Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

77
W.O.L.F. wrote:
dividedx11 wrote:-/+ Vanavond proberen voor tickets Comic Con
Niet vergeten om eeldmateriaal te maken (wel altijd vragen of je het mag gebruiken voor een blog en uitleggen wat de bedoeling is)

--- Iota (mijn visje) heeft het dus niet gehaald :(
Ow jammer :(
Ik heb vandaag maar maat aan de lijn gekregen en die wist me te vertellen dat het aan vanalles kan liggen (ouderdom, gepest worden door andere visjes, etc...)
Maar de buik deed hem toch ook denken aan buikwaterzucht.
Ook wist hij me te vertellen dat er probably niets aan te doen is.

Heel jammer :(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

78
met0t0 wrote:+++ Wel nog wat kunnen gamen met W.O.L.F. vandaag
We hebben toch nog best veel kunnen gamen?
Captain Witwicky wrote: --- Bah, vandaag niet moeten schrobben, maar morgen ochtend wel, vanaf 6u. Dank u ouders... ; (
--- Dan stel ik voor om er van de eerste keer een hele dag voor vrij te maken zodat we zoveel mogelijk kunnen doen, is het ook niet goed en willen ze het liever spreiden zodat ge een week bezig zijt i.p.v. een dag...
--- De reden waarom ik moet schrobben en kuisen is complete bullshit... :bomb :
--- Daarbij heb ik echt geen zin om te staan schrobben of kuisen... :angry : :cry :
--- Morgen dus ook zeer weinig actief zijn hier of op mijn laptop in het algemeen...
--- Moe en morgen niet kunnen uitslapen = dus nog meer moe :snore :
Die nieuwe emoticons zijn fantastisch, zo hoef je de posts van de Captain bijna niet meer te lezen, je ziet aan de emoticons wat er aan de hand is :p

+++ Mooi weer vandaag
- Nog wel moeilijk met Iota en vooral bang dat het de besmettelijke variant is van de ziekte die hij vermoedelijk had, ik kan niets anders doen dan afwachten of er nog een visje ziek wordt :(
+++ Hazelnootbrood van den delhaize, zoooooo lekker :love:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

80
Elexus wrote:-- ik ben echt de enige die bezig is met dat groepswerk precies -_- heel mijnen boel al klaar en op de fbgroep gezet en geen enen die reageert
Hmm ja, dat kan zeer vervelend zijn. Eén van mijn groepswerken wordt volledig via mails geregeld, daarom dat we ook wekelijks eens samenkomen om dan echt sowieso eraan te werken, dan kan niemand er onderuit :p

+++ Mooi weer
--- Katten die veel vuil maken... :|

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

86
Elexus wrote:+++++++ carshopping!
Bedoel je nu dat je uitkijkt naar een auto? De UGent heeft een online kringloopinitiatief, er staat een volvo op te koop, misschien eens opzoeken?

- Eén van de visjes heeft nog steeds witte stip, gelukkig is dat te genezen en heb ik medicatie :)
+++ Prachtige dag
-- De stress is op mijn darmen geslagen :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

87
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:+++++++ carshopping!
Bedoel je nu dat je uitkijkt naar een auto? De UGent heeft een online kringloopinitiatief, er staat een volvo op te koop, misschien eens opzoeken?

- Eén van de visjes heeft nog steeds witte stip, gelukkig is dat te genezen en heb ik medicatie :)
+++ Prachtige dag
-- De stress is op mijn darmen geslagen :(
Yup ik ga een auto kopen. Een ford ka heeft de voorkeur maar ik zal dat van Ugent eens checken, thanks! :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

90
dividedx11 wrote:------ Tis omzeep, alle tickets zijn uitverkocht voor Comic Con
-- Straks zwemmen
-- mij weer belachelijk maken
Bummer.
Ben je niet zo'n goede zwemmer ofzo?
W.O.L.F. wrote:
Captain Witwicky wrote: --- Bah, vandaag niet moeten schrobben, maar morgen ochtend wel, vanaf 6u. Dank u ouders...
--- Dan stel ik voor om er van de eerste keer een hele dag voor vrij te maken zodat we zoveel mogelijk kunnen doen, is het ook niet goed en willen ze het liever spreiden zodat ge een week bezig zijt i.p.v. een dag...
--- De reden waarom ik moet schrobben en kuisen is complete bullshit...
--- Daarbij heb ik echt geen zin om te staan schrobben of kuisen...
--- Morgen dus ook zeer weinig actief zijn hier of op mijn laptop in het algemeen...
--- Moe en morgen niet kunnen uitslapen = dus nog meer moe
Die nieuwe emoticons zijn fantastisch, zo hoef je de posts van de Captain bijna niet meer te lezen, je ziet aan de emoticons wat er aan de hand is :p

- Nog wel moeilijk met Iota en vooral bang dat het de besmettelijke variant is van de ziekte die hij vermoedelijk had, ik kan niets anders doen dan afwachten of er nog een visje ziek wordt
- Eén van de visjes heeft nog steeds witte stip, gelukkig is dat te genezen en heb ik medicatie
Hmm minder emoji's gebruiken dan want je moet mijn miserie lezen :lol:
Worden visjes zo vaak ziek of onderschat ik het onderhouden van een aquarium?
gamerke1992 wrote:--- Ik had een zwaardere thesis aangenomen, omdat dit de kans gaf tot een hogere functie. Alleen heb ik daar al dik spijt van, ookal is het allemaal heel interessant.
+++ Maar ik blijf positief, desnoods ga ik melden bij het studentensecretariaat dat ik veel meer moet doen dan anderen (dan heb ik het echt over 5 keer zo veel)
Ik had ook gekozen voor een zwaardere thesis tussen de andere minder moeilijkere opdrachten. Ik had ook de tijd willen terugdraaien...

--- Gisteren weinig geslapen...
+++ Vandaag fantastisch geslapen (wel met onderbrekingen, maar voel me lekker uitgeslapen) :cool:
--- Urgh, gisteren...
--- Dat kuisen en schrobben was ook niet wat er mij eerder werd gecommuniceerd...
--- Het zware werk duurde maar een 4-tal uurtjes, terwijl ik daarna nog 5 uren prul heb mogen afstoffen en afkuisen...dat was niet afgesproken :angry:
--- Het stoorde vooral omdat het zo lang duurde op mijn ouders hun tempo...
--- Urgh, gisterenochtend...mijn vader was al vanaf de eerste minuut weer kwaad omdat we 10min later begonnen door mij...
--- Urgh, gisterenavond...mijn vader begon plots kwaad te worden omdat mijn licht van mijn slaapkamer 15min aan was voor het slapen. 3 keren kwam die naar boven om te roepen dat het licht uit moest... ;(
--- Urgh, deze ochtend/middag...mijn vader die weeral begint...
+++ Roman Reigns in Wrestlemania!
+++/--- Nog 4 dagen
+++/--- Nog 26 dagen
+++/--- Nog 109 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op CE/nieuwe guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2