Re: Wat speel je op dit moment?

3031
Ik heb ook niet zoveel tijd en ik vond aan MGS5 net tof dat je gewoon een paar korte missies kon doen, of 1 lange, op minder dan een uur. 🙂 Snap ook wel dat als je écht progressie wil maken je toch een 2-3 uur nodig hebt in deze game.

Wat mezelf betreft, ik ben nog steeds bezig met Crisis Core (PS4) en hier heb ik dan weer wel dat tijdsgebrek. Heb voor dit weekend volgens mij weer bijna 2 weken niet gespeeld.
Ben nu in Chapter 9, maar ik probeer ook missies te doen, en bepaalde materia grinden duurt soms lang.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3032
zenmaster wrote: 05 Mar 2023 20:06 Ik heb ook niet zoveel tijd en ik vond aan MGS5 net tof dat je gewoon een paar korte missies kon doen, of 1 lange, op minder dan een uur. 🙂 Snap ook wel dat als je écht progressie wil maken je toch een 2-3 uur nodig hebt in deze game.

Wat mezelf betreft, ik ben nog steeds bezig met Crisis Core (PS4) en hier heb ik dan weer wel dat tijdsgebrek. Heb voor dit weekend volgens mij weer bijna 2 weken niet gespeeld.
Ben nu in Chapter 9, maar ik probeer ook missies te doen, en bepaalde materia grinden duurt soms lang.
Ewel ja het heeft te maken met het gevoel van progressie denk ik. Heb deze namiddag een kleine 3u gespeeld en toch weer wat vordering. Moet nu nog juist laatste missie doen (maar ik moest nog de laatste Tier rocket laucher ontwikkelen), maar heb wel weer héél wat side ops gedaan. De tank units, armored units, wondering puppets en gevangenen extracten komt mijn oren uit. En zit blijkbaar nog maar aan 73% completion van side ops.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3037
Crisis Core: ondanks dat het eigenlijk misschien een grind zou moeten zijn, ben ik lekker bezig met allerlei Missions. Waarschijnlijk ben ik ook niet handig bezig door missions te spelen die eigenlijk te moeilijk zijn voor mijn build van nu, maar ik vind het heerlijk om te doen... :D Maakt alleen wel dat de main game daardoor wellicht iets te makkelijk wordt :lol:
Kolm en ik zouden gisteravond met de PS3 versies van RE5/RE6 bezig, maar een van haar PS3's besloot ineens weer geen discs te lezen... Binnenkort vast een nieuwe poging!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3038
MGS V al heb ik de laatste 2 dagen weer niet gegamed. Progressie is er wel. Side ops 91% completion maar doe vooral nu S ranks en mission tasks om te vermijden dat het echt vervelend wordt. Momenteel doe ik een S rank voor een missie en meteen erna alle mission tasks. Ik moet wel nog steeds 7x de Quiet missie doen en stel het alsmaar uit.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3039
paveman wrote: 13 Mar 2023 11:02 Crisis Core: ondanks dat het eigenlijk misschien een grind zou moeten zijn, ben ik lekker bezig met allerlei Missions. Waarschijnlijk ben ik ook niet handig bezig door missions te spelen die eigenlijk te moeilijk zijn voor mijn build van nu, maar ik vind het heerlijk om te doen... :D Maakt alleen wel dat de main game daardoor wellicht iets te makkelijk wordt :lol:
Kolm en ik zouden gisteravond met de PS3 versies van RE5/RE6 bezig, maar een van haar PS3's besloot ineens weer geen discs te lezen... Binnenkort vast een nieuwe poging!
Still loving it! :D Heerlijk dat gevoel van dat missies eigenlijk te moeilijk voelen, maar door goede build te gebruiken toch lukken. Jammer dat de rest van de game daarmee wel heel simpel aanvoelt, maar ook dat is op een bepaalde manier lekker en voelt als soort beloning voor het vroegtijdig spelen van de missies...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3040
Ondertussen heb ik alle andere trophies voor de platinum in Fallout 76 en moet ik dus enkel level 100 daarvoor opnieuw doen.

Daarnaast nog iets van 4 questlines voor de DLC trophies. 1 van die questlines moet ik op tweede char ook nog een keer doen omdat je op het einde twee keuzes hebt en elke keuze geeft een trophy maar... online dus je kan niet even een backup maken voor je de keuze maakt :L:

Ik denk dat ik nu op mijn main char vooral de paar daily quests ga doen voor reputatie maar dat ik daarnaast die nieuwe char al ga starten zodat ik dat wat kan spreiden.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3041
Nog steeds Fallout 76 :q:
2 van de DLC questlines zijn (op 1 missie na) klaar dus nog 2 te gaan op main char en 1 op tweede char.

Die tweede char ben ik nog niet begonnen. Had er nog even geen zin in om weer zo hulpeloos rond te lopen :q:

Ik heb ondertussen ook de volle 82 stamps :O Nog maar 918 te gaan... :L:

Tussendoor heb ik nog Horizon Call of the mountain gespeeld, 2 missies tot nu toe. Niet aan te raden om deze game te spelen de dag na het sporten als de focus vooral op armen en bovenlichaam lag. Het is bijna de hele tijd klimmen met je armen dus grotendeels boven je hoofd houden maar als die nog stijf zijn van de dag ervoor, valt dat een beetje tegen :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3042
Is call of the mountain zijn dure prijs waard volgens jou? Ik hoor dat het vrij kort is en eerder een demo is om de PSVR2 mogelijkheden te tonen.

Dat was tot nu toe reden dat ik het nog niet gekocht had.

Ik ben zelf met resident evil village begonnen in VR. Alles ziet er super crisp uit. Maar weglopen van zombies terwijl je gelijktijdig je ammo probeert te nemen om je wapen te herladen is wel stressvol.

En dan heb ik de kogels er in gestoken en vergeet ik om het wapen ook vuurklaar te maken, waardoor ik mooi opgegeten ben tegen dat ik dit door heb haha :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3043
Ik vind het moeilijk om daar een goed antwoord op te geven. Ik had de game bij de VR gekocht waardoor hij al goedkoper was.

En ik heb nog maar 2 missies gespeeld. In die 2 missies ziet het er allemaal erg mooi uit maar tegelijk is het heel veel klimmen en erg lineair.
Als je dan het grootste deel van een uur met je handen/armen boven schouderhoogte bezig bent geweest, ga je dat ook echt wel voelen.
De tweede missie had wel een keuze om links of rechts te gaan maar dat herspelen zou dan toch vooral voor collectibles zijn.

Echte gevechten heb ik nog niet gehad. Ik heb wel damage van vijanden uitgezet. Ergens moest ik klimmen zonder gezien te worden maar op een bepaald punt kan je niet anders dan gezien worden waardoor je heel snel moet gaan klimmen. Dat haalde ik een paar keer niet op tijd dus was ik daar al erg snel klaar mee.

Ik hoop dat we nog wel fysieke versies van die VR games gaan krijgen, die zijn dan hopelijk wat normaler geprijsd.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3045
@Kolm
Als jij toch met zulke grind trophies bezig bent moet je een de lijst van Wolcen (diablo kloon) bekijken.

Oa 400 miljoen gold oppakken. Dus gold van verkochte gear telt niet. En het moet ook nog eens met 1 character.

Ik heb nu bijna door act 3 heen en heb alleen de trophy voor 50k gold. En er zijn maar 4 acts. Helaas werkt act 4 niet je komt in een infinite lading loop.

Morgen Saint en sinners proberen. Met de move controllers was het niet echt te doen
Image