Re: Wat speel je op dit moment?

3095
422 :q:

Maar... er is ook nog goed nieuws! Er is een paar dagen geleden op de testservers op PC een nieuwe update geweest en daarin is alles wat met stamps te betalen is, een heel stuk goedkoper geworden. In geval van de auto axe zou deze nog maar 500 zijn ipv 1000! :love:

Enige minpuntje: Deze update wordt pas in juni op productie verwacht bij de release van season 13 :L:

In tussentijd heb ik met mijn 2de char wel de andere verhaal trophy gehaald en die is ook al level 50. Het einde begint dan toch in zicht te komen :silly:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3097
Het plan is om level 100 en de 500 stamps te halen en het dan inderdaad te laten voor wat het is tot in juni.
Mijn Fallout first is nog 1-2 weken dus zou handig zijn als ik het tegen dan allemaal heb want zonder is de game echt teveel stash/gewicht management.

Ben nu level 60 maar had vandaag redelijk pech met de events die kwamen. De meeste hadden niet heel veel vijanden waardoor het wat trager dan gewenst ging.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3104
Je moet eens de user reviews lezen op metacritic. De pc versie krijgt een 1.9 en ps5 een 4.6 en xbox een 4.9.

Allemaal met reacties dat de game gewoon niet uitgebracht had moeten worden.
En dat je een gedeelte van de game moet downloaden omdat niet alles op de disc staat. Dus als je toevallig geen internet hebt kan je de game niet eens spelen.
Image
cron