Re: Wat speel je op dit moment?

3076
zenmaster wrote: 09 Apr 2023 13:00 Goed bezig. Is weer zo eentje waar de platinum pop up veel voldoening zal geven. 🙂

Hier gisteren en vandaag enkele uurtjes verder kunnen doen in Crisis Core. Zit nu op 73% missions. DMW van Cissnei lukt maar niet... Toch niet tijdens gewone gevechten. Ga er echt voor moeten "grinden" denk ik. Makkelijke missie en auto-regen ofzo. Kwa level ben ik nu 61. Moet stilaan ook veel meer gil zien te verdienen. Zit nog heel ver van de 1.000.000 voor dat Genji ding.
Heb je al eens wat overbodige gear verkocht? Alleen al door alle gear waar ik >2 van had te verlagen tot 2 had ik zomaar die miljoen binnen... Net als dat ik er pas later achter kwam dat materia omzetten naar SP ook het nodige op kan leveren om de HP++ tot 999% te krijgen/ATK++ ver genoeg te krijgen om stat tot 255 te krijgen etc.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3077
paveman wrote: 11 Apr 2023 12:20
zenmaster wrote: 09 Apr 2023 13:00 Goed bezig. Is weer zo eentje waar de platinum pop up veel voldoening zal geven. 🙂

Hier gisteren en vandaag enkele uurtjes verder kunnen doen in Crisis Core. Zit nu op 73% missions. DMW van Cissnei lukt maar niet... Toch niet tijdens gewone gevechten. Ga er echt voor moeten "grinden" denk ik. Makkelijke missie en auto-regen ofzo. Kwa level ben ik nu 61. Moet stilaan ook veel meer gil zien te verdienen. Zit nog heel ver van de 1.000.000 voor dat Genji ding.
Heb je al eens wat overbodige gear verkocht? Alleen al door alle gear waar ik >2 van had te verlagen tot 2 had ik zomaar die miljoen binnen... Net als dat ik er pas later achter kwam dat materia omzetten naar SP ook het nodige op kan leveren om de HP++ tot 999% te krijgen/ATK++ ver genoeg te krijgen om stat tot 255 te krijgen etc.
Heb al eens gekeken wat ik voor mijn gear kan krijgen, maar zijn maar heel kleine bedragen lijkt me.. 🤔 Of ik doe iets verkeerd.

Wat kan je met die SP dan doen? 😅
Last edited by zenmaster on 11 Apr 2023 13:11, edited 1 time in total.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3078
Die SP heb je nodig voor Materia Fusion. Als je HP++ met bijvoorbeeld HP+ 'fuset' met item Chocobo Feather of iets? Dan gaat de HP+ die je daarmee behaalt exponentieel omhoog. Normaal gesproken kom je niet snel SP tekort, maar om de HP++ naar HP+ 999% te krijgen heb je veel SP nodig. Heel veel...

Die kleine bedragen tikken snel aan... Ik had veel gear waar ik 10-20 van had door alle missies (en alle kistjes halen in de missies). Dan maakt het niet uit dat je er maar 1.000 voor krijgt, maar ontvang je bij 20 dus alsnog 18k voor 18 stuks (voor het geval ik toch nog de gear zou willen gebruiken, in de praktijk is dat nooit het geval geweest). Voor iets betere gear (had ik er vaak ook wel 10 van door de missies) krijg je zo 3-5.000. Enkele hele goede gear en bepaalde items (die je ook van Master Tonberry kunt stelen) leveren dan weer 10-50k op. Als je ziet hoeveel soorten gear (nogmaals: vooral door alle kistjes te openen in de missies) ik had zat ik zomaar op die 1.000.000. Sneller dan je zou verwachten met 1.000 per keer...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3079
Juist, van de materia fusion wist ik. Ik hoopte dat je ging zeggen dat ik de SP ook kon ruilen in Gil. 😅
Maar, ik heb ook nu net veel spullen verkocht en dat heeft inderdaad wel wat opgeleverd. 👍 Ik ben al van in het begin alle kistjes gaan halen, beetje een neurotisch trekje weer, en hierdoor had ik ook alles 5 keer of meer.

