Re: Pronken met je Platinums

4591
#66 --> Adventure Time: Pirates of the Enchiridion

Image

Ik ken niks van Adventure Time, maar het spel zag er leuk genoeg uit. Ondanks de vele gebreken toch goed mee vermaakt en deze platinum kunnen verkrijgen die samen mooi mee met de eindcredits over het scherm rolde.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4592
Image


Platinum #358: Fallout 76

Ein-de-lijk! :lach:

De platinum had ik eigenlijk al een maand geleden ofzo moeten halen maar door een freeze van de game haalde ik level 100 tijdens die freeze of het herstarten en werd de trophy niet retro actief gegeven toen ik terug inlogde.

Op dit moment nog maar 1 trophy over voor 100% waar ik een bepaald wapen nodig heb en dat kost nu nog 1000 stamps terwijl ik er 476 heb. Echter zou in er in juni een update uitkomen die dat naar 500 stamps brengt. Ik ga dus nog een paar expeditions doen tot ik er 500 heb en dan laat ik de game voor wat het is tot het nieuwe seizoen in juni :saint:
Image

Re: Pronken met je Platinums

4597
Bedankt allemaal! :hug:

Qua aantal uur weet ik het niet precies. De PS5 zei gisteren 308 voor mijn laatste sessie begon. Ingame stond er 254.
Meestal is de PS5 net degene die te weinig telt maar geen idee hoe het ingame geteld werd.
Alleszins heel wat uurtjes :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

4600
Voor de geïnteresseerden: Lego City Undercover uitspelen kost zo'n 15 uur, platinum bijna 40 uur.
De game is meer dan 10x gecrasht, maar gelukkig slaat hij bij elke stap progressie automatisch op. Ik heb aan het einde wel even gedacht dat mijn save game gegliched was, maar de laatste +/-20 collectables staan min of meer in een grijs gebied van de map dus dat moest ik even online opzoeken.

Ik heb er wel lol mee gehad. Een game gemaakt voor kinderen, maar het verhaal is door en ook voor oudere mensen geschreven.
Met easter eggs (lees: regelrechte kopieën) van Starsky & Hutch, Arnold Schwarzenegger, Miami Vice, The Matrix, Morgan Freeman en nog veel meer. Ook met afluister sidemissies heb ik af en toe flink moeten lachen omdat de story writing soms echt bizar grappig is. Dit was wel de perfecte mix van Lego en GTA Vice City. Raar dat er nog niet een sequel is gekomen.
Attachments
IMG_4431.JPG

Re: Pronken met je Platinums

4603
Kolm wrote: 15 May 2023 23:08 Misschien zijn de twee lego movie games dan ook nog wel iets voor jou @FGras. Is wel gekoppeld aan de lego movie maar niet aan een Marvel ding ofzo :)
De films en lego sets waren geweldig. Maar ik denk dat de gameplay van die games vrijwel hetzelfde zijn als de hele rits van lego games de afgelopen 15 jaar met het verhaal van de film die ik al ken. 😅

Undercover zou de eerste zijn geweest die net iets anders doet omdat het voor het eerst weer een open wereld game zou worden sinds Ttgames Lego games maakt (door uitstel is het echter lego batman geworden die de eerste met een open wereld werd).

Waar ik wel oog naar heb is 2K Lego Drive. Mogelijk een waardig Lego Racers opvolger. Ik wacht nog wel wat reviews af voor ik m koop, ik heb namelijk wat gameplay gezien en er zit een gevaar in dat die game heel erg op microtransacties gaat hangen.

Re: Pronken met je Platinums

4604
FGras wrote: 15 May 2023 23:49 De films en lego sets waren geweldig. Maar ik denk dat de gameplay van die games vrijwel hetzelfde zijn als de hele rits van lego games de afgelopen 15 jaar met het verhaal van de film die ik al ken. 😅

Undercover zou de eerste zijn geweest die net iets anders doet omdat het voor het eerst weer een open wereld game zou worden sinds Ttgames Lego games maakt (door uitstel is het echter lego batman geworden die de eerste met een open wereld werd).

Waar ik wel oog naar heb is 2K Lego Drive. Mogelijk een waardig Lego Racers opvolger. Ik wacht nog wel wat reviews af voor ik m koop, ik heb namelijk wat gameplay gezien en er zit een gevaar in dat die game heel erg op microtransacties gaat hangen.
Wat gameplay video's kan je dat vast vertellen. Heb zelf vooral een hele grote backlog aan lego games maar nog niet zo heel veel kunnen spelen (op mijn eigen account dan toch) dus geen idee...

2K Lego drive ziet er inderdaad leuk uit maar is altijd afwachten... Tot nu toe hadden lego games hoogstens DLC. Enkel Dimensions was echt duur als je echt de poppetjes zelf wil.
Image