Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2352
Kolm wrote: 15 Feb 2023 17:30 Als je TLoU nog nooit eerder hebt gespeeld, dan doe je ze inderdaad best in volgorde! Anders hoef je na 2 eigenlijk de eerste niet meer te spelen wat het verhaal betreft :/
Zeker. Ik doe het zo altijd hoor. :) Zelfde verhaal bij God of War. Wil sowieso de laatste twee games spelen, maar daarvan zoek ik de niet-Playstation Hits cover.

Ik was al enkele weken aan het zoeken naar deze omdat ik de cover mooier vind. Denk toch dat ik Part 1 op PS5 ga doen ook, dus het zal nog een tijdje duren voor ik de tweede ga spelen.

Ik ga ook moeten stoppen met de serie te kijken...
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2353
zenmaster wrote: 15 Feb 2023 18:18
Kolm wrote: 15 Feb 2023 17:30 Als je TLoU nog nooit eerder hebt gespeeld, dan doe je ze inderdaad best in volgorde! Anders hoef je na 2 eigenlijk de eerste niet meer te spelen wat het verhaal betreft :/
Zeker. Ik doe het zo altijd hoor. :) Zelfde verhaal bij God of War. Wil sowieso de laatste twee games spelen, maar daarvan zoek ik de niet-Playstation Hits cover.

Ik was al enkele weken aan het zoeken naar deze omdat ik de cover mooier vind. Denk toch dat ik Part 1 op PS5 ga doen ook, dus het zal nog een tijdje duren voor ik de tweede ga spelen.

Ik ga ook moeten stoppen met de serie te kijken...
Ik raad bij god of war zelfs misschien ook nog het 3e spel aan (als je die nog nooit gespeeld hebt)! Je kunt perfect het spel van 2018 beginnen zonder die te spelen, maar er zitten toch hier en daar wat verwijzingen in naar de oude games en je krijgt ook veel meer inzicht in wie Kratos is en vanwaar hij komt.
Image