Re: Pronken met je Platinums

4563
paveman wrote: 05 Apr 2023 08:30 Er schijnen best een aantal moeite met die van Cloud te hebben... Voor mij bleven Genesis en Tseng als laatste over.
Van 50 naar 60% is best veel vind ik als je bedenkt dat je per missie nog geen 1% er bij krijgt...
Ja. Maar ik krijg juist een kleine ingeving. Zou dom van me zijn, omdat ik dik een uur heb zitten spelen alleen met Cloud zijn DMW materia gecombineerd met die van Cissnei, maar het zou kunnen dat ik nog niet alle flashbacks krijg omdat er eerst nog één "gemaakt" moet worden...? 🤔 Omdat ik nog maar aan het begin van Chapter 10 zit.

En ja van 50 naar 60 is niet slecht, maar dat is de laatste tijd het enige wat erin zit voor mij qua gamen... Missies.
Image

4566
Dat is sowieso jammer zenmaster! Qua materia levelen: heb je de Moogle materia al? Als je die summon krijgt, levelt je materia die je bij je draagt automatisch... Ik heb weinig random gevechten nodig gehad om materia te levelen. Sowieso is er maar weinig echt nuttige materia, vind ik, en merk je weinig verschil met Master materia en lvl 1 materia.
Image

4569
gamerke1992 wrote: 04 Apr 2023 15:08 Hogwart’s legacy.
Image
Ongeveer 65 uur over gedaan. Die 3 extra playthroughs om met elk huis tot aan de mirror chamber te geraken, waren er wat te veel aan. Maar al de rest was leuk.
Hmm altijd jammer als er een bepaald aantal playthroughs nodig zijn. Hopelijk betekent dit niet de volledige game opnieuw spelen maar slechts een stukje?

4570
met0t0 wrote: 10 Apr 2023 12:32
gamerke1992 wrote: 04 Apr 2023 15:08 Hogwart’s legacy.
Image
Ongeveer 65 uur over gedaan. Die 3 extra playthroughs om met elk huis tot aan de mirror chamber te geraken, waren er wat te veel aan. Maar al de rest was leuk.
Hmm altijd jammer als er een bepaald aantal playthroughs nodig zijn. Hopelijk betekent dit niet de volledige game opnieuw spelen maar slechts een stukje?
Neen dat gelukkig niet. Reken op 3 keer een nieuwe game starten voor 2 uur per save. Maar daarna ken je de dialoog wel echt van buiten :lol:
Image

4572
Image

Platinum #355: Sixty Words by POWGI PS4

Image

Platinum #356: Letterbox by POWGI PS4

Hierboven was ik blijkbaar vergeten te posten en is al wat langer geleden.

Image

Platinum #357: Tomb Raider: Legend

Hiermee weer een stapje dichter bij het completen van de oude trilogy. Enkel Underworld nog te gaan.
Deze speelde ook een stuk vlotter dan Anniversary :)
Image

4575
paveman wrote: 18 Apr 2023 14:36 Underworld vond ik al helemaal leuk. Veel plezier!
Bedankt! En geen time trials is al een goed begin :P
Marty wrote: 18 Apr 2023 16:23 Allemaal aparte platinums voor de FF 1 t/m 6 games. Dus genoeg FF platinums voor alle mijlpalen
Ik dacht heel even dat je ze allemaal al had gehaald, leek me wel heel snel :lol:
Image