Re: Wat speel je op dit moment?

3046
Marty wrote: 20 Mar 2023 20:05 @Kolm
Als jij toch met zulke grind trophies bezig bent moet je een de lijst van Wolcen (diablo kloon) bekijken.

Oa 400 miljoen gold oppakken. Dus gold van verkochte gear telt niet. En het moet ook nog eens met 1 character.

Ik heb nu bijna door act 3 heen en heb alleen de trophy voor 50k gold. En er zijn maar 4 acts. Helaas werkt act 4 niet je komt in een infinite lading loop.

Morgen Saint en sinners proberen. Met de move controllers was het niet echt te doen
Deel zeker je mening hier. Ik wacht de reviews af voor ik die addon van 10 euro ga kopen. Ik ben vooral ook benieuwd naar de graphics. Hoe leuk ik swordsmen ook vond, nu dat ik resident evil heb gezien besef ik des te meer hoe mooi de graphics kunnen zijn bij PSVR2. En dat is voor mij persoonlijk wel een enorme meerwaarde om op te gaan in de wereld.

Voor die reden denk ik er ook aan om die kano game te kopen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3048
Gotham knights. Misschien is het omdat ik het na GoW speel maar de dominerende gedachte is saai.
Het vechten is saai, de missies zijn saai en het jezelf voortbewegen in de stad (te voet, al zwaaiend of met de moto) is übersaai.

Waarom ze niet hetzelfde vechtsysteem als bij de batman games hebben gebruikt gaat mijn petje te boven. Hier is het ontwijken en vervolgens klap toedienen steeds hetzelfde en allesbehalve vloeiend...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3049
Gisteren een keer 4 expeditions kort na elkaar kunnen doen met een paar mensen en dan zie je de stamps toch wat oplopen. Samen met 5 stamps uit de seasonal rewards zit ik nu op 115. Nog 'maar' 885 te gaan :q:

Ondertussen heb ik nog ongeveer 1,5 questlines te doen op main. Misschien dat ik van het weekend eindelijk die nieuwe char begin.
Voor de laatste reputation trophy heb ik nog de laatste halve balk te gaan dus dat gaat binnenkort ook klaar zijn.

Verder probeer ik alle daily en weekly challenges te doen om op het seasonal scoreboard zoveel mogelijk dingen te unlocken. Ben daar op die 3 weken ondertussen level 66 ofzo van 100. Maar elk level heeft net iets meer punten nodig dan het vorige :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3050
FF VII Crisis Core: ik ben inmiddels ècht giga overpowered voor het verhaal :lol:
Alle 10* missies gedaan die op dit moment beschikbaar zijn, behalve de moeilijkste (Minerva). Ik dacht de game nu eerst maar even verder te spelen. In principe heb ik daarmee al het gros van de moeilijkste content gedaan (jammer genoeg, gelukkig blijft Minerva nog over) en is het nu overpowered door de wereld blijven lopen en ervoor zorgen dat ik geen missables mis.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3053
Kolm wrote: 25 Mar 2023 01:56169 :q:
😅 volhouden!

@paveman: je gaat hard met die missies! Hoever zit je nu dan in percentage missies? Ik heb soms zelfs al wat moeite met die *7 missies... Op dit moment is het plezier er wat uit voor mij. Zit nog niet op 50% en in het verhaal ben ik met het laatste hoofdstuk bezig, dus moet wel altijd met de missies verder. Ondertussen probeer ik de DMW vol te krijgen van elke "summon".
Persoonlijk vind ik het evenwicht tussen missies en verhaal wat minder. Het verhaal daar ben je zo door als je niet met trophies bezig bent.

Normaal speel ik 1 game tegelijk, maar ben aan het denken om ondertussen nog een nieuwe te beginnen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3054
Ik zit nu net boven de 75%. Meer kan nog niet, omdat die pas in de volgende hoofdstukken naar voren komen. Met de gear die je in latere hoofdstukken en in de hogere missies krijgt wordt alles een stuk makkelijker. Heb je al wat van de Genji gear?
Er zaten een paar pittigere missies tussen, zeker voor mijn build van toen, maar door wat te spelen met mijn setup was dat uiteindelijk alsnog prima te doen + 1 of 2 keer mazzel met Odin die op het juiste moment verscheen... ;) Het doorbreken van 9.999 HP barrière en 9.999 damage is sowieso goud en erg behulpzaam bij de hogere missies. Waar loop je tegenaan, waar heb je de meeste moeite mee? Soms zijn bepaalde *7 missies lastiger dan *8 of *9, omdat je setup niet helemaal lekker is. Ik heb 5 verschillende builds die ik afwisselend gebruikte, afhankelijk van de vijand. Inmiddels is het eigenlijk niet meer nodig, behalve voor Minerva straks (mijn HP is daar eigenlijk ook nog te laag voor, als ik de verhalen mag geloven). Vaak had ik maar weinig functionele materia in de zin van wat schade kon doen, maar vooral HP++, ATK++/MAG++ etc. Onderschat ook niet het belang van VIT (defence) en SPR (magic defence), of soms zelfs LCK. Je hebt ook materia die beschermt tegen allerlei status ailments, in combinatie met Hell Thundaga (of Firaga of Blizzaga) zelfs tegen instant death (heel handig tegen die irritante Wutai soldiers met hun Death Missile).
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3055
Ik heb het even opgezocht: Status Ward is de materia die tegen Death beschermt i.c.m. Hell materia. Ik kwam daar pas later achter. Kostte echt véél meer moeite voordat ik daar per toeval achter kwam, dan daarna... Vooral die Death Missile dreef me tot waanzin. 1x niet zien dat 1 van de 6 Wutai warriors dat aan het casten was, of 1x verkeerde kant op ontwijken en einde battle... zucht...!

