Re: Pronken met je Platinums

4579
#137: Gotham Knights
Image

Meh, best teleurgesteld in deze game. Had zoveel meer kunnen zijn. Bijzonder saaie vechtmechanieken waardoor elke gevecht quasi met dezelfde moves beslecht moet worden. Ontwijken en counteren zijn zo mogelijk nog belachelijker. Terwijl hrt Batman systeem van de Arkham reeks net zo zalig was.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4580
Sanity penguin wrote: 20 Apr 2023 08:58 #137: Gotham Knights
Image

Meh, best teleurgesteld in deze game. Had zoveel meer kunnen zijn. Bijzonder saaie vechtmechanieken waardoor elke gevecht quasi met dezelfde moves beslecht moet worden. Ontwijken en counteren zijn zo mogelijk nog belachelijker. Terwijl hrt Batman systeem van de Arkham reeks net zo zalig was.
Is ook heel andere developer zeker?
Was het ook wat te doen qua side activities of steeds meer van het hetzelfde?
Image

Re: Pronken met je Platinums

4584
#15 - Crisis Core: Final Fantasy 7 - Reunion [My Living Legacy]
Image

Aftiteling is nog bezig, maar hier is hij al.
Ben wel blij dat ik op deze manier de game kan eindigen, en van de laatste twee of drie cutscenes was ik ook het meest onder de indruk. Krijg weer meer zin om aan Final Fantasy 7 te beginnen. 🙂
Image

Re: Pronken met je Platinums

4585
#16 - Stray [All Done]
Image

Na de tweede poging vandaag is de speedrun gelukt. Er mag toch weinig foutgaan. 🥲

Over de game zelf ben ik heel enthousiast. Ik verwachtte geen gigantische game zoals b.v. MGS5; dat weet je op voorhand al natuurlijk. En het was de eerste game waarvoor ik een pre-order had geplaatst en puur om te besparen zal ik het ook niet meer doen. €40 voor zo´n korte game is net wat teveel. Tijdens de speedrun als het allemaal wat sneller moest gaan haperde de game zelfs wat op de PS4 Pro.
Maar ik heb ervan genoten. Het sfeertje in de achterbuurten en de muziek erbij zijn helemaal mijn ding. Zelfs op een gegeven moment een stukje MGS gewijs sneaken. 🙂 Heel leuke en originele game, en een mooi einde aan het verhaal. Een must voor de kattenliefhebbers.

Geen flauw idee welke game ik nu weer moet starten. 🤔
Image

Re: Pronken met je Platinums

4588
Kolm wrote: 01 May 2023 23:06 rocksmith en Catherine afwerken ;)
Shhh. :shh: :P
Niet zo heel veel in de backlog, maar er komt sowieso nog bij. Op dit moment Death Stranding, Final Fantasy X en X2, The Last Guardian, Nier: Automata. En dan nog The Last of Us 2, maar moet eerst Part 1 nog kopen en spelen.
Maar inderdaad... Misschien moet ik maar voor die laatste trophy in Catherine gaan. :q:

Goed bezig ook, Marty en gamerke!
Image

Re: Pronken met je Platinums

4589
zenmaster wrote: 01 May 2023 15:57 #16 - Stray [All Done]
Image

Na de tweede poging vandaag is de speedrun gelukt. Er mag toch weinig foutgaan. 🥲

Over de game zelf ben ik heel enthousiast. Ik verwachtte geen gigantische game zoals b.v. MGS5; dat weet je op voorhand al natuurlijk. En het was de eerste game waarvoor ik een pre-order had geplaatst en puur om te besparen zal ik het ook niet meer doen. €40 voor zo´n korte game is net wat teveel. Tijdens de speedrun als het allemaal wat sneller moest gaan haperde de game zelfs wat op de PS4 Pro.
Maar ik heb ervan genoten. Het sfeertje in de achterbuurten en de muziek erbij zijn helemaal mijn ding. Zelfs op een gegeven moment een stukje MGS gewijs sneaken. 🙂 Heel leuke en originele game, en een mooi einde aan het verhaal. Een must voor de kattenliefhebbers.

Geen flauw idee welke game ik nu weer moet starten. 🤔
Ow, vergeet m'n post in het andere topic! Ik vond het ook een zeer aangename game! Heel de sfeer met de cyberpunk gehalte, de muziek... Enkel even moeten ragen op dat je de eerste achtervolging moest voltooien zonder geraakt te worden door zo'n beestje. Zeker 30 keer geprobeerd om dan wat later tijdens m'n speedrun deze van de eerste keer te kunnen doen zonder geraakt te worden :D
Image

Re: Pronken met je Platinums

4590
Mr.Wolf wrote: 02 May 2023 09:53 Ow, vergeet m'n post in het andere topic! Ik vond het ook een zeer aangename game! Heel de sfeer met de cyberpunk gehalte, de muziek... Enkel even moeten ragen op dat je de eerste achtervolging moest voltooien zonder geraakt te worden door zo'n beestje. Zeker 30 keer geprobeerd om dan wat later tijdens m'n speedrun deze van de eerste keer te kunnen doen zonder geraakt te worden :D
Ik had de trophy´s op voorhand bekeken, maar had niet verwacht dat het al zo vroeg in de game kwam. 🥲 Bij mij lukte het wel van de 3e of 4e keer denk ik.
Heb na mijn eerste poging van de speedrun wel even gevloekt. Tijdens de tweede speedrun merkte ik
[+] spoiler
dat je bij het stuk in de gevangenis waar je twee drones tegelijk moet opsluiten, dat je daar gewoon door de tralies van de deur kan. 😆 En ik zat bij mijne eerste run mooi 1e deurtje dicht te doen, dan naar de andere kant en 2e deurtje open en weer dicht... Maar daar sneuvelde ik een paar keer en verloor ik dus teveel tijd.
Heb niet meer gekeken wat mijn tijd was, maar ben weer 2 of 3 keer doodgegaan, dit keer bij de Zurks. Maar zal ook weer net binnen de 2 uur geweest zijn. Achja. 😅
Image