Niet zoveel, maar iets is beter dan niks he.
Van 50 naar bijna 60% missies gegaan, en de DMW is ook bijna vol. Alleen Cloud, Cissnei en Genesis nog 100%.
Moderator: Leaderboard Group
Niet zoveel, maar iets is beter dan niks he.
Ja. Maar ik krijg juist een kleine ingeving. Zou dom van me zijn, omdat ik dik een uur heb zitten spelen alleen met Cloud zijn DMW materia gecombineerd met die van Cissnei, maar het zou kunnen dat ik nog niet alle flashbacks krijg omdat er eerst nog één "gemaakt" moet worden...? Omdat ik nog maar aan het begin van Chapter 10 zit.paveman wrote: 05 Apr 2023 08:30 Er schijnen best een aantal moeite met die van Cloud te hebben... Voor mij bleven Genesis en Tseng als laatste over.
Van 50 naar 60% is best veel vind ik als je bedenkt dat je per missie nog geen 1% er bij krijgt...
Nice, deze wil ook nog eens graag doen. Zag ook dat deze vorige maand toegevoegd was bij ps plus extra en premium
Hmm altijd jammer als er een bepaald aantal playthroughs nodig zijn. Hopelijk betekent dit niet de volledige game opnieuw spelen maar slechts een stukje?gamerke1992 wrote: 04 Apr 2023 15:08 Hogwart’s legacy.
Ongeveer 65 uur over gedaan. Die 3 extra playthroughs om met elk huis tot aan de mirror chamber te geraken, waren er wat te veel aan. Maar al de rest was leuk.
Neen dat gelukkig niet. Reken op 3 keer een nieuwe game starten voor 2 uur per save. Maar daarna ken je de dialoog wel echt van buitenmet0t0 wrote: 10 Apr 2023 12:32Hmm altijd jammer als er een bepaald aantal playthroughs nodig zijn. Hopelijk betekent dit niet de volledige game opnieuw spelen maar slechts een stukje?gamerke1992 wrote: 04 Apr 2023 15:08 Hogwart’s legacy.
Ongeveer 65 uur over gedaan. Die 3 extra playthroughs om met elk huis tot aan de mirror chamber te geraken, waren er wat te veel aan. Maar al de rest was leuk.
Bedankt! En geen time trials is al een goed begin
Ik dacht heel even dat je ze allemaal al had gehaald, leek me wel heel snelMarty wrote: 18 Apr 2023 16:23 Allemaal aparte platinums voor de FF 1 t/m 6 games. Dus genoeg FF platinums voor alle mijlpalen
Return to “PlayStation Network Gaming”