Re: Wat speel je op dit moment?

3125
Kolm wrote: 10 May 2023 20:49 Klinkt als Diablo 3 :lol:

Meppen voor geld en soms verscheen een treasure goblin die je snel moest killen voor veel geld of een regenboog portal naar letterlijk bergen geld :love:
Ja idd dat was het, kon niet meer plaatsen welke game dat had.

Maar hier zijn de drops extreem laag. Geen portals naar bergen goud en alleen sommige vijanden droppen geld... en dan in stacks van 90 tot 110 gold :(

Hier is een run:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3127
Marty wrote: 11 May 2023 07:42 Ja idd dat was het, kon niet meer plaatsen welke game dat had.

Maar hier zijn de drops extreem laag. Geen portals naar bergen goud en alleen sommige vijanden droppen geld... en dan in stacks van 90 tot 110 gold :(

Hier is een run:
Wow... Het is dat jij zegt dat het Wolcen is en dat het erboven staat maar anders had ik echt gedacht dat dit Diablo was :O

Het enige wat ik mis uit Diablo is de Combo van hoeveel vijanden op rij je killed hebt. Op PS4 kon je makkelijk over de 200 halen, op PS3 zag ik dat dat gewoon niet lukte, die had minder vijanden :lol:
paveman wrote: @kolm: als je nog hulp nodig hebt bij ME3 moet je t maar zeggen!!
Een vierde persoon voor online multiplayer en dan alle mappen op gold uitspelen zou handig zijn. Had jij toendertijd ook redelijk wat mp gedaan? Ik ben nog bezig met beter worden en hoop langzaam richting zilver maps te kunnen gaan samen met die andere. Vrijdagavond spelen we normaal weer.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3128
Nog steeds bezig met The Last of Us Part II hier en net hoofdstuk 2 afgerond.
Voor jullie waarschijnlijk oud nieuws, maar wat een goede game. Vooral het verhaal en de cinematische delen dan. Ik heb geen Naughty Dog game meer gespeeld sinds Uncharted 2, direct na release toen ook dus echt al lang geleden, en ik herinner me daar eigenlijk bitter weinig van. Maar echt leuk deze. Goede mix van rust en actie. Mooie omgevingen, gedetailleerde personages (gezichtsuitdrukkingen bv.). Goed gemaakt. Ik heb me voor deze game ook nooit laten spoilen, dus ik laat het in de eerste playthrough gewoon allemaal op me afkomen.

Voor ik begon was ik eigenlijk van plan om Part I te skippen omdat ik het verhaal al heb zien passeren in de HBO serie. Maar ik heb nu net meer zin erin gekregen, zeker de PS5 versie zonder multiplayer trophies ga ik nog wel spelen. Meestal ben ik wel pro moeilijke games en lagere rarity, maar in dié grind heb ik echt geen zin.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3130
Mass Effect is ook volledig aan mij voorbijgegaan, alhoewel ik de setting heel leuk vind. Ik heb zelfs de trilogie in een box voor PS3 liggen, maar nooit mee gestart :-"
Misschien toch eens met de nieuwe versies aan de slag gaan, dan ben ik ook al snel 2 jaar verder :lol:

Re: Wat speel je op dit moment?

3131
met0t0 wrote: 14 May 2023 13:55 Mass Effect is ook volledig aan mij voorbijgegaan, alhoewel ik de setting heel leuk vind. Ik heb zelfs de trilogie in een box voor PS3 liggen, maar nooit mee gestart :-"
Misschien toch eens met de nieuwe versies aan de slag gaan, dan ben ik ook al snel 2 jaar verder :lol:
De PS4 trilogy was een tijdje geleden onderdeel van PSPlus essential... Geen idee of je toen PSPlus en of je die geclaimd hebt?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3132
Kolm wrote: 11 May 2023 13:10
paveman wrote: @kolm: als je nog hulp nodig hebt bij ME3 moet je t maar zeggen!!
Een vierde persoon voor online multiplayer en dan alle mappen op gold uitspelen zou handig zijn. Had jij toendertijd ook redelijk wat mp gedaan? Ik ben nog bezig met beter worden en hoop langzaam richting zilver maps te kunnen gaan samen met die andere. Vrijdagavond spelen we normaal weer.
Ik weet het niet goed meer, maar weet dat ik er toen vrij snel doorheen was. Ik lees dit bericht nu pas, doe maar ff DM als je speelt en hulp nodig hebt, kijk ik of ik kan helpen dan. Zal een dezer dagen dan maar opnieuw installeren ;)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3133
Gisteren en vandaag goed kunnen doordoen in The Last of Us Part II.
Amuseer me echt wel met deze game. Is nooit frustrerend moeilijk ofzo, heb L3 (tip) nog maar één keer moeten gebruiken.
Op vlak van trophies moet ik denk ik alleen nog completion trophies doen. Create all..., learn all..., find all... Eerst rustig het verhaal.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3134
zenmaster wrote: 18 May 2023 17:11 Gisteren en vandaag goed kunnen doordoen in The Last of Us Part II.
Amuseer me echt wel met deze game. Is nooit frustrerend moeilijk ofzo, heb L3 (tip) nog maar één keer moeten gebruiken.
Op vlak van trophies moet ik denk ik alleen nog completion trophies doen. Create all..., learn all..., find all... Eerst rustig het verhaal.
Ik vond de stealth super in dit spel! Je kunt gezien worden en uiteindelijk terug volledig ontsnappen terwijl de enemies terug op zoek gaan naar jou. Heb eigenlijk amper iets gezien zoals dit
Image
cron