Mooi kerstcadeau van iemand die nog niet door had dat ik nog geen PS5 heb
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
2342De PS5 disc versie van Ghost of Tsushima Director's Cut voor €15.
Sent from my EB2103 using Tapatalk
Sent from my EB2103 using Tapatalk
2343
Wou even de reviews afwachten, maar deze zijn allemaal heel erg positief. Toch maar besteld. Het is sinds harry potter 3 op mijn gamecube geleden dat ik Zweinstein nog eens heb kunnen verkennen dus kijk er enorm naar uit =D
2346Leuke game
Heb nu zo'n 3 uurtjes gespeeld. Veel te zien en te ontdekken
Heb nu zo'n 3 uurtjes gespeeld. Veel te zien en te ontdekken
2347Ziet er een fantastische game uit, ik ben blij dat ze aan de verwachtingen lijken te voldoen. Veel plezier ermee
2348
Blij dat ik die met dubbele cover gevonden heb.
En nog een Sony Dual Sense oplader.
2349Enjoy the last of us 2! Was mijn favo game van de ps4zenmaster wrote: 14 Feb 2023 22:11 Blij dat ik die met dubbele cover gevonden heb.
2350Amai, da belooft.
Ik ga wel eerst "part 1" doen, maar die heb ik nog niet.
Ik ga wel eerst "part 1" doen, maar die heb ik nog niet.
2351Als je TLoU nog nooit eerder hebt gespeeld, dan doe je ze inderdaad best in volgorde! Anders hoef je na 2 eigenlijk de eerste niet meer te spelen wat het verhaal betreft :/
2352Zeker. Ik doe het zo altijd hoor. Zelfde verhaal bij God of War. Wil sowieso de laatste twee games spelen, maar daarvan zoek ik de niet-Playstation Hits cover.Kolm wrote: 15 Feb 2023 17:30 Als je TLoU nog nooit eerder hebt gespeeld, dan doe je ze inderdaad best in volgorde! Anders hoef je na 2 eigenlijk de eerste niet meer te spelen wat het verhaal betreft :/
Ik was al enkele weken aan het zoeken naar deze omdat ik de cover mooier vind. Denk toch dat ik Part 1 op PS5 ga doen ook, dus het zal nog een tijdje duren voor ik de tweede ga spelen.
Ik ga ook moeten stoppen met de serie te kijken...
2353Ik raad bij god of war zelfs misschien ook nog het 3e spel aan (als je die nog nooit gespeeld hebt)! Je kunt perfect het spel van 2018 beginnen zonder die te spelen, maar er zitten toch hier en daar wat verwijzingen in naar de oude games en je krijgt ook veel meer inzicht in wie Kratos is en vanwaar hij komt.zenmaster wrote: 15 Feb 2023 18:18Zeker. Ik doe het zo altijd hoor. Zelfde verhaal bij God of War. Wil sowieso de laatste twee games spelen, maar daarvan zoek ik de niet-Playstation Hits cover.Kolm wrote: 15 Feb 2023 17:30 Als je TLoU nog nooit eerder hebt gespeeld, dan doe je ze inderdaad best in volgorde! Anders hoef je na 2 eigenlijk de eerste niet meer te spelen wat het verhaal betreft :/
Ik was al enkele weken aan het zoeken naar deze omdat ik de cover mooier vind. Denk toch dat ik Part 1 op PS5 ga doen ook, dus het zal nog een tijdje duren voor ik de tweede ga spelen.
Ik ga ook moeten stoppen met de serie te kijken...
2354Door een vriend vrij gehyped geworden en maandag ontvangen.
Voor slechts 8 euro en een beetje op Amazon. Daarvoor wil ik het wel graag eens uitproberen.
Voor slechts 8 euro en een beetje op Amazon. Daarvoor wil ik het wel graag eens uitproberen.
2355Ik heb de mijne ook direct veranderd naar de alternatieve cover, was nog eens een leuk extraatje dat niet veel meer wordt gedaan