Re: Pronken met je Platinums

4547
Kolm wrote: 03 Mar 2023 10:59 Dat is ook een mooie! :cool:

Ga je de laatste DLC trophies ook nog doen?

Van de moderne reeks is dit de enige die ik nog heb staan maar ga waarschijnlijk toch eerst de 2 die ik al begonnen ben uit de oude trilogy doen :)
Thanks allemaal!
Laatste DLC trophies zijn inmiddels ook binnen ja ;) Die DLC is elke keer met een paar uurtjes te doen, dus dat valt ook goed mee. De laatste DLC kun je alleen pas doen als je de game uitgespeeld hebt (en de andere DLC die ik nog moest zat daarbij in de buurt, dus heb ik ook voor daarna bewaard) en ik wilde eerst de Deadly Obsession run doen/afronden na het uitspelen, vandaar deze volgorde... ;)

Ik blijf het heerlijke games vinden, zeker het verhaal. De multiplayer trophies die de andere 2 games hadden, zitten gelukkig niet in deze, waardoor het in die zin een veel fijnere game was om door te spelen/af te ronden.
Mr.Wolf wrote: 04 Mar 2023 11:13
Congrats! Ik weet nog dat ik deze platinum gehaald heb tijdens corona toen ik thuis "les" aan het volgen was van het verplichte religieuze vak in het laatste jaar :p
Haha! Prachtige anekdote! :D
Marty wrote:
paveman wrote: 03 Mar 2023 09:15 Dan moet ik die eerst nog kopen, terwijl er nog zoveel andere games in mijn backlog zitten (de PS4 versie van The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel bijvoorbeeld)... Lijkt me wel een erg sterke game idd! Heb jij m al gespeeld (en is ie al uit eigenlijk?)?
Ja game is al uit. Er is ook een demo beschikbaar. Heb er een uurtje inzitten en is goed te doen.
Hmmm. Misschien de demo dan ook nog eens proberen, al denk ik dat ik er wel over uit ben dat dit een game is die ik ooit nog zal willen hebben/spelen...
Image

Re: Pronken met je Platinums

4550
Marty wrote: 18 Mar 2023 12:19 Mooie Gamerke, goed te doen?
Ja echt super easy :lol:

Gewoon korte grind om 10.000 xp te behalen. Daarvoor heb ik gewoon zo een sessie gestart van 25 round op moeilijkste met piraten als tegenstander. En dan gewoon de ene na de andere in het hoofd steken. Best ook even de boss swords vrijspelen. Zeker die met special dat je vuur kan afvuren is echt OP.
Image