batterij duur, range en die stomme Micro usb aansluiting.

Daarnaast moet de headset die ik gebruik naadloos aansluiten op de PSVR2.

Ik twijfel dus of het tijd is om te upgraden. Maar ik wil niet zomaar geld uitgeven om uit te geven. Als ik upgrade moet het ook een significante upgrade zijn.
Image

Re: PlayStation 5

1675
Heb net even de h9 gelijktijdig opgezet met de psvr1 maar moet dan de koptelefoon schelpen het verst uitschuiven zodat het past met de psvr1. Vind hem dan niet heel comfortabel zitten. Normaal draag ik de h9 zonder de schelpen uit te schuiven.

De pulse 3d zit wel prima maar die is ook beetje ontwikkeld voor de psvr.

Ik zou denk ik even wachten met de aankoop van de h9. Is al eens een betere actie geweest (€229 + €50 psn tegoed) en als de psvr2 er is zal er wel wat meer info over zijn of het wel of niet goed past. De psvr2 is natuurlijk een ander model dan de psvr1

De schelpen van de h9 zijn zo'n 2cm langer.
Image

Re: PlayStation 5

1677
Ik ben geprikkeld na alle reviews. Deze zouden toch echt een stap vooruit moeten zijn op mijn platinum headset. Ik heb de gulden middenweg genomen en de H7 besteld om te testen.

Ik heb volgens mij geen ANC nodig. En de ear cushions lijken eenvoudig te vervangen voor als ik ooit toch de lederen kussens wil zoals de H9. Dat bespaart mij ongeveer 90 euro.

Jullie mogen een update verwachten met mijn mening ;)

Het beste zou zijn dat Sony gewoon hun MX serie compatibel zouden maken met ps5. Dan hoef ik geen 2 headsets te hebben. Maar dat lijkt niet te gebeuren.
Image

Re: PlayStation 5

1679
gamerke1992 wrote: 06 Feb 2023 13:36 Ik heb ondertussen de H7 getest voor 20 minuutjes en deze is niet te vergelijken met mijn vorige platinum headset. Zooo veel beter.

Nu ervaar ik echt de 3D audio. Alles heeft ook veel meer diepgang.

Ik ben blij met de keuze.
Goed om te horen. :music:

Een tip voor de cashback:
Zorg dat je duidelijk foto's stuurt van het serienummer. Mijne was eerst geweigerd omdat mijn hand er nier bij op stond. Dus foto maken met de koptelefoon in je hand en zorgen dat de nummers goed zichtbaar zijn
Image

Re: PlayStation 5

1680
Marty wrote: 06 Feb 2023 16:05
gamerke1992 wrote: 06 Feb 2023 13:36 Ik heb ondertussen de H7 getest voor 20 minuutjes en deze is niet te vergelijken met mijn vorige platinum headset. Zooo veel beter.

Nu ervaar ik echt de 3D audio. Alles heeft ook veel meer diepgang.

Ik ben blij met de keuze.
Goed om te horen. :music:

Een tip voor de cashback:
Zorg dat je duidelijk foto's stuurt van het serienummer. Mijne was eerst geweigerd omdat mijn hand er nier bij op stond. Dus foto maken met de koptelefoon in je hand en zorgen dat de nummers goed zichtbaar zijn
Ok bedankt voor de tip :)

Ze maken cashbacks altijd zo moeilijk mogelijk hè. Ik hoorde van iemand die bij een technologie bedrijf werkt dat ze er van uit gaan dat 40% doorheen het proces afhaakt.
Image
cron