Ondertussen op 91% en ben eerst de moeilijkste missies aan het doen zodat ik straks de Genesis materia kan kopen. Moet alleen die nog op 100% krijgen.
Edit: Apocalypse materia check, Genji helm ook. Nu nog Genesis DMW op 100% krijgen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3081
Voorlopig nog steeds vast op 319 stamps. De mensen waar ik mee speel hebben een Fallout burnout en zien blijkbaar zelfs 1 sessie per week niet zitten. Jammer... ga ik dus moeten proberen om randoms te vinden die mijn expeditions willen joinen.

Mijn tweede char is ondertussen level 23 en kunnen beginnen aan de questline voor die trophy. Echt vlotten doet het nog niet want het is echt wel ff wennen als je van je goeie char naar deze char die weinig kan/heeft gaat wisselen.

Tomb Raider Legend ondertussen het verhaal 1 keer uitgespeeld op hard en deze keer wel gewoon de trophy gekregen. In anniversary was die nog geglitched omdat ik tussendoor een keer chapter select had gedaan.
Nu nog time trials en collectibles in de eerste paar levels.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3083
Wat ik zelf het meeste miste in godfall was om te kunnen springen.

Voor de rest vond ik de gameplay wel goed. En de game loopt stuk beter dan tijdens de launch

Mocht je nog wat codes willen:

Gratitude Pack (Free 12 Skins)
99KT3-RRZBC-CTBJB-B3T3T-TCTCW

Royal Fortitude Bulwark Skin
Z9CBT-5K3TT-BBJJ3-TT3TB-Z9CTF

Ashengod Phoenix Skin
Z9CT3-BC3JB-T33TJ-TBJBB-KXJB3

Dacht dat deze codes nog werken
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3084
Marty wrote: 16 Apr 2023 16:42 Wat ik zelf het meeste miste in godfall was om te kunnen springen.

Voor de rest vond ik de gameplay wel goed. En de game loopt stuk beter dan tijdens de launch

Mocht je nog wat codes willen:

Gratitude Pack (Free 12 Skins)
99KT3-RRZBC-CTBJB-B3T3T-TCTCW

Royal Fortitude Bulwark Skin
Z9CBT-5K3TT-BBJJ3-TT3TB-Z9CTF

Ashengod Phoenix Skin
Z9CT3-BC3JB-T33TJ-TBJBB-KXJB3

Dacht dat deze codes nog werken
Ah thanks!

Ik las dat iedereen de graphics zo mooi vonden, maar daar heb ik persoonlijk nog niets aan gemerkt.

De combat voelde voor mij ook heel repetitief aan. Al moet ik toegeven dat post story de build enzo meer naar boven komt en je dan wel een eigen stijl begint te ontwikkelen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3087
Sanity penguin wrote: 22 Apr 2023 08:32 Iemand al Dead Island 2 gespeeld?
:hi5:

Als je de vorige Dead Island leuk vind is deze ook goed te doen. Ziet er prima uit en speelt lekker. En de damage die je op de zombies kan doen is ook wel bruut.
Had zostraks een move waar ik gewoon met mijn vuist door zijn hoofd sloeg. Die had dus een gat in zijn hoofd :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3088
Marty wrote: 22 Apr 2023 17:03
Sanity penguin wrote: 22 Apr 2023 08:32 Iemand al Dead Island 2 gespeeld?
:hi5:

Als je de vorige Dead Island leuk vind is deze ook goed te doen. Ziet er prima uit en speelt lekker. En de damage die je op de zombies kan doen is ook wel bruut.
Had zostraks een move waar ik gewoon met mijn vuist door zijn hoofd sloeg. Die had dus een gat in zijn hoofd :P
Ooh, me likey :lol:
Tamelijk bug free? Is nog altijd wat we tegenhoudt om dying light 2 te spelen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3090
Ik ben terug blijer aan het worden tijdens het spelen van Crisis Core. 🙂
Ik heb gisteren Minerva verslaan (saaie moeilijkste boss trouwens...) en vandaag weer wat verder gedaan met mijn nieuwe save; om trophies die ik gemist heb al eerst te doen. Ik zou graag de platinum halen samen met het uitspelen van de game op hard mode. Heb speciaal een "makkelijke" missie als laatste van de 300 gehouden, die van 1000 soldiers. Nu ik alle Genji items heb denk ik dat ik daar gewoon Quake kan spammen tot het einde. 😅
Dus nu enkel nog de trophy van alle emails, dan 300 missies, en dan de game verder uitspelen en op het einde op hard mode zetten.
Image