Libra vind ik de meest nutteloze materia ooit, maar soms kan het wel helpen om erachter te komen of een vijand ergens een zwakte voor heeft (daarna Forfeit battle en Try again met aangepaste Equipment). Inmiddels ben ik erachter dat Lucky Strike ook énorm verschil kan maken. Je zou een makkelijke missie kunnen doen totdat je Lucky Strike hebt en linksboven Heavenly attraction te zien is en daarna de missie waar je moeite mee hebt aangaan. De paar keer dat ik Lucky Strike toevallig in het gevecht zelf kreeg maakten een wereld van verschil (veel sneller speciale aanvallen/summons etc.).
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3056
Volgens mij gebruik ik Safety Bit (accessoire) tegen Death. Maar ik weet wel waar het aan ligt, ben dikwijls te lui om mijn materia aan te passen naargelang de vijand. :P Meestal doe ik dat dan pas als een gevecht niet lukt.
Ik irriteerde me gisteren wel mateloos aan die oranje stuiterballen... Mover BE of RE? Jezus. En Hornets. Uiteindelijk gewoon een Aerial en Hell Blizzaga spammen maar.
Ik ga misschien maar eens wat tijd moeten steken in een paar setups om makkelijker te kunnen switchen.
Heb nog niks van de Genji accessoires. Ik ga nu eerst denk ik proberen een Magic Pot te verslaan. En zorgen dat ik inderdaad 99999 damage kan doen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3057
Dat nieuwe spel Tchia dat gratis is voor ps+ extra en premium. Verhaal lijkt wel extreem kort te zijn... Had anderhalf uurtje rustig gespeeld en zat al aan 25% van het verhaal ofzo... De collectibles zijn dan weer in overvloed aanwezig :p Denk een stuk of 500 dingen te verzamelen en doen. Al een geluk dat de wereld er prachtig uitziet haha
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3058
Mr.Wolf wrote: 28 Mar 2023 09:56 Dat nieuwe spel Tchia dat gratis is voor ps+ extra en premium. Verhaal lijkt wel extreem kort te zijn... Had anderhalf uurtje rustig gespeeld en zat al aan 25% van het verhaal ofzo... De collectibles zijn dan weer in overvloed aanwezig :p Denk een stuk of 500 dingen te verzamelen en doen. Al een geluk dat de wereld er prachtig uitziet haha
Speelt het wat leuk? Moeilijke controls/spelelementen of cva? Qua wereld ziet het er wel leuk uit voor onze dochter (10j) maar had wat gameplay beelden bekeken en zag er bij momenten nogal hectisch uit?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3060
zenmaster wrote: 27 Mar 2023 20:03 Volgens mij gebruik ik Safety Bit (accessoire) tegen Death. Maar ik weet wel waar het aan ligt, ben dikwijls te lui om mijn materia aan te passen naargelang de vijand. :P Meestal doe ik dat dan pas als een gevecht niet lukt.
Ik irriteerde me gisteren wel mateloos aan die oranje stuiterballen... Mover BE of RE? Jezus. En Hornets. Uiteindelijk gewoon een Aerial en Hell Blizzaga spammen maar.
Ik ga misschien maar eens wat tijd moeten steken in een paar setups om makkelijker te kunnen switchen.
Heb nog niks van de Genji accessoires. Ik ga nu eerst denk ik proberen een Magic Pot te verslaan. En zorgen dat ik inderdaad 99999 damage kan doen.
Ik heb te goede accessoires om daar 1 aan te verspillen ;) (HP break, Damage Break, ATK en MAG en VIT en SPR+ - Genji Gear die 1 miljoen gil kost en nog zoiets...) Die stuiterballen (movers idd ;)) zijn enorm makkelijk als je eenmaal doorhebt dat je ze vatbaar zijn voor Gravity....

Voor die Magic Pot moet je al helemaal je setup goed hebben... Jump, ... Assault, Gravity en Fira moest ik gebruiken geloof ik. Had m nu als laatste DMW image doordat ik geen zin had om mijn setups aan te passen...

Die hornets kan ik me zo niet herinneren dat ik daar moeite mee had. Of toevallig een goede setup daarvoor dus, of pas tegengekomen nadat ik al overpowered was...
Image