Re: PlayStation 5

1682
Ik heb ook al vaak getwijfeld om een PS5 te kopen en de mail van Game Mania leek aantrekkelijk, inderdaad tot je erop klikt en ziet dat het digital only was... Het zal voor later zijn :lol:
Laat zeker weten hoe de ervaring was om hem direct bij PlayStation te kopen, Zenmaster! :cool:

Re: PlayStation 5

1683
met0t0 wrote: 06 Feb 2023 20:57 Ik heb ook al vaak getwijfeld om een PS5 te kopen en de mail van Game Mania leek aantrekkelijk, inderdaad tot je erop klikt en ziet dat het digital only was... Het zal voor later zijn :lol:
Laat zeker weten hoe de ervaring was om hem direct bij PlayStation te kopen, Zenmaster! :cool:
Doe ik zeker makker. Vandaag eerste mail van UPS gehad. Kon geen afhaalpunt in de buurt kiezen om 1 of andere reden. Had het vorige keer nochtans ingesteld... Dus ik ga het bij UPS zelf halen in Lummen.
Image

Re: PlayStation 5

1685
Ik heb tot een paar maanden geleden regelmatig pakjes aangekregen van UPS en kon altijd de locatie kiezen. Geen idee waarom, maar nu ging het niet. Kon wel het adres wijzigen of bij een buur leveren... Buur ga ik deze keer niet riskeren.
Ik kon ook een andere datum kiezen. Maar ik werk heel de week overdag en op zaterdag speel ik altijd taxi voor de kids.

Edit:
Zou morgen normaal al kunnen afhalen. :) Zenuwachtig als een kleuter hier...
Image

Re: PlayStation 5

1690
met0t0 wrote: 11 Feb 2023 16:59 En hoe zijn de eerste indrukken ondertussen, Zenmaster? ;)
Levering uiteindelijk wel vlot verlopen en hopelijk onbeschadigd ontvangen? :shhhh:
Nog niet geopend eigenlijk. :silly:
De levering op zich is vlot gegaan. Snel en onbeschadigd. Maar ze hadden er niet mee kunnen gooien want de verpakking past nét rond de doos van de PS5 zelf, en geen opvulling. Dus bij het uithalen heb ik de doos al licht gescheurd...
Ik wacht op de review e-mail. :q:
